scule necesare: un set de tubulare, patent, fixa de 10, fixa de 8, torx de 20
1. se scot fisele de la bujii. se scot cu tub 8 bobinele de inductie. se scoate de asemenea borna dreapta de la baterie.
2. se identifica si se scot suruburile galeriei de admisie cu tub 8. 4 suruburi in fata 1 la mijloc si 2 in spate. mare grija sa nu cada suruburui prin motor.
3. in spatele galeriei de admisie in stanga si dreapta un pic in jos se gasesc 2 suruburi torx. eu am gasit o tubulara potrivita in trusa cu care le am desfacut. suruburule astea prind cutia de rezonanta din spatele corpului clapeta. se scot suruburile astea. se scoate si filtrul de aer cu torx 20 si tubulatura aferenta.
4. in spatele corpului clapeta sub gura de admisie un pic jos stanga si dreapta se gasesc 2 suruburi care prind corpul clapeta. se desfac cu o fixa de 8. greu si contorsionat dar se desfac.
5. se scoate corpul clapeta afara odata cu galeria de admisie. se trage de el in spate si iese din galerie.. dupa ce ati desprins de cc (corp clapeta) de galeria de rezonanta tot prin tragere.
6. se curata cu wd40 si cu un servetel sau periuta moale. cu mare grija si atentie.
7. se curata/spala si galeria de admisie, se strang cu simt de raspundere suruburile capacului de chiuloasa.
8. se fac operatiunile in ordine inversa. mare grija
9.inainte sa porniti motorul asigurati va ca toate sunt la locul lor bine stranse si etansate. toate suruburile mufele clemele etc.
10. nu va speriati daca masina nu porneste la prima cheie. va porni perfect la a 2 a.
multumiri lui Seba pentru incurajare si detalii tehnice.
1. se scot fisele de la bujii. se scot cu tub 8 bobinele de inductie. se scoate de asemenea borna dreapta de la baterie.
2. se identifica si se scot suruburile galeriei de admisie cu tub 8. 4 suruburi in fata 1 la mijloc si 2 in spate. mare grija sa nu cada suruburui prin motor.
3. in spatele galeriei de admisie in stanga si dreapta un pic in jos se gasesc 2 suruburi torx. eu am gasit o tubulara potrivita in trusa cu care le am desfacut. suruburule astea prind cutia de rezonanta din spatele corpului clapeta. se scot suruburile astea. se scoate si filtrul de aer cu torx 20 si tubulatura aferenta.
4. in spatele corpului clapeta sub gura de admisie un pic jos stanga si dreapta se gasesc 2 suruburi care prind corpul clapeta. se desfac cu o fixa de 8. greu si contorsionat dar se desfac.
5. se scoate corpul clapeta afara odata cu galeria de admisie. se trage de el in spate si iese din galerie.. dupa ce ati desprins de cc (corp clapeta) de galeria de rezonanta tot prin tragere.
6. se curata cu wd40 si cu un servetel sau periuta moale. cu mare grija si atentie.
7. se curata/spala si galeria de admisie, se strang cu simt de raspundere suruburile capacului de chiuloasa.
8. se fac operatiunile in ordine inversa. mare grija
9.inainte sa porniti motorul asigurati va ca toate sunt la locul lor bine stranse si etansate. toate suruburile mufele clemele etc.
10. nu va speriati daca masina nu porneste la prima cheie. va porni perfect la a 2 a.
multumiri lui Seba pentru incurajare si detalii tehnice.
Comment