Curatare EGR si racitor Motor Dci 70 Cp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Prin amabilitateauserului aurelian68 (Merci mult ) iata si doua poze cu lungimea necesara prelungitorului tubularei pentru a demonta surubul buclucas de la racitor.
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • #32
      Doar de tubulara asta cu prelungirile alea este nevoie ca sa demontezi racitorul si EGR-ul?

      Comment


      • #33
        Prelungitorul trebuie pentru desfacut suruburile de la racitor...de fapt unul singur...la restul merge cu cheia clic simpla sau un prelungitor clasic...si tubularele sunt de 10 si de 8...si o surubelnita...de preferat este ca (,) cheia cric sa fie dinaia mica...nu dinaia mare de 12,5 (parca) la patrat ma refer.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Originally posted by valeriuciprian View Post
          Florine tu ai tot 70 cp...da?
          Si...in teava am bagat o carpa si am turnat diluant...si am lasat-o ceva timp apoi impreuna cu alta persoana am inceput sa tragem de carpa inaine-inapoi-inainte-inapoi...pana ne-am facut ca porcii...un decarbusol era bun...
          Iar racitorul ...eram sigur ca nu e ala egr-ul dar am zis sa il curat si pe ala superficial...cand dau jos egr-ul dau jos iar si racitorul si il curat ca la carte.
          Deci daca ai tot motor de 70 cp trag(misc stanga dreapta) de egr ca voi reusi sa il scot fara sa stric nimic pe acolo?Garnitura aia de la egr din ce e facuta?...am sanse sa o rup?Ca daca o rup e nasol.
          O sugestie: pentru curatarea tevilor fara sa va murdariti prea tare, se poate folosi o perie tubulara de tipul celor pentru spalat sticlele...se gaseste la magazinele cu articole de menaj

          Comment


          • #35
            Azi am demontat si eu EGR-ul da' n-am gasit mare lucru in el.. un pic de funingine care s-a curatat prin simpla stergere cu o carpa uscata.
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • #36
              Doar egr-ul l-ai dat jos?...racitorul si acea teava nu?
              sigpic

              Comment


              • #37
                Nu am mai continuat, daca EGR-ul a fost doar afumat, in racitor si teava aia nu cred sa fie altfel.
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #38
                  salutare ..
                  am si eu o intrebare eu am aproape 67000km este neaparat nevoie sa curat EGR-ul..?
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...an-t24436.html

                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Eu nu am reusit decat egr si teava aceea ca la racitor nu am reusit sa ajung la ultimele doua suruburi.In concluzie daca va apucati luati-va o trusa calumea daca nu multumiti-va sa curatati doar egr.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by gabriel87 View Post
                      salutare ..
                      am si eu o intrebare eu am aproape 67000km este neaparat nevoie sa curat EGR-ul..?
                      Nu, asta o facem noi asa preventiv.
                      Eu zic ca la un 100 000km ar cam trebui sa fie obligatorie o curatire de genu asta.

                      Comment


                      • #41
                        am inteles ms..
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...an-t24436.html

                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          SAlutare! Azi am dat si eu jos EGR -ul si am gasit funingine in el ( nu foarte multa) dar era.Suportul in care e prins EGR-ul comunica cu teava aia in forma de J ,si acolo am gasit un fel de "pasta" exact ca si cum as fi amestecat funingine cu ulei.E normal asa ceva?
                          De la ce se face pasta aia?(nu trebuie sa fie doar funingine?)

                          Comment


                          • #43
                            Stai sa vezi ce gasesti si in galeria de admisie , daca bagi o perie de spalat sticle, din aia cu manier de sticla, pe care infasori o carpa( sa tii si de carpa sa nu o pierzi cumva in galerie, daca o bagi mai adanc).
                            Eu am facut asta dar am pus si putina benzina pe carpa si ghici ce; dupa ce am montat tot si i-am dat bumb, am avut parte de o detonatie de toata frumusetea, ca m-am si speriat. Deci poti sa pui putina benzina pe carpa dar nu exagera, stoarce-o bine si dupa aia poti sa cureti cu ea. Am pornit la a doua cheie si la nici 10 sec. mi s-a aprins martorul "engine chek", am cautat pe site si am gasit ca ar fi problema cu sonda lambda de pe catalizator. I-am dat o forja buna, dar tot aprins a ramas. A doua zi dupa ce am pornit s-a stins si nu s-a mai aprins de atunci. Deduc ca a intrat pe la supape, mizeria pe care am curatat-o eu cu prea multa benzina, altfel nu-mi explic de ce s-a aprins "martorul ala cu motorul".
                            Curata tot ce poti si nu o sa ai probleme, eu am gasit supapa EGR rupta-n doua si am montat-o la loc cu silicon rosu rezistent la temperatura si nu am probleme, sau cel putin eu na am sesizat nimic in neregula.

                            Comment


                            • #44
                              Salut.Am un tractoras de 85de magarusi .Am dat jos supapa de EGR funingine,am curatat .Dar nu am vazut nici o paleta?Ceva sa se invarte,Este doar o electro-valva si atat?.

                              [IMG][/IMG]
                              Last edited by petronel; 7 May 2011, 15:07. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #45
                                Da. EGR-ul este doar o supapa actionata electric care reintroduce gazele arse in admisie.
                                Turbina are palete ale caror viteza de rotatie este controlata de catre o valva numita westgate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google