Tutorial Montat Filtru Polen Sub Capota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    nu a fost nevoie de multe frunze pentru a bloca acele gauri. ele ca un capac,o limba din cauciuc, care se deschide doar in cazul in care exista apa(o apasare destul de mare). cateva frunze + apa din abundenta dupa ploaia zdravana si s-a intamplat asta.

    Am scris aceasta problema pentru colegi. Daca li se intampla sa stie de unde este si sa rezolve foarte usor,fara a da acel grilaj jos. dupa oalele amortizoarelor veti simti imediat unde este problema.

    Comment


    • #47
      Eu de cand mi-am montat filtrul de hota acolo sub grilaj sunt chiar foarte multumit. Nu mai am probleme cu praful, nici mirosurile de afara nu mai intra chiar la fel si nici nu cred ca-mi mai pun filtru de polen in habitaclu nu-i mai vad rostul. In schimb ma gandesc cum sa fac un filtru mai pro ca sa pun pe gaura aia de admisie a aerului, ca asa lipit cu banda pare rudimentar desi m-a tinut 1 an de zile.

      Comment


      • #48
        Astăzi am montat și eu filtre de hotă sub grilele de sub capotă, ocazie cu care am și curățat pentru prima oară în 7 ani locul respectiv, inclusiv demontat și spălat rezervorul de lichid parbriz. Mizerie cât încape dar surprinzător, nu am găsit rugină pe nicăieri. Operațiunea merită efortul (relevare șabloane, decupare filtre după șabloane, fixare filtre pe grile, în cazul meu cu șoricei în lipsă de brăduleți, brăduți drăguți). Urmează, bineînțeles, operațiunea filtru habitaclu, mi-e groază ce carcalaci sunt pe condensatorul ăla. Morala: mai bine mai târziu decât prea târziu.
        sigpic

        Comment


        • #49
          Cunoaste cineva mai multe despre acel filtru de carbon,de sub capota,de la postul #43.E drept ca e de acum un an,dar nu a folosit nimeni pana acum asa ceva?M-ar interesa achizitia unui astfel de filtru.
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #50
            În Bucureşti am văzut la Real de exemplu. Se găsesc ca filtre de hotă, o pungă costând vreo 20 de lei.
            sigpic

            Comment


            • #51
              O sa caut la magazinele din oras sau la dealer-ul Dacia.Daca nu gasesc dau comanda pe net,in functie de preturi.As vrea sa fie special pt Logan,nu de hota.
              Last edited by D-FENS; 23 April 2012, 11:37.
              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

              Comment


              • #52
                Eu de la Dedeman am luat filtru de hota si am pus doar peste gura prin care trage aeroterma aerul. Am taiat o fasie lunga de vreo 30 cm pe 20 cm am lipit-o peste gura aia cu banda din aia rezistenta la caldura. E mult chin sa-ti bagi mainile acolo in zona parghiilor de la stergatoare...dar cu rabdare se rezolva.

                Comment


                • #53
                  Si eu am cochetat cu ideea asta, dar am renuntat; m-am gandit ca dupa ce se imbiba cu praf, umezeala sau mai prinde nu's ce mirosuri, sa nu-mi fac de treaba; am montat doar filtru de polen, pe care oricum il poti schimba mai usor.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #54
                    Ce-i drept ala din habitaclu e comod de schimbat in comparatie cu ala de sub stergatoare. Dezavantajul la filtru din habitaclu e ca pana in el se aduna mizerie pe conducta si in timp incepe sa miroase in masina...de aia ce-i de la Dacia trebuiau sa monteze filtrul de polen sub capota la gura de admisie a aerului si nu sub bord, asa cum e la multe marci dar ei au facut-o dupa bunul plac la fel cum au pus si butoanele de la geamurile electrice pe bord.

                    Comment


                    • #55
                      Pai si ala de la capota se schimba usor,iar daca e special pt Logan nu cred ca-i problema cu umezeala.
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • #56
                        Tu cred ca vorbesti de ala din tutorialul lui Streulea care se pune pe sub masca aia de plastic neagra care acopera bidonul cu lichidul de parbriz si motorasul de la stergatoare...eu ma refeream strict la ala care il montez pe fanta de admisie.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by ham04 View Post
                          de aia ce-i de la Dacia trebuiau sa monteze filtrul de polen sub capota la gura de admisie a aerului si nu sub bord, asa cum e la multe marci dar ei au facut-o dupa bunul plac la fel cum au pus si butoanele de la geamurile electrice pe bord.
                          La primul Logan, am avut montat filtru la gura de admisie; a fost o intreaga epopee, mi-l agata stergatoarele(era din ala pentru habitaclu), mi-am belit mainile, dar pana la urma l-am pus; poate era mai comod cum spuneti voi, dar am zis sa pun doar la gura. Asa am si vandut masina.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #58
                            E complicat acolo sub stergatoare, iti trebuie maini mici de copil, flexibilitate la degete sa poti sa-l presezi bine acolo filtrul. Eu am pus filtru de hota de vreo 3-4 mm grosime si l-am tapetat cu banda pe margini si un an de zile cat il tineam acolo nu aveam probleme. Cand il dadeam jos era negru taciune, dar macar in masina in timpul asta nu mai intra praf, muste, frunze si cine stie ce alte plosnite.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by ham04 View Post
                              Dezavantajul la filtru din habitaclu e ca pana in el se aduna mizerie pe conducta si in timp incepe sa miroase in masina...de aia ce-i de la Dacia trebuiau sa monteze filtrul de polen sub capota la gura de admisie a aerului si nu sub bord, asa cum e la multe marci dar ei au facut-o dupa bunul plac la fel cum au pus si butoanele de la geamurile electrice pe bord.
                              Filtrul de polen se schimba odata cu celelalte filtre(10-15-20mii km) deci mizeria care se aduna se curata atunci si se inlocuieste filtrul, si nu e asa multa...
                              Zi-mi si mie o marca de masini care are filtrul de polen sub capota motorului!?
                              Mai pe scurt: Daca taceai filozof ramaneai, dar ai scris si tu ca doar e normal ca fiecare sa isi exprime punctul de vedere.
                              Deci filtrul de polen e bun isi face treaba, se gaseste la admisia aerului in habitaclu in interiorul fiecarei masini.Te rog sa citesti si sa vizualizezi prima pagina si ce a zis streulea in primul filmulet.
                              https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                              Comment


                              • #60
                                Exact cum arată Florian în postul #43 de mai sus e soluţia ideală. Identic am făcut şi eu doar că materialul filtrant era fără carbon activ. Mai bine îţi pierzi puţin timp să faci şabloanele decât să-ţi zgârii mâinile pe la braţele ştergătoarelor; în plus, dacă se înfundă o gură de scurgere, filtrul aplicat direct pe prizele de aspiraţie se va face leoarcă iar apoi cu puţin praf vei avea un paravan de lut impenetrabil.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google