Tutorial Montat Sprituitori "perdea"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial Montat Sprituitori "perdea"

    daca presiunea ar fi putin mai mare ar fi ideal. aceste sprituitori nu sunt gandite pentru debitul mic care-l baga pompa de apa de pe logan. dar cine stie, pe viitor poate gasim o solutie.
    sunt de pe Citroen C4 si le-am achizitionat de la prietenul nostru si al tutoror: Bleizer.
    Ca sa le achizitionati, mergeti la un magazin cu profil auto si cereti sprituitoare de Citroen C4, serie sasiu VF7LC9HYB74562765. Pret aproximativ 90lei si au in plus, fata de ce am prezentat eu in acest tutorial, 2 futune de cauciuc cu supape de presiune(care sunt foarte bune).


    Last edited by crististreulea; 3 June 2012, 11:00.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    da, frumos,inca un tutorial complet si foarte bun! dar nu conteaza aspectul , nu te-ai gandit ca ramane linchid sub stopitori din cauza ca ai lasat-o ridicata si in timp va rugini ?
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #3
      eu iti multumesc primul
      dar pacat ca nu ai aratat si cum se scoate alea vechi
      Last edited by nicu_rcn; 10 March 2011, 21:55.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Tudor: stai linistit ca sub sprituitoarele vechi era noroi. da, noroi de-a dreptul, deci pica faza cu rugina
        nicu_rcn: adevarat, nu mi-a trecut prin minte, ma revanzez maine
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #5
          alt tutorial? ar fi bun, pentru nepriceputii ca mine
          sigpic

          Comment


          • #6
            probabil domnu, dar ar fi o "posibilitate" daca le lasi normal, nu bate la fel de bine? a pus cineva la my ride un filmulet si mi s-a parut ok
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • #7
              Multumim Cristi, pentru inca un tutorial foarte bun.
              sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

              Comment


              • #8
                hai sa-ti spun yo ca daca ar fi aceeasi presiune ca la C4, ar aparea efectul de orbire, de care se vaita posesorii de C4. vorbeste cu un posesor de C4 si vei vedea. inca ceva, acelea, nu sunt de C4. Am vazut codul de produs, si nu este cel de C4. este posibil sa fie de 206. sunt identice, doar ca cele de 206 arunca undeva in stergatoare sau chiar sub ele, dupa cum am vazut la cineva din LC Mioveni
                Attached Files
                Last edited by crististreulea; 11 March 2011, 11:22.
                sigpic
                http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                Comment


                • #9
                  Off: Ce marca de stergatoare ai? Sterg foarte bine.
                  Ma chinui de ceva vreme sa gasesc ceva care sa nu scartaie si sa nu lase urme si nu gasesc
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vdmihai View Post
                    Off: Ce marca de stergatoare ai? Sterg foarte bine.
                    Ma chinui de ceva vreme sa gasesc ceva care sa nu scartaie si sa nu lase urme si nu gasesc
                    valeo pt ca bosch sunt prea scumpe
                    sigpic
                    http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

                    Comment


                    • #11
                      Mie personal nu-mi plac cum bat duzele voastre

                      Iata ce scriam in 9 martie 2009:
                      Originally posted by valeriuciprian
                      Azi am mai facut o sedinta cu noile duze...si ce am observat...la viteza apa ajunge exact unde trebuie adica doar pe parbriz(spun asta deoarece acest tip de duze nu se pot regla).O sa atasez o poza cu zona unde bat duzele cu mentiunea ca pana am oprit masina si am facut poza lichidul de spalat parbrizul s-a mai evaporat.Cristi din cate mi-am dat seama nu cred ca voi consuma mai multa apa...voi vedea.
                      De asemenea poze cu duzele modificate...si ca un sfat pentru cei care vor sa isi monteze recomand ca acea clema din lateral sa fie de aceeasi dimensiune cu fanata care se afla in gaura de pe capota.
                      Si bineinteles poza cu difuzorul.
                      Un film cu "bataia" duzelor mele(evident filmat cu o rasnita de telefon...dar voi reveni cu o filmare mai de calitate).


                      Ce sfat va dau...daca va montati acest tip de duze(si ma refer la duzele care arunca tip ploaie) montati-va si un filtru...pentru ca o sa va vina greu sa le desfundati in caz de infundare.
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        na ca am refacut tutorialul ca sa scap de gurile rele
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #13
                          aaaa, ma facusi gura rea?
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            cristi ce facem cu spatiul liber lasat de duze ca se scurge apa pe langa ele si picura pe motor?ca atunci cand spleci masina sau cand vine toamna nam chef sa imi fac pescarie la motor! numa ddaca pui ceva silicon sau mastic
                            Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                            Comment


                            • #15
                              eu am facut altceva, am taiat buza aia pana jos, si am lipit o bucata de piele mai groasa in fata, in spate le-am polizat si le-am ridicat suficient cit sa bata jetul pana la jumatatea parbrizului si sunt foarte multumit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google