Curatare EGR si racitor Motor Dci 70 Cp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Buna. E primul post pe loganclub asa ca sper sa fi postat unde trebuie. Imi papa la greu ulei turbina si am inteles ca, curatirea egr antreneaza un consum mai mare de ulei. Daca poate cineva sa-mi confirme sau infirme teoria pe care am citit-o tot pe un forum. Multumesc anticipat. Si inca o intrebare... Care e galeria de admisie?
    Last edited by Fyrestarter; 13 May 2011, 18:40.

    Comment


    • #47
      Salut. Va multumsc fff mult la toti,datorita instructiunilor voastre mi-am curatat si eu EGR ul si teava in forma de S .Motorul toarce mai bine .Va doresc la MILIARDE de kilometri fara probleme.Multumesc.

      Comment


      • #48
        Placerea a fost de partea nostra Petronel ca am pututu sa te ajutam.
        Totusi eu nu am dat egr-ul jos sa-l curat...turbina suiera de te unge la suflet...mai stau.
        sigpic

        Comment


        • #49
          salut!! am citit cu atentie si azi am demonatat+ curatat ca la carte +montat ,egr-racitor-teava de inox!! am 42000 km cu caruta mea si nu sa umblat niciodata, am gasit mizerie si i-mi place sa luceasca asa ca m-am facut negruuuu, multumesc lui Valeriu si celorlalti, mi-au fost de mare ajutor, data care vine o sa bag si poze , recomand celor care au in jurul a 50000km sa se apuce de treaba !! NU VA APUCATI DACA NU AVETI SCULE,FOLOSITI DECARBUSOL,, se simte diferenta, acum suiera rau cand dau talpa si mananca asfalt, ma bate gandu s-o cipuiesc, bafta
          Last edited by yotataee; 22 August 2011, 21:40.

          Comment


          • #50
            de ce e negreala in racitorul ala daca circula prin el antigel ?

            Comment


            • #51
              Sal.Deoarece ,datorita faptului ca,antigelul se amesteca cu gazele arse din esapament si se inegreste.

              Comment


              • #52
                fara suparare dar eu nu prea cred ce zici tu, ca asta ar insemna ca radiatorul ar fi pe post de toba de esapament) , deoarece dupa spusele tale gazele arse pot sa intre in circuitul de antigel cea ce nu mi se pare logic, inseamna ca antigelu meu din borcan era negru nu verde, dar se poate sa nu stiu eu, rog pe cineva sa confirme sau nu ce spune petronel

                Comment


                • #53
                  Nu circula antigel...trec doar gazele...eu cred ca antigelul se opreste in locul insemnat in poza de mai jos.
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    aha multumesc cipi de explicatie si lamurire !

                    Comment


                    • #55
                      eu am cu golanu` meu 200 de mii ... are 4 ani... ala de 70 de cai ... si nu am pus mana sub capota ... dar cred k ma apuc si eu de curatzat k e vremea )

                      Comment


                      • #56
                        cateva poze cu egr de la un dci de 85. La bord are 140 000 km si se spune ca a mai fost curatat.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #57
                          ai curatat numai egr sau si tevile,dami mai multe detali te rog ca si eu am de 85 de cai,si vreau sa mil curat si eu,se simte ceva diferenta acuma ca l-ai curatat.

                          Comment


                          • #58
                            Masina nu este a mea, este a lui alexspeed. Masina da semne ca nu are presiune de la turbina. Ii da talpa si se aude cum turbina se opreste si pleaca din nou. La inceput ne.am uitat pe la senzori si daca tot desfacusem toate alea am dat si egr.ul jos.

                            Doar clapeta egr am dat.o jos. Are 3 suruburi de 8 pe care trebuie sa le desfaci si dupa sa tragi incet in sus si sa incerci sa rotesti de el sa iasa. Ca sa scoti mufa trebuie sa bagi o surubelnita in mufa aia alba din partea cealalta decat sunt firele iesite. Incearca sa deschizi clapeta cu mana si sa o cureti cu wd40 si surubelnita la inceput. Poti pune contra la clapeta sa stergi mai bine. Din pacate la noi nu s.a rezolvat nimic, masina trage la fel de prost.

                            Comment


                            • #59
                              ai incercat sa scoti mufa la debitmetru? daca isi revine cu mufa scoasa asta ecauza...daca nu....pune-o pe tester pot fi mai multe cauze printre care si regulatorul de presiune de la pompa,mie imi face figuri aproape de cand era noua masina si acuma are aproape 4 ani

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Fyrestarter View Post
                                Buna. E primul post pe loganclub asa ca sper sa fi postat unde trebuie. Imi papa la greu ulei turbina si am inteles ca, curatirea egr antreneaza un consum mai mare de ulei. Daca poate cineva sa-mi confirme sau infirme teoria pe care am citit-o tot pe un forum. Multumesc anticipat. Si inca o intrebare... Care e galeria de admisie?
                                Cat ulei papa turbina ta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google