O modificare, zic eu, foarte utila. Cand pleci catre servici fiind deja in intarziere, dai blana la masina sa ajungi cat mai repede. Ajungi, poate, in timp util la servici dar evident ca nu mai ai timp sa stai 2 minute cu motorul pornit ca sa aiba turbina ungere si sa se raceasca. Drept urmare cineva a conceput acest modul pe care il poti programa sa iti tina motorul pornit chiar daca tu scoti cheia din contact si fugi...
Modulul este activat de ridicarea levierului de frana de mana care totodata este si un sistem de siguranta, sa nu plece careva cu masina ta incercand sa o fure sau sa faca o gluma. In momentul cand lasi frana de mana jos, motorul se opreste instant.
Montajul este simplu pe partea electrica, modulul are 6 fire, noi vom folosim doar 4.
Firul rosu se leaga pe pinul 4(rosu) de la contactor, plus continuu.
Firul verde se leaga pe pinul 1(galben) de la contactor, plus dupa pornirea motorului.
Firul albastru nu-l folosim, el normal se leaga pe pinul 3(galben/verde) la contactor, plus pentru accesorii.
Firul negru se leaga pe caroserie la masa.
Firul gri se leaga la firul contactorului de la frana de mana.
Firul alb nu il folosim, normal se leaga la senzorul de O2 care e inexistent pe diesel, cel putin pe al meu.
Firele alb si albastru se leaga doar daca ai acel senzor de O2, modulul avand functia de a calcula volumul de oxigen si nu stiu mai ce, stiind cand e optim sa opresca motorul.
Daca nu vrei sa iti porneasca Turbo Timerul, prima data opresti motorul dupa care tragi frana de mana.
Am gasit un singur defect, motorul fiind pornit, telecomanda de pe cheia originala nu functioneaza, asa ca usile trebuie sa le inchizi manual daca vrei sa pleci de langa masina.
Modulul l-am cumparat de pe ebay, 7$ + 18,5$ mesageria, plata prin paypal.
partea intai
partea a doua
iar dupa ceva timp am rezolvat si problema inchiderii usilor cat timp este turbo timerul in functie. si asta doar datorita lui Fane
Modulul este activat de ridicarea levierului de frana de mana care totodata este si un sistem de siguranta, sa nu plece careva cu masina ta incercand sa o fure sau sa faca o gluma. In momentul cand lasi frana de mana jos, motorul se opreste instant.
Montajul este simplu pe partea electrica, modulul are 6 fire, noi vom folosim doar 4.
Firul rosu se leaga pe pinul 4(rosu) de la contactor, plus continuu.
Firul verde se leaga pe pinul 1(galben) de la contactor, plus dupa pornirea motorului.
Firul albastru nu-l folosim, el normal se leaga pe pinul 3(galben/verde) la contactor, plus pentru accesorii.
Firul negru se leaga pe caroserie la masa.
Firul gri se leaga la firul contactorului de la frana de mana.
Firul alb nu il folosim, normal se leaga la senzorul de O2 care e inexistent pe diesel, cel putin pe al meu.
Firele alb si albastru se leaga doar daca ai acel senzor de O2, modulul avand functia de a calcula volumul de oxigen si nu stiu mai ce, stiind cand e optim sa opresca motorul.
Daca nu vrei sa iti porneasca Turbo Timerul, prima data opresti motorul dupa care tragi frana de mana.
Am gasit un singur defect, motorul fiind pornit, telecomanda de pe cheia originala nu functioneaza, asa ca usile trebuie sa le inchizi manual daca vrei sa pleci de langa masina.
Modulul l-am cumparat de pe ebay, 7$ + 18,5$ mesageria, plata prin paypal.
partea intai
partea a doua
iar dupa ceva timp am rezolvat si problema inchiderii usilor cat timp este turbo timerul in functie. si asta doar datorita lui Fane
Comment