Gaura am facut si eu dar am uitat sa precizez.
Cum Am Intors Roata De Rezerva.
Collapse
X
-
cred ca e foarte utila inversarea...felicitari!
cat despre ondularea mochetei...eu am cumparat din reprezentanta o "cuva" de inaltime aproximativa de 7-8 cm din fibra de sticla care rezolva problema asta! pot cara in ea si peste cu tot cu apa ca nici din cauza asta nu am probleme!
Comment
-
Foarte tare ideea ,am sa fac si eu modificarea cand o sa am niste timp liber
Comment
-
aceasta modificare o am facut a pe loganul meu de aproape 2 ani de zile
am castigat ceva spatiu in plus pentru diferite chestii din portbagaj ( cabluri curent ,sufa ,trusa de scule etc.) stau frumos in roata
peste ea am pus o bucat de pal melaminat subtire decupat exact dupa forma gaurii
spor la treaba baietii
recomand ideeaNiciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Si eu am intors roata de rezerva si am confectionat dintr-un placaj un capac pentru a sta mocheta dreapta. In plus nu am vrut sa tai din acea tija filetata ce sustine roata si am adaugat un disc special din aluminiu ce preseaza perfect pe roata.sigpic
Comment
-
Foarte bine . Eu am cumparat de la dezmembrari o mocheta de portbagaj de la un Passat (2007) , de la care am luat placajul de plastic (e in genul policarbonat) + o armatura de otel care vine pe centrul golului de la roata de rezerva + capacul de plastic care il agat de cheder incat mocheta sa stea suspendata , fara a deranja la schimbat roata. Partea de plastic am prinso cu pernandez de mocheta originala , iar partea de otel , armatura este prinsa in suruburi de acel policarbonat . Roata de rezerva este intoarsa iar ca "surub" pentru prinderea ei am folosit unul de la o Kia (dezemmbrari) + 4 carlige pentru plasa , tot de la o Kia . Ca produs finit este foarte ok , in portbagaj pun bidoane de apa (undeva la 200-300 kg ) si stau fara probleme .
Comment
Comment