Prin amabilitateauserului aurelian68 (Merci mult ) iata si doua poze cu lungimea necesara prelungitorului tubularei pentru a demonta surubul buclucas de la racitor.
Curatare EGR si racitor Motor Dci 70 Cp.
Collapse
X
-
Prelungitorul trebuie pentru desfacut suruburile de la racitor...de fapt unul singur...la restul merge cu cheia clic simpla sau un prelungitor clasic...si tubularele sunt de 10 si de 8...si o surubelnita...de preferat este ca (,) cheia cric sa fie dinaia mica...nu dinaia mare de 12,5 (parca) la patrat ma refer.sigpic
Comment
-
Originally posted by valeriuciprian View PostFlorine tu ai tot 70 cp...da?
Si...in teava am bagat o carpa si am turnat diluant...si am lasat-o ceva timp apoi impreuna cu alta persoana am inceput sa tragem de carpa inaine-inapoi-inainte-inapoi...pana ne-am facut ca porcii...un decarbusol era bun...
Iar racitorul ...eram sigur ca nu e ala egr-ul dar am zis sa il curat si pe ala superficial...cand dau jos egr-ul dau jos iar si racitorul si il curat ca la carte.
Deci daca ai tot motor de 70 cp trag(misc stanga dreapta) de egr ca voi reusi sa il scot fara sa stric nimic pe acolo?Garnitura aia de la egr din ce e facuta?...am sanse sa o rup?Ca daca o rup e nasol.
Comment
-
Azi am demontat si eu EGR-ul da' n-am gasit mare lucru in el.. un pic de funingine care s-a curatat prin simpla stergere cu o carpa uscata.
Comment
-
Nu am mai continuat, daca EGR-ul a fost doar afumat, in racitor si teava aia nu cred sa fie altfel.
Comment
-
salutare ..
am si eu o intrebare eu am aproape 67000km este neaparat nevoie sa curat EGR-ul..?
Comment
-
-
-
SAlutare! Azi am dat si eu jos EGR -ul si am gasit funingine in el ( nu foarte multa) dar era.Suportul in care e prins EGR-ul comunica cu teava aia in forma de J ,si acolo am gasit un fel de "pasta" exact ca si cum as fi amestecat funingine cu ulei.E normal asa ceva?
De la ce se face pasta aia?(nu trebuie sa fie doar funingine?)
Comment
-
Stai sa vezi ce gasesti si in galeria de admisie , daca bagi o perie de spalat sticle, din aia cu manier de sticla, pe care infasori o carpa( sa tii si de carpa sa nu o pierzi cumva in galerie, daca o bagi mai adanc).
Eu am facut asta dar am pus si putina benzina pe carpa si ghici ce; dupa ce am montat tot si i-am dat bumb, am avut parte de o detonatie de toata frumusetea, ca m-am si speriat. Deci poti sa pui putina benzina pe carpa dar nu exagera, stoarce-o bine si dupa aia poti sa cureti cu ea. Am pornit la a doua cheie si la nici 10 sec. mi s-a aprins martorul "engine chek", am cautat pe site si am gasit ca ar fi problema cu sonda lambda de pe catalizator. I-am dat o forja buna, dar tot aprins a ramas. A doua zi dupa ce am pornit s-a stins si nu s-a mai aprins de atunci. Deduc ca a intrat pe la supape, mizeria pe care am curatat-o eu cu prea multa benzina, altfel nu-mi explic de ce s-a aprins "martorul ala cu motorul".
Curata tot ce poti si nu o sa ai probleme, eu am gasit supapa EGR rupta-n doua si am montat-o la loc cu silicon rosu rezistent la temperatura si nu am probleme, sau cel putin eu na am sesizat nimic in neregula.
Comment
-
Comment