If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
cristi am vazut ca la tine se aude ff tare motorul ... la mine e muuuult mai silentzios si un rapait mai frumos..... am 60.000 km ..... si daca scot tubilatura aia se umple filtru de aer mai repede cu mizerie??? ... apropo ai citit sau ai vazut filmuletzul despere filtrul "minune" ce creste puterea si scade consumul si la dci ce frumos se aude motorul cu acel filtru ???
sau daca nu e inchis bine capacu din spate de la filtru de aer cu suruburi,si trage aer pe linga tot asa se aude,am uitat odata sa bag clemele alea bine
cristi am vazut ca la tine se aude ff tare motorul ... la mine e muuuult mai silentzios si un rapait mai frumos..... am 60.000 km ..... si daca scot tubilatura aia se umple filtru de aer mai repede cu mizerie??? ... apropo ai citit sau ai vazut filmuletzul despere filtrul "minune" ce creste puterea si scade consumul si la dci ce frumos se aude motorul cu acel filtru ???
Nu are nimic daca scoti tubulatura aia....doar ca nu trage aer mai rece din fata grilei radiatorului.
Cat despre acel filtru minune...la diesel nu are nici un efect,consumul va fi la fel si plus de alta la diesel nu e indicat sa pui acel tip de filtru.
mat: doar ca motorul tau nu a trecut prin tot ce a trecut motorul meu. adica eu m-am purtat frumos cu el, i-am dat soft stage 1, soft stage 2, 6000rpm, blana pana a rasuflat pe la un furtun... e dreptul lui sa se razbune pe mine facand galagie
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Uite, cum zic eu de chestia asta, capatul tubului de plastic pe care tu il scoti, pe unde trage aer, este in spatele farului. Daca tu tragi furtunul ala din cutia filtrului de aer apar 2 probleme:
se aspira particule din buretele aflat sub capacul ornament al motorului diesel si se duc direct in filtru.
absoarbe aerul care trece prin radiatoarele de racire (1 sau 2 in functie de dotari), aer care este deja cald si intra pe admisie tot cald. Cand aerul este cald moleculele de oxigen se dilata si nu mai da randament masinii. Acest lucru se inlatura prin montarea de intercooler pe admisie. Tocmai de aceea aerul este tras prin furtun astfel incat sa evite zona de trecere a aerului prin radiatoarele de racire. Voi face-ti ce vreti daca preferati un zgomot in defavoarea randamentului. Nu tot ce este frumos este si util !!!
sal cristi.... eu am un dci si i-am facut un sunet mai sport si chear se aude foarte bine
am scos toata toba de esapament de sub motor ( dupa turbo) scoate un sunet ff placut si nu e prea galagios ... incearca si tu poate faci si un tutorial .... bafta ( daca faci un tutorial aminteste de mine in filmare sa ma simnt si eu bine) ..... practic eu nu mai am toba pe logan
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment