Tutorial Schimbat Senzor Volanta Logan Benzinar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial Schimbat Senzor Volanta Logan Benzinar

    Aceasta problema apare destul de frecvent pe benzinare si te lasa in drum cand iti e lumea mai draga. Porneste greu motorul, moare subit, cam astea sunt simptomele.
    Merge si curatat acest senzor dar e doar temporar, schimbarea lui este inevitabila.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Bravo, Cristi. Dar nu e chiar asa greu, nu te mai plange.

    Comment


    • #3
      ca sa nu mai vorbim ca deja avea experienta de la schimbat senzorul pe Clio
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Salut.
        In ca o fapta buna,Cristi
        De preferat ca acest senzor sa se schimbe,asa cum spunea si Cristi.Sau se mai poate prelungi viata cateva luni bune.
        Numai bine.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #5
          dupa ce il curatam pe mine ma tinea 1-2 luni ...
          daca nimeream iarna nu avea nicio problema .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Foarte util pentru cei cu benzinar.
            Eu ma numar printre cei care au avut probleme cu acest senzor.
            Il curat cam la 4 luni .
            L-am introdus pe lista in setul de intretinere si verificari periodice.
            Nu cred ca sint multe benzinare care sa nu intimpine acest ""defect"".
            Timpul in care urmeaza sa se manifeste nu este definit de numarul km sau anii masini .
            Cu permisiunea ta vreau sa adaug urmatoarele care cred ca ar fi bine de stiut.
            1-Daca tot sa demontat senzorul este bine sa curatam si pini mufei ,eventual sa ii deformam foarte putin (ca si in cazul contactelor de la lampile spate cind fac probleme)
            2-Mare atentie la achizitionare unui senzor nou .Sint 2 modele de mufe ,unele albastre si unele negre .Cele negre au fost montate in primi ani de aparitie ai Loganului dupa care sa trecut la montarea celor albastre .Difera pozitionarea canalelor de imbinare si surpriza va fi imensa cind vrei sa impreunezi albastru cu negru .Eu am patit asta.Cele albastre sint mai ieftine decit cele negre si sintem tentati sa cumparam albastre.
            Deci intii vizualizat cu ce avem echipata masina si apoi cumparat .
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Bravo Cristi chiar a aparut acest video cand aveam nevoie.Voi face si eu aceaste operatiunea asta cat mai urgent. Un pret aproximativ la un senzor care ar fi ?

              Comment


              • #8
                Eu l-am curatat de mai bine de un an si acum au reinceput problemele, foarte rar insa. Nu trebuie schimbat, doar curatat foarte bine.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #9
                  si eu l-am curatat, am un an si nu mi-a facut probleme...pana acu
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • #10
                    nu am umblat niciodata la acel senzor
                    sigpicmasina personala pare cea mai deosebita

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by redcar View Post
                      Foarte util pentru cei cu benzinar.
                      Eu ma numar printre cei care au avut probleme cu acest senzor.
                      Il curat cam la 4 luni .
                      L-am introdus pe lista in setul de intretinere si verificari periodice.
                      Nu cred ca sint multe benzinare care sa nu intimpine acest ""defect"".
                      Timpul in care urmeaza sa se manifeste nu este definit de numarul km sau anii masini .
                      Cu permisiunea ta vreau sa adaug urmatoarele care cred ca ar fi bine de stiut.
                      1-Daca tot sa demontat senzorul este bine sa curatam si pini mufei ,eventual sa ii deformam foarte putin (ca si in cazul contactelor de la lampile spate cind fac probleme)
                      2-Mare atentie la achizitionare unui senzor nou .Sint 2 modele de mufe ,unele albastre si unele negre .Cele negre au fost montate in primi ani de aparitie ai Loganului dupa care sa trecut la montarea celor albastre .Difera pozitionarea canalelor de imbinare si surpriza va fi imensa cind vrei sa impreunezi albastru cu negru .Eu am patit asta.Cele albastre sint mai ieftine decit cele negre si sintem tentati sa cumparam albastre.
                      Deci intii vizualizat cu ce avem echipata masina si apoi cumparat .
                      Cele albastre contin un pic de upgrade la mufe , e un aliaj care nu se deterioreaza ca la cele negre .Problema e ca cele albastre ar trebui sa vina cu tot cu mufa care se pune pe masina , tai firele de pe masina , si pui mufa noua . Dar cu putin talent pui senzorul albastru pe mufa veche a masinii , trebuie doar sa tai canalele alea .Cele albastre sunt mai calitative,nu are treaba cu loganul .Are treaba cu toti senzorii de turatie de la renault , acelasi lucru e si la clio . Grija ar trebui sa fie cand se comanda senzorul , sa nu aibe impresia ca e la fel cu cel de solenza .Cel de solenza are in alta parte mufa pozitionata , ca la clio , iar la logan e altfel .
                      Un vanzator serios iti vinde senzorul albastru cu tot cu mufa , dar dai 150-200 pe senzor . Gasesti aici pe forum sa iei acelasi senzor de 60-70 lei si trebuie doar sa tai un pic din plastic
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        in lipsa de WD40 cu ce s-ar putea curata senzorul ?
                        Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                        Comment


                        • #13
                          cu smirglu.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Saptamana asta a doua oara face figuri masina, prima data luni dimineata nu a pornit numai la 3 cheie, astazi dupa masa (cand deja masina a fost folosit, deci motorul a fost cald) tot aceiasi figura la 3 cheia pornea. Masina este un Logan 1,4 din 2005 si nu am avut probleme pana acuma cu pornirea, bujiile am schimbat acum 1 an. Ar fi de la senzor volanta?
                            Cei care au avut probleme cu senzorul: daca pui pe tester apare inregistrat ceva cod?

                            Comment


                            • #15
                              Sal am si eu o problema nu mai merge vitezometru sa fie de la senzorul de la volanta ?? L-am curatat si a mers cam 1 km si gata nu mai merge deloc ,masina porneste fara probleme .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google