Cand am scris stanga dreapta m-am referit la rasucire...am incercat sa o misc dar nu reuseam si m-am lasat pagubas ca nu stiam ce e acea piesa...si tu ai dat jos egr-ul...eu inca nu...deci tu esti cel de la care asteptam informatii
Curatare EGR si racitor Motor Dci 70 Cp.
Collapse
X
-
impresii dupa:egr`u vine chiar usor jos,nu ca la cristi,incet si cu un pic de rabdare il dai jos.nu era foarte mizerabil dar era ceva inutru,eu l-am pus la muiat cu benzina in gaura aia sa se curete mai usor si mai bine...ca un porc m-am facut dupa
din pacate n-am reusit sa dau jos racitorul ala"supertrusa" mea de scule mi-a facut faza si nu avaem prelungitor suficient de lung sa pot desface ultimele 2 surube din partea dreapta de sub el
asta este o lasam pe data viitoare.acum fug la un dush ca duhnesc a benzina si am noroi si-n urechi
salutari si spor la manjeala
Comment
-
Da...acele doua suruburi de sub racitor poti sa le dai jos doar daca ai o trusa de tubulare "profi"...de aia am scris si mai sus...diferite prelungitoare...eu am imprunmutat trusa de la aurelian68 pentru ca altfel nu reuseam...ai dat la o parte (inspre spatele maisinii) piesa 7 din postul lui Fane?sigpic
Comment
-
atat imi mai ramanea de facut sa desfac alea 2 suruburisi m-am speriat oleaca cand am reusit sa-l misc pe unu si a inceput sa curga lichid..si cand amvazut ca nu reusesc sa le desfac am strans tot la loc
am curatat egr`ul si le-am reasamblat:dca pe puzzle:d
cu alta ocazie cand prind si eu un atelier dotat(nu in fata blocului) o desfac si pe aia..numai ca o sa ma pregatesc cu antigel din timp
Comment
-
Nu iti trebuie antigel...si eu m-am spreiat si la-m sunat pe Fane...baaa...curge antigel....el...la-s sa curga...eu cum ba...ca e banii mei...apoi am demontat si nu a curs mai mult de o cana...hai 100 de ml...200 maxim
Deci eu dupa ce am remontat la loc am plecat cu masina asa...fara sa completez anigel.
Ai mers cu masina dupa aceea?sigpic
Comment
-
Lasa Silviu, data viitoare vei fi mai stapan pe situatie , si vei avea mai multa rabdare si experienta . Totul e sa nu te grabesti , daca lasi piesele la murat.... treaba merge mai usor. Iar sculele, sunt ff importante , nu ai nu faci treaba. Sunt patit cu asta., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
am revenit cu masina din teste
parca se simte ceva diferenta la cum trage turbo dar nah nu am studiat-o din pacate inainte sa vad exactdar eu sunt multumit de lucrare.
Asa e cu sculele dar nahfacem ce putem cum putem
pe viitor o sa ma pregatesc mai bine si mai din timp..sa am de toate
vorba unui vecin azi...imediat desfac motoru daca mai scot multe suruburi
apropo....Fane tu esti tata dieselurilor din cate vadunde gasesc si eu intercooleru de la masina?si care-i downpipe-ul?multam
Comment
-
eram curios si mi-am adus aminte ca am avut o dezbatere cu cineva si nu stiam cu certitudine care e
mersi de lamurirEmai astept si rezolvarea la downpipesi eventual galeria de admisie
Comment
-
Silviu sa nu-mi spui ca vrei sa demontezi si intercoolerul?
Asta vara , l-am dat si eu jos , tot asa impins de curiozitate , nu-i cine stie ce de vazut acolo. L-am drenat de niste ulei care era pe acolo, si cam atat . In rest, doar daca in exterior este plin de insecte sau noroi sau mai stiu eu ce,si nu face o racire a aerului asa cum trebuie , trebuie spalat . Dar asta se poate face si pe masina fara sa-l dai jos., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
nu nuu...nu vreau sa-l dau jos..dar nah cochetez de ceva vreme cu idee de upgrade turbo+intercooler..si as vrea sa stiu si eu ce-i pe acolo
Comment
-
Un atasament.
Eu unul sunt convins ca o scula importanta la demontarea EGR este acea cheie cu pinteni.
Ea iti permite rasucirea usoara in sensul acelor de ceasornic si invers pentru a-l slabi si extrage.
La o masina cu multi kkm isi va dovedi utilitatea.
Nu prea are importanta din PDF cum se demonteaza; mi-a fost prea lene sa mai execut un print screen al cheii.
PS. Cititi si instructiunile de spalare, protejare. Evitati scule aspre ce pot dauna fizicului. Fizicului supapei, evident.Attached FilesLast edited by 77sky; 31 July 2010, 20:43.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
77sky te-am intrebat aici daca ai mai rezolvat ceva pentru ca si eu avem aceleasi simtome ca ale tale la masina...doar ca acum imi dau seama ca acele zmucituri le aveam la turatii mari...peste 2500 de rotatii...si acum dupa curatarea acelui racitor parca nu mai am probleme...ma gandesc(,) ca turbina nu mai primea "aer" suficient din cauza infundarii acelor gauri din racitor.
Super matrialul atasat de tine...ai mesaj privatsigpic
Comment
-
Tubul in forma de "J" se curata usor cu un spalator de sticle cu tepi (nu cu burete) model cu maner lung si flexibil din sarma. Turnati in el diluant, iar in capete faceti dopuri din pungi de plastic. Agitati bine diluantul in interiorul tubului si dupa 15 minute bagati spalatorul prin ambele capete si rotiti-l sa se curete bine.
Comment
-
Merci valpo de info...data viitoare asa voi face
Iata cateva poze cu lamuriri pe el despre cum se demonteaza racitorul.Attached Files- DSCN8406.JPG (285.9 KB, 846 views)
- DSCN8407.JPG (225.1 KB, 812 views)
- DSCN8408.JPG (182.8 KB, 575 views)
- DSCN8410.JPG (230.1 KB, 558 views)
- DSCN8411.JPG (156.9 KB, 538 views)
- DSCN8412.JPG (208.4 KB, 534 views)
- DSCN8413.JPG (232.3 KB, 519 views)
- DSCN8414.JPG (242.0 KB, 532 views)
- DSCN8415.JPG (189.3 KB, 550 views)
sigpic
Comment
Comment