Tutorial Montat Filtru Polen Sub Capota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cat poti tine un filtru de polen fara sa-l inlocuiesti cu unul nou?

    Comment


    • #32
      Nu m-am incumetat sa decupez singur pe acolo si am fost la reprezentanta. 107 ron filtru habitaclu + manopera. In week end incerc sa il scot, ca sa dau cu aspiratorul pe acolo - nu au curatat ei asa bine, dar, oricum, zgomotul se aude mai putin deranjant acum.

      Comment


      • #33
        Daca ai AC,mare grija sa nu perforezi vaporizatorul...

        Comment


        • #34
          Foarte util filtru asta.Bine ca le-a dat prin cap sa-l faca.Problema este ca la reprezentanta din Rm. Valcea cand am intrebat s-au uitat crucis la mine.A ramas sa le duc codul, poate cine stie il gasesc sa-l comande.

          Comment


          • #35
            Si atunci nu mai bine te inarmezi cu rabdare si scule si-ti montezi singur? Exista tutorial si pe treaba asta...cat de indemanatici pot sa fie mesterii aia de la reprezentanta,daca nici macar nu stiu ca se poate monta? Sau vrei sa ti-o strice pe garantie?

            Comment


            • #36
              Bine, bine, rabdare am , scule am, dar prima varianta cu filtru de hota mi se pare o mica ''tiganeala''.Eu am preferat sa pun filtru pe gura de admisie , tot sub acele 2 gratare de plastic de sub capota dar undeva la mijloc in caroserie; ie greu de montat, spatiu mic de manevra dar nu se vede.Sa nu se inteleaga gresit, apreciez si sunt bine venite tutorialele lui Streulea dar parca nu-mi vine sa fac asa ceva la masina mea.Ma gandesc ca in viitorul apropiat fac rost de filtru asta dedicat care este o minunatie din ce-am vazut in tutorial.Pana atunci isi face treaba si cel montat de mine, nu mai am probleme cu praful, frunzele sau ganganiile moarte.Ciao.

              Comment


              • #37
                Salutare!
                dupa cum spuneam(prin noiembrie),cu oarecare intirziere,filtrul de aer,la noi se foloseste la CNC-uri,este gros cam de 3-4cm si se poate desface in mai multe straturi(eu l-am facut in 3),nu retine apa si nu lasa nici mizeria sa treaca.
                pentru prindere am folosit banda dubluadeziva.
                poze mai jos
                Attached Files
                Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                Comment


                • #38
                  vezi numa ca banda dublu adeziva isi pierde proprietatile la frig si o sa-ti pice jos filtrul.
                  ar fi bine sa-l asiguri cumva cu ceva... leaga-l cu o ata macar
                  cand va fi necesar sa schimb filtrul am sa fac ca si tine, am sa cumpar si o sa-l tai eu la dimensiuni
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #39
                    Felicitari pentru tutorial Cristi, f. util.

                    Comment


                    • #40
                      dupa 4 zile de umblat,nu se simte nici o diminuare a fluxului de aer(am si filtru in habitaclu),si la ata m-am gindit prima oara dar vreau sa fac ceva dintr-o sirna mai otelita (nu prea groasa) ca sa nu mai cos de fiecare data(pregatisem papiota,se vede in poza)
                      cu bradutii care sint prezentati in brosura pusa de Cristi nu mi-a placut ca ies in afara prea mult si arata nasol din punctul meu de vedere

                      sa nu uit...... buretele asta are mult sintetic in compozitie(un fel de 60%sin,40%bum) si chiar cind e imbicsit nu stranguleaza ventilatia(aici vorbesc de CNC)
                      Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                      Comment


                      • #41
                        Unde gasesc material pentru filtru - cum e prezentat in poze?

                        Comment


                        • #42
                          materialul este filtru pentru ventilatoare de uz industrial.
                          la testura seamana(diferenta e ca are foarte multsintetic) cu materialul pentru captuseala la haine sau buretele care umple pernele la ora actuala numa ca se desface foarte usor in mai multe straturi.si e gros cam de 2 degete
                          s-ar putea sa gasesti in magazine de specialitate,sau daca ai un amic printr-o fabrica.......
                          Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                          Comment


                          • #43
                            Astazi am montat si eu filtru cu carbon pe grilajele de plastic de sub capota, dupa ce zilele trecute am montat si in habitaclu tot un filtru cu carbon de la @tudor, mai jos cateva poze in care se vede marca filtrului, si modalitatea de prindere cu coliere:
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Azi, dupa o ploaie ca in filme plec cu masina. Merg 10 metrii, ocolesc mai brusc o balta si ma trezesc cu o cana de apa pe picoare. Ma opresc nedumerit de unde e apa, deschid capota si cand ma uit vad ca toata zona aceea e plina cu apa. Cele doua gauri unde trebuia sa curga apa erau blocate de frunze si misierie si apa cand se balansa intra in gaura pe unde intra aerul din habitaclu. uitati cateva poze.

                              Cu vechiul meu filtru si cu locurile unde sunt cele 2 gauri sa le mai verificati din cand in cand. Sunt in spatele oalelor de la amortizoare.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                nici tu nu prea ai mai curatat demult pe-acolo....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google