Tutorial Rezolvat Aprindere Bec Ceata In Bord La Franare/semnalizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am avut si eu problema asta si dupa multiple incercari de rezolvare am reusit pana la urma sa'i dau de cap, fara sa folosesc cositor.
    Cum am facut eu: am smilgheruit foarte bine acei pini de contact (atat cei ai stopului cat si mufa), apoi, cu o surubelnita, am impins/indoit usor pinii stopului (pt. a face contact mai bine) iar la final am dat cu vaselina spray de la Ma-Fra.

    De atunci nu am mai avut nicio problema si sunt cateva luni bune in care masina a vazut destule ploi, zapada, spalari la spalatorie etc...

    PS: poza nu imi apartine
    PS2: ce tare ma simteam daca faceam eu primu' tutorialu'
    Attached Files
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • #17
      foarte tare tutorialul, iti multumesc am aceeasi problema, sper sa o rezolv, multumesc faci o treaba foarte buna, tine-o tot asa
      sigpicMY RIDE http://www.loganclub.ro/forum/db_05_ucn-t19244p6.html

      Galagieee- http://www.youtube.com/watch?v=F5xx5sWrXk0

      Comment


      • #18
        aceeasi problema am si eu.aseara am observat si azi am curatat acolo cu wd40 si am dat cu vaselina.se pare ca degeaba tot se aprinde.sa cositoresc toatea alea e cam complicat pt mine
        intrebarea mea e daca il las asa are ceva ?

        Comment


        • #19
          Am avut si eu probleme cu tripla din spate ...am dat cu spray de contacte de m-am plictisit...am indoit acei pini sa stea mai bine"lipiti" unii de ceilalti...fara nici un rezultat ...Metoda propusa de razvanamza nu am incercat-o.
          In schimb am facut altceva si vad ca de doua zile lampa de frana fumctioneaza perfect...si anume:am departat mai mult cele doua lamele din "fundul" becului de la frana/pozitie si am schimbat becul cu altul nou.
          De doua zile merge perfect...daca mai face "fente" va voi spune.
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #20
            A facut fente
            Ultima solutie gasita de mine a fost sa scot becul ce ceata...la fel doua zile a fost bine...apoi la semnalizare palpaia becul din bord repede.Finalul...m-am dus la service si am reclamat aceasta problema...in secunda 2 eram in service si mi s-a remediat "intoarccereala masa" sau ceva de genul asta fara a mi se cere nici un act...nu i-a interesat ca am garantie sau nu...mai precis mi s-a cositorit pinul din dreapta de la tripla din stanga...cum te uiti la tripla din stanga intoarsa cu pinii spre tine.
            sigpic

            Comment


            • #21
              interesant

              eu am o solenza pe care am montat ceasuri de logan si intampin aceeasi problema.am facut tot ce scria in acest tutorial, pana si partea cu cositoritul si tot degeaba.cand calc frana sau dau semnal mi se aprinde martorul de ceata din bord.situatia se remediaza doar cand scot becul din tripla.Aveti alte sugestii?
              fara semnatura

              Comment


              • #22
                Originally posted by valeriuciprian View Post
                A facut fente
                Ultima solutie gasita de mine a fost sa scot becul ce ceata...la fel doua zile a fost bine...apoi la semnalizare palpaia becul din bord repede.Finalul...m-am dus la service si am reclamat aceasta problema...in secunda 2 eram in service si mi s-a remediat "intoarccereala masa" sau ceva de genul asta fara a mi se cere nici un act...nu i-a interesat ca am garantie sau nu...mai precis mi s-a cositorit pinul din dreapta de la tripla din stanga...cum te uiti la tripla din stanga intoarsa cu pinii spre tine.
                ne poti arata te rog mai exact ce au cositorit. a venit vremeau umeda si este enervant becul ala
                tema, ideea si morala este banii
                banii este fericire restu' tot e amagire

                Comment


                • #23
                  Singura varianta care tine definitiv, este cositorirea unui fir intre traseul de masa din stop si firul de masa de pe mufa.A se vedea aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...4&postcount=80
                  Mai bine si mai sigur de atit nu se poate.
                  Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                  Comment


                  • #24
                    Problema este veche si la modelele pana in 2007,
                    In consecinta DACIA a schimbat conectorul de la lampi cu unul protejat
                    de umiditate si cu alt tip de terminal(papuc)
                    Solutia cu cositor nu cred ca este fiabila deoarece cositorul oxideaza in timp si problema va reaparea ,cea mai buna solutie :fie schimbarea conectorului (si implicit a placii cu becuri)
                    sau protejarea de umiditate a conectorilor(mufa)pt ca de fapt asta este problema.

                    Comment


                    • #25
                      si care este practic diferenta intre conectorul vechi si cel nou? ne poate arata cineva cum arata placa pentru modelele noi?
                      tema, ideea si morala este banii
                      banii este fericire restu' tot e amagire

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by huffy View Post
                        Singura varianta care tine definitiv, este cositorirea unui fir intre traseul de masa din stop si firul de masa de pe mufa.A se vedea aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...4&postcount=80
                        Mai bine si mai sigur de atit nu se poate.
                        Acolo este de fapt problema... Solutia data de razvanamza este partial inutila intrucat celelalte contacte nu ridica probleme... in lipsa de ocupatie se poate cositori totul...
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Si eu am avut aceasta problema , si am rezolvat-o curatand pinii din stop. I-am apropiat dupa care am dat cu vaselina rosie. A trecut ceva timp de atunci si nu am mai avut nici o problema.
                          sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                          Comment


                          • #28
                            Forma si dimensiuni
                            Incerc sa pun si foto

                            Comment


                            • #29
                              te rog. se potriveste placa noua la tripla veche?
                              tema, ideea si morala este banii
                              banii este fericire restu' tot e amagire

                              Comment


                              • #30
                                am sa incerc si eu curatarea mufei ca de ieri mi-a aparut si mie " palpaiala " in bord. merci de sfaturi.
                                deviza Logan Club - Aici toti suntem prieteni !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google