pai daca ar scoate 12 v ar deranja pe ceilalti participanti la trafic(ma refer la cei care vin din sens opus) pentru ca DRL-ul alimenteaza faza lunga.
Tutorial montat Daytime Running Lights
Collapse
X
-
da, se mai poate
Comanda modulul Daytime Running Light (DRL)Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
mi-am montat si eu zilele trecute modulul comandat de la Cristi.
impresii:-incep sa ma obinuiesc sa nu mai aprind farurile decit seara tirziu
-nota mica-nu se aprind pozitiile (pe spate macar)
-lumina degajata este un pic mai slaba decit faza scurta
-montaj simlu(5-6min)
per total sint multumit.........trebuie sa ma gindesc la problema cu aprinsul pozitiilor.
poza cu sistemulAttached FilesNe plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]
Comment
-
Corect. Pe lumina de zi, pozitile aprinse in spate sunt o idee proasta. Mult mai greu de vazut stopurile.Last edited by ParuLuScorilo; 1 October 2011, 01:27.
Comment
-
Cristi am luat, in sfarsit, un modul DRL din cele care au aparut prima data (nu ca acesta de mai sus!).L-am montat(ajutat de un coleg-MCM2006), functioneaza super . Multumesc ptr. idee !!! Astfel, dupa cum spune si un coleg mai sus, stopurile pe frana pe timp de zi sunt mult mai vizibile si nu mai ai grija ca n-ai lumini aprinse si ca poti avea de-a face cu militienii !!!Last edited by eugenio_23; 1 October 2011, 14:05.LOGANIST CONVINS !!!
Comment
-
scump, complicat si nesigur. stingerea farurilor este greoaie si nesigura. foarte posibil ca uneori sa ramana aprinse. eu personal folosesc un simplu releu de protectie de 30A care aprinde faza scurta DUPA PORNIREA MOTORULUI si se sting odata cu oprirea motorului. cu o simpla dioda de minim 10A se pot alimenta si luminile de pozitiile. comanda releului se poate face de la alternator, monocontactul "bec ulei" ..... si alte posibilitati. important este sa nu porniti motorul cu becurile aprinse.
Comment
-
Originally posted by qqq_john2000 View Postscump, complicat si nesigur. stingerea farurilor este greoaie si nesigura. foarte posibil ca uneori sa ramana aprinse. eu personal folosesc un simplu releu de protectie de 30A care aprinde faza scurta DUPA PORNIREA MOTORULUI si se sting odata cu oprirea motorului. cu o simpla dioda de minim 10A se pot alimenta si luminile de pozitiile. comanda releului se poate face de la alternator, monocontactul "bec ulei" ..... si alte posibilitati. important este sa nu porniti motorul cu becurile aprinse.
sa cuplezi 2 mufe si sa legi 2 fire la baterie....lumina SE APRINDE la 5-6 secunde dupa ce a atins 14-14.5volti si SE STINGE treptat la oprirea motorului(cam tot atit timp).Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]
Comment
-
cea mai tare idee pentru cei cu drl, montarea releului pentru decuplare pe frana de mana, de exemplu eu nu.i suport pe cei care stau pe loc, (noaptea ma refer) cu farurile aprinse...
Ideea asta nu e valabila pentru streulea deoarece isi va pierde functia follow me homesigpic
Comment
Comment