Tutorial Schimbat Sonda Marcharier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Au au au si eu am o astfel de instalatie(senzori de parcare)..Sper sa nu se strice deloc!

    Comment


    • #17
      n-am stiut ca masinile din fabrica au asa ceva )
      e aiurea ca senzorii de parcare isi iau semnal de la sonda asta . Se poate face o combinatie, pus marsarieru pe buton .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Cristi_Xp View Post
        Se poate face o combinatie, pus marsarieru pe buton .
        Cred ca varianta asta este cea mai buna si cea mai ieftina...muuult mai ieftina.
        Iei un buton sic si mic la maxim 10 lei...il legi de firele sondei care vin de la mufa..si gata.
        In plus ai 2 gauri pe unde sa completezi cu ulei de trasmisie nivelul sau sa il inlocuiesti...asta va fi partea buna a sondei..o gaura in plus
        Daca sonda asta costa un 10/20 de lei mai merita schimbata..dar asa mai bine un buton...ps...cat mai costa exact o sonda/contact din asta??

        Comment


        • #19
          28 lei parca am dat eu pe ea anul trecut si am schimbat-o singur, n-am mai completat cu ulei ca nu a curs mult.
          S-ar putea sa nu poti lua ITP-ul daca nu ti se aprinde bacul de mers inapoi sau sa ai probleme cu garcea daca te opreste si verifica luminile.

          Comment


          • #20
            Daca e doar 28 de lei e ok...dar tot aici pe forum citisem ca ar costa peste 100 de lei,,parca vreo 150-170 de lei..daca gasesc posturile le pun aici.

            Comment


            • #21
              150 de lei aia de origine am impresia. Mie nu mi se mai aprinde becul pe marsarier deloc, e "schaden", becul e bun, oxid nu mai am, a mai facut figuri pana s-a dus dracu' de tot. Vorba romanului, las' ca merge si asa, nu credeam sa fi curs ulei din cutie. Bun tutorial, cand gasesc chef o sa o schimb si eu, iau o chinezarie ceva, nu dau 150 de RON sa-mi aprinda becul pe marsarier), mai fac o remapare la remapare de banii aia), un soi de cip-cirip si poate gasesc o metoda sa nu curga mult ulei de-acolo desi am 3.5litri in cutie, unii spun ca am prea mult.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #22
                Originally posted by mikebike72 View Post
                sau sa ai probleme cu garcea daca te opreste si verifica luminile.

                AAa cu Garcea daca verifica becul ala,,apas butonul undeva amplasat langa cel de oglinzi,,ca doar ala sta in spatele masinii nu in masina cu mine si nu stie ala ce apas eu acolo si unde,,,cat despre itp,,apas iar ""butonul"" si il trec si pe ala,,,ca de 150 de lei vorba lui Alex ciripesc cat ma tine

                Am citit si threadurile celelalte legate de sonda asta si unii zic ca ar costa de la 35 de lei pana la 320 de lei si daca se va duce si la mine ori aplic metoda BUTONUL..ori o schimb daca o gasesc ieftina ca braga.

                Oricum sa ii mai multumim lui Cristi Streulea inca odata pt ca ne-a luminat cum se schimba si sonda!!
                Toate bune...si sa nu ni se strice sondele!

                Comment


                • #23
                  Se poate si mai bine
                  Demontat sonda ,curatat cu spray de contacte(la urma urmei este un cotact si
                  daca se interpune "ceva" intre el nu mai inchide circuitul)
                  Asa am facut si functioneaza OK! nu este necesar sa cumperi alta.

                  Comment


                  • #24
                    vedeti la florin dnf , eu de acolo am luat-o si a costat sub 100 lei .
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      Astazi am luat si eu o sonda si am schimbato totul a fost in regula pana am observat ca daca las masina scoasa din viteza cu motorul pornit se aprinde becul de marsarier daca misc puti de el se stinge dupa care se aprinde iar. In nici o treapa de viteza becul nu ramane aprins! Ce as putea face pentru a remedia problema. Sonda e ceva no name si a fost 20 de lei!

                      Comment


                      • #26
                        Cu ce tip de ulei se completeaza si pe unde?Stima.

                        Comment


                        • #27

                          Desfiletezi busonul de plastic cu fluturas si completezi putin cate putin cu ulei 75w80pana incepe sa curga.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google