Tutorial Montat Apexi Turbo Timer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial Montat Apexi Turbo Timer

    O modificare, zic eu, foarte utila. Cand pleci catre servici fiind deja in intarziere, dai blana la masina sa ajungi cat mai repede. Ajungi, poate, in timp util la servici dar evident ca nu mai ai timp sa stai 2 minute cu motorul pornit ca sa aiba turbina ungere si sa se raceasca. Drept urmare cineva a conceput acest modul pe care il poti programa sa iti tina motorul pornit chiar daca tu scoti cheia din contact si fugi...
    Modulul este activat de ridicarea levierului de frana de mana care totodata este si un sistem de siguranta, sa nu plece careva cu masina ta incercand sa o fure sau sa faca o gluma. In momentul cand lasi frana de mana jos, motorul se opreste instant.
    Montajul este simplu pe partea electrica, modulul are 6 fire, noi vom folosim doar 4.
    Firul rosu se leaga pe pinul 4(rosu) de la contactor, plus continuu.
    Firul verde se leaga pe pinul 1(galben) de la contactor, plus dupa pornirea motorului.
    Firul albastru nu-l folosim, el normal se leaga pe pinul 3(galben/verde) la contactor, plus pentru accesorii.
    Firul negru se leaga pe caroserie la masa.
    Firul gri se leaga la firul contactorului de la frana de mana.
    Firul alb nu il folosim, normal se leaga la senzorul de O2 care e inexistent pe diesel, cel putin pe al meu.
    Firele alb si albastru se leaga doar daca ai acel senzor de O2, modulul avand functia de a calcula volumul de oxigen si nu stiu mai ce, stiind cand e optim sa opresca motorul.
    Daca nu vrei sa iti porneasca Turbo Timerul, prima data opresti motorul dupa care tragi frana de mana.
    Am gasit un singur defect, motorul fiind pornit, telecomanda de pe cheia originala nu functioneaza, asa ca usile trebuie sa le inchizi manual daca vrei sa pleci de langa masina.
    Modulul l-am cumparat de pe ebay, 7$ + 18,5$ mesageria, plata prin paypal.

    partea intai
    partea a doua

    iar dupa ceva timp am rezolvat si problema inchiderii usilor cat timp este turbo timerul in functie. si asta doar datorita lui Fane
    Last edited by crististreulea; 16 August 2011, 19:46.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    buna treaba modulul ala dar incuierea masinii e mai nasol,cei care au alarma poate au noroc
    inchiderea o poti face si din butonul din consola si iti mai ramane usa soferului

    Comment


    • #3
      super tare chestia asta si nu cred ca e un asa mare impediment sa incui o usa. mai greu e cu achizitionarea produsului. daca exista doritori care stiu sa comande de pe e-bay as dori sa iau si eu unul.cine cumpara sa-mi dea si mie un pm si impartim transportul
      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

      Comment


      • #4
        multumiri stimabilului streulea ca sa oferit sa testeze modulul si sa ne faca montajul mai usor cu ajutorul tutorialului..

        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by romeo-alex View Post
          incuierea masinii e mai nasol,cei care au alarma poate au noroc
          Gresit, am alarma viper, iar daca am motorul pornit sau contacul pus, nu-mi functioneaza telecomanda.
          O sa demontez bordul cand am timp, sa ma uit daca sunt ceva legaturi facute intre contact si inchiderea centralizata.
          Streulea, ce zici, ai avea timp sa ne ocupam de asta ?

          Comment


          • #6
            am zis ''poate"" deci o probabilitate
            si se pot modifica legaturile alarma -uch sa mearga incuierea masinii cu motor pornit

            Comment


            • #7
              Un releu pus in paralel pe cheie si alimentat de la martorul franei de mana nu ar face aceeasi chestie?
              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

              Comment


              • #8
                Originally posted by crististreulea View Post
                Modulul este activat de ridicarea levierului de frana de mana care totodata este si un sistem de siguranta, sa nu plece careva cu masina ta incercand sa o fure sau sa faca o gluma.
                N-ar ajunge prea departe cu volanul blocat

                Originally posted by vi_escu View Post
                Un releu pus in paralel pe cheie si alimentat de la martorul franei de mana nu ar face aceeasi chestie?
                Nu chiar, in sensul ca nu s-ar opri niciodata motorul
                Last edited by Fane; 2 July 2011, 18:56. Reason: Automerged Doublepost
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #9
                  da e vorba si de timer-ul ala in afara de releu

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Razvy View Post
                    Gresit, am alarma viper, iar daca am motorul pornit sau contacul pus, nu-mi functioneaza telecomanda.
                    ai un fir la alarma care este legat la plus dupa contact deci il poti pune la plus permanent.

                    ,,DE_TOATE,,

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Fane View Post
                      N-ar ajunge prea departe cu volanul blocat


                      Nu chiar, in sensul ca nu s-ar opri niciodata motorul
                      Nu zau?
                      Citeste ce am scris:
                      "Un releu pus in paralel pe cheie si alimentat de la martorul franei de mana nu ar face aceeasi chestie?"
                      Deci: tragi frana de mana, releul cupleaza. Scoti cheia, motorul functioneaza alimentat prin contactele releului. Eliberezi frana de mana, bobina releului nu mai este alimentata, contactele acestuia se deschid, motorul se opreste. Si asa va ramane indiferent ce faci apoi cu frana de mana.
                      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                      Comment


                      • #12
                        interesant... multumim pentru timpul si pentru explicatiile oferite .

                        (tare aia cu 9 minute 60 de secunde. m-au mintit ca este pana la 10 minute).
                        Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                        Comment


                        • #13
                          O temporizate pentru 1-2 min se face lejer cu un fet, un condensator, o rezistenta si o dioda.
                          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by razvan05;

                            (tare aia cu 9 minute 60 de secunde. m-au mintit ca este pana la 10 minute).
                            super tare faza da numai dupa ce ai scris tu am ascultat si eu
                            Last edited by crististreulea; 2 July 2011, 19:43.
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • #15
                              popavlm: atentie! pentru fiecare produs adaugat la comanda se percepe taxa suplimentara de mesagerie. eu am comandat 2 bucati si am platit 48.48$. deci nici vorba de impartit mesageria. in plus, daca comanzi mai multe, risti sa ti se puna TVA-ul cand ridici coletul de la vama.
                              unknown: dupa cum spuneam si in primul film ce ti-am dat, cele 2 cuvinte
                              Razvy: eu? partea electrica?
                              razvan05, popavlm: ia nu radeti voi de mine ca va dau la oO . nu ma asteptam sa afiseze 09:60
                              Last edited by crististreulea; 4 July 2011, 14:15.
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google