SHORT-SHIFTER / QUICK-SHIFTER By Brabus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    bun tutorial, multe comentarii pe langa...
    daca nu vedeti utilitatea acestui tutorial, acestul mod de a avea cursa intre viteze mai scurta nu stiu de ce va luati asa de cel care a facut tutorialul..
    chiar trebuie sa faci fizica de clasa a 5-a sa explici sistem de parghii si forta care se aplica cand ai o parghie mai lunga fata de una mai scurta ? dar si distanta parcursa in acelasi timp :-?
    nu prea cred ca ai cum sa ratezi vitezele. Ai dat vreun search short shifter sa vezi ca se gasesc tije gata facute pentru alte masini gen evo9 subaru bmw etc si sa vezi cat 100 de euro costa ? sau chiar peste

    @C0zzmyn incearca sa apesi de tot ambreiajul inainte sa incerci sa bagi R pentru ca acolo trebuie sa fie decuplat mai mult discul. Asa verificau baietii cat de jos sa iti lasi ambreiajul - il lasi jos in asa fel incat sa nu agate R. Si daca nu intra decat jumatate lasa maneta pe liber si incearca iar, nu trage mai tare de ea ca nu o sa iti intre decat daca o lasi pe liber.
    turbo makes torque and torque makes fun

    LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

    Comment


    • #17
      doar dci-urile de 65 au pe tija , restu au cabluri.

      Comment


      • #18
        streulea deabea astept sa iti faci tu sa vad si eu live ca urmatorul sunt eu la modificat asta

        Comment


        • #19
          Si pe mine ma tenteaza! Sa ma anuntati cand va faceti

          Comment


          • #20
            spor la treaba matheo , sper sa se indrepte vremea asa micsorez si eu cursa

            Comment


            • #21
              Interesanta inovatie...din ce citesc pare a fi destul de utila.Nu iti va mai da impresia ca mesteci cu facaletu in cutie

              Comment


              • #22
                daca stau bine sa ma gandesc, din pozitia in care este sudata bucsa custom de bucsa stock se poate schimba pozitia schimbatorului in interior.
                adica sa nu fie sudata la drept. cea custom sa fie sudata un pic inclinata spre spatele masinii. astfel schimbarorul in interior se apleaxa usor spre spate.
                ma gandesc la un confort pentru cei care folosesc cotiera. sa nu mai intinda mana asa mult cand schimba

                Comment


                • #23
                  Atentie totusi la short-shifter, posibil sa ratati mai des treptele de viteza la schimbari rapide si bagatul in viteza sa fie un pic mai greoi. In rest, asa este: scurteaza cursa "facaletului".
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • #24
                    conteaza si cum ai mana de precisa. eu m am dat un pic si nu am avut probleme. exista totusi un mic risc. foarte mic.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by matheo66c View Post
                      Da da...e o lucrare care merita...e mai comod la schimbat vitezele...si la liniute..eu am deja la fel si ma gandesc sa ii mai pun o bucsa ..dar atinge in catalizator fiind tija de la cutie la schimbator prea inclinata..cand fac traseul si dau jos catalizatorul...o fac si mai short
                      Deci in catalizator atinge? Eu daca o scot din a 2-a pe liber, daca doar imping maneta imi scoate un sunet metalic, cumva sa dau in catalizator? Bine-ar fi, mai sparg din calamina aia). Mie unul imi place sunetul, "cutie modificata vere").
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #26
                        alex..posibil sa atinca nu neaparat in catalizator...poate sa atinga si in tabla aceea de aluminiu dintre tija dintre cutie si catalizator...acolo e marea buba

                        baga-te sub ea si pune pe cineva sa "mestece" toate vitezele
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • #27
                          matheo m-ar interesa si pe mine operatia asta. poti sa-mi spui si mie un pret te rog ?

                          Comment


                          • #28
                            Lamuriti-ma va rog,sa inteleg! Bucsa care vine sudata de cea originala are doar functia de distantier? Daca in loc de doua bucse custom sudez doar una,o sa am acelasi rezultat,doar ceva intermediar intre cel original si 2 bucse? Ar mai merita asa? Sper sa ma fi facut inteles...

                            Comment


                            • #29
                              cu cat distanta dintre bucsa originala si cea noua din capat de care va veni prinsa tija, cu atat se micsoreaza cursa schimbatorului. cea intermediara are si rol de distantier. dar poti sa prinzi si in ea tija schimbatorului.
                              daca sudezi doar o bucsa, cursa schimbatorului va fi mai lunga

                              Comment


                              • #30
                                Deci este cum am crezut eu,multumesc.Bucsa se poate suda cu electrod,sau e ceva material mai dur,ce necesita argon,sau stiu eu ce mai?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google