Trebuie sa precizez de la inceput faptul ca ideea nu este a mea, dar nu am vazut un tutorial aici asa ca m-am gandit sa fac eu unul poate ajut alti colegi.
Problema este roata de rezerva care mi-am dorit sa o intorc cu partea "goala" in sus pentru a castiga spatiu de depozitare in plus pentru obiecte care stau aiurea prin portbagaj si sunt folosite mai rar.
Materiale folosite:
-o bucata de placaj de marimea mochetei din portbagaj-eu am primit-o
-garnitura tip "D" adeziva aprox 4 m-12 lei
-o cutie poxipol mica-8 lei
Etapele sunt urmatoarele:
1.Se taie piulita care strange roata in locul in care se incheietrunchiul de consi incepe partea cilindrica, dupa care din partea cilindrica se taie aprox 1 cm pentru a incapea in partea conica.
2.Partea cilindrica ramasa dupa ce s-a taiat a doua oara se introduce in trunchiul de con dinspre baza spre varful acestuia cu parte cu file inspre varf, iar locul ramas in interiorul trunchiului se umple cu poxipol sau orice alt adeziv de acest gen.
3.Dupa aceasta, se pune roata cu golul in sus se strange piulita pana strange roata, se marcheaza locul pana unde e stransa piulita si se taie surubul cu aprox 1 cm mai jos.
4.Se lipeste pe caroserie garnitura adeziva pe mai multe randuri pentru a impiedica "zdranganelile."
Sper ca am fost destul de explicit si va poate fi folositor si altor colegi.
Problema este roata de rezerva care mi-am dorit sa o intorc cu partea "goala" in sus pentru a castiga spatiu de depozitare in plus pentru obiecte care stau aiurea prin portbagaj si sunt folosite mai rar.
Materiale folosite:
-o bucata de placaj de marimea mochetei din portbagaj-eu am primit-o
-garnitura tip "D" adeziva aprox 4 m-12 lei
-o cutie poxipol mica-8 lei
Etapele sunt urmatoarele:
1.Se taie piulita care strange roata in locul in care se incheietrunchiul de consi incepe partea cilindrica, dupa care din partea cilindrica se taie aprox 1 cm pentru a incapea in partea conica.
2.Partea cilindrica ramasa dupa ce s-a taiat a doua oara se introduce in trunchiul de con dinspre baza spre varful acestuia cu parte cu file inspre varf, iar locul ramas in interiorul trunchiului se umple cu poxipol sau orice alt adeziv de acest gen.
3.Dupa aceasta, se pune roata cu golul in sus se strange piulita pana strange roata, se marcheaza locul pana unde e stransa piulita si se taie surubul cu aprox 1 cm mai jos.
4.Se lipeste pe caroserie garnitura adeziva pe mai multe randuri pentru a impiedica "zdranganelile."
Sper ca am fost destul de explicit si va poate fi folositor si altor colegi.
Comment