bun tutorial, multe comentarii pe langa...
daca nu vedeti utilitatea acestui tutorial, acestul mod de a avea cursa intre viteze mai scurta nu stiu de ce va luati asa de cel care a facut tutorialul..
chiar trebuie sa faci fizica de clasa a 5-a sa explici sistem de parghii si forta care se aplica cand ai o parghie mai lunga fata de una mai scurta ? dar si distanta parcursa in acelasi timp :-?
nu prea cred ca ai cum sa ratezi vitezele. Ai dat vreun search short shifter sa vezi ca se gasesc tije gata facute pentru alte masini gen evo9 subaru bmw etc si sa vezi cat 100 de euro costa ? sau chiar peste
@C0zzmyn incearca sa apesi de tot ambreiajul inainte sa incerci sa bagi R pentru ca acolo trebuie sa fie decuplat mai mult discul. Asa verificau baietii cat de jos sa iti lasi ambreiajul - il lasi jos in asa fel incat sa nu agate R. Si daca nu intra decat jumatate lasa maneta pe liber si incearca iar, nu trage mai tare de ea ca nu o sa iti intre decat daca o lasi pe liber.
daca nu vedeti utilitatea acestui tutorial, acestul mod de a avea cursa intre viteze mai scurta nu stiu de ce va luati asa de cel care a facut tutorialul..
chiar trebuie sa faci fizica de clasa a 5-a sa explici sistem de parghii si forta care se aplica cand ai o parghie mai lunga fata de una mai scurta ? dar si distanta parcursa in acelasi timp :-?
nu prea cred ca ai cum sa ratezi vitezele. Ai dat vreun search short shifter sa vezi ca se gasesc tije gata facute pentru alte masini gen evo9 subaru bmw etc si sa vezi cat 100 de euro costa ? sau chiar peste
@C0zzmyn incearca sa apesi de tot ambreiajul inainte sa incerci sa bagi R pentru ca acolo trebuie sa fie decuplat mai mult discul. Asa verificau baietii cat de jos sa iti lasi ambreiajul - il lasi jos in asa fel incat sa nu agate R. Si daca nu intra decat jumatate lasa maneta pe liber si incearca iar, nu trage mai tare de ea ca nu o sa iti intre decat daca o lasi pe liber.
Comment