SHORT-SHIFTER / QUICK-SHIFTER By Brabus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sudura normala..este doar fier daca nu ma insel...eu am sudat cu electrod obisnuit
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • #32
      am apelat si eu la alessandro pentru quick-shifter si sunt foarte multumit de cum a iesit. apelati cu toata increderea ca merita sa faceti upgradeul asta

      Comment


      • #33
        cu placere. ma bucur cel mai mult ca merge bine si ca am tziganit repede tablele alea pe jos pe acolo.

        daca vrei te astept sa intoarcem schimbatorul in pozitia normala

        Comment


        • #34
          Am facut si eu rost de teava de 16 mm,urmeaza sa fac operatia,cand si mecanicul si eu avem timpul necesar...sper sa iasa ok.Va tin la curent

          Comment


          • #35
            Avand in vedere ca ma bate gandul sa imi fac si eu o treaba din asta ...vroiam sa intreb ...dupa sudarea bucsilor in caz ca vrei sa folosesti vechea bucsa ...sau cea originala mai bine zis .....se mai poate utiliza ???
            Last edited by gmv97; 20 October 2010, 21:34.
            In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
            sigpic

            Comment


            • #36
              Da se poate,te bagi sub masina si muti tija de la cutie pe bucsa originala.Mi-am facut si eu de o luna si ceva.E meserie
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #37
                Da stiu cum este schimbatorul de viteza in zona aia ...eu ma gandeam sa nu fie probleme dupa sudura sa nu mai poti baga tija in bucsa originala de la levier...dar daca se poate e mai mult decat ok
                In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                sigpic

                Comment


                • #38
                  dupa ce o sa mergi cu short shifter crede ma ca nu o sa mai vrei bucsa originala niciodata

                  Comment


                  • #39
                    Intrebare la voi.Stiti vre un remediu la jocul de la levier viteze?Face ca la vechea dacie(nu mult dar deja ma enerveaza) si unde am intrebat nu se stie de nimic.
                    sigpicPasionat de MCV si natura

                    Comment


                    • #40
                      Toate au un "joc"..acum depinde cat este de mare
                      sigpic
                      "BRABUS" STYLE

                      Comment


                      • #41
                        Bucsa care prinde levierul de tija care merge spre cutie,are niste inele din plastic.Chiar apar intr-o poza la postul 1.Probabil alea sunt duse la tine,trebuie schimbate.

                        Comment


                        • #42
                          Este un joc moderat cam ca la 40000 de km.Am mai avut alta masina si tot asa facea pe la km astia.Ideea este ca in timp se accentueaza si vreau sa stiu ce e de facut.Intr-un post anterior spunea cineva ca la diesel de 85cp nu ar mai fi cu tija ci cu un cablu.Nu am reusit sa ma uit ca e frig si nu am cum sa ma tavalesc pe acolo.
                          sigpicPasionat de MCV si natura

                          Comment


                          • #43
                            Va rog sa spuna cineva ce diametru interior are bucsa aia pentru short shifter, ca sa stiu ce teava sa caut. Am citit undeva teava de 16mm, nu cred ca e corect ,parca e prea putin.

                            Comment


                            • #44
                              Deci pozele din primul post sunt la deruta?

                              Rusine Alessandro,nu te crede ca are 16mm la interior!!!!!
                              sigpic
                              "BRABUS" STYLE

                              Comment


                              • #45
                                Acum il cred, nu vazusem poza ci postul #34 si nu eram sigur daca e corect.Acum am inteles.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google