@ djfoxklaudyu - poate vrei sa zici GMV-ul
Scurt Tutorial Ddt2000
Collapse
X
-
Last edited by X@by; 22 June 2012, 17:58.I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
uiti ceva, fara ddt 2.9 cu licenta nu o sa aiba lumea ce sa faca cu usb-diag3 ;)
o sa fie...UsbDiag - prima versiune rev:1.01. Aia care NU ARE NEVOIE de inregistrare si care merge PERFECT pe DDT2.0.9.0 - dar care STIE CAN pe DDT. Ori la DDT ce conteaza? Softul? Nici pomeneala...ci BAZA DE DATE si interfata.
Asadar ramaneti pe pozitie.
Comment
-
salut, sunt posesor de sandero 1.6,8v, din 2011.
mi-am luat interfata de diagnoza, am luat si ddt2000, dar nu am baza de date cumpleta. uch mi-l vede, mi-am activat inchiderea automata a usilor, dar nu vad ecm. mi-l arata, dar nu il am in baza de date.
vreau sa urmaresc presiunea de la AC, ca imi face figuri compresorul. suspectez ca imi creste presiunea de freon, datarata unei raciri insuficiente a radiatorului, dar as vrea sa fiu sigur.
am gasit pe cineva care ma poate ajuta contra unei sumei modice cu o baza de date mult mai completa, dar mie teoretic mi-ar trebui doar un fisier.
atasez o poza cu date ecm.Attached Files
Comment
-
ma poate ajuta si pe mine cineva care se pricepe cat de cat?
mi se aprinde un senzor MIL, motor/injectie/sonda... am instalat DDT2000 (cred ca e o versiune mai veche) si asta e rezultatul atasat
eu am schimbat sonda, dar tot apare eroarea... Injection - SIRIUS32 - EMS3132 - Soft RE1 Failures detected
este alta problema sau trebuie doar sa-i dau erase si sa vad daca mai apare?
iar a doua problema UCBIC/BFR - UCH transv 5_3 Failures detected nu inteleg ce vrea de la mine
ajutor
PS: este un logan 1.6 benzinaAttached Files
Comment
-
@ripnix : UCBIC/BFR, toate indica defectele alea, de fapt nu sint defecte propriu-zise, la toate Loganele arata asa-ceva, este din captarea semnalului RF de la o cheie de la o masina din vecinatate intr-o parcare de supermarket, in fata blocului etc. Nu ai motive de ingrijorare la UCH, dar ceea ce urmeaza e mai rau...
La sonda lambda amont ( cea din fata catalizatorului ) acolo e o problema mai serioasa, pana memorizata si pana prezenta, arata un defect constant ( neintimplator ). Normal trebuie sa stergi defectele alea ( cu motorul oprit si decit contactul pus ), dai erase failures, le va sterge dar, din experienta iti spun, va reaparea . Mergi citiva km dupa ce le-ai sters si se vaaprinde MIL din nou, pana depoluare . Indica pana de incalzire sonda lambda amont, sonda lambda are o rezistenta in interior de incalzire ca sa functioneze din primul moment cind pornesti motorul, dupa ce merge motorul se incalzeste de la gazele de evacuare, pina atunci ( citeva minute ) trebuie incalzita de rezistenta ei interna. Daca zici ca ai schimbat-o, controleaza cablajul care poate face probleme ( intrerupere asa cum si zice diagnoza, contacte slabe - oxidate etc).
Controleaza si daca nu te descurci revino cu amanunte.
Comment
-
@alfabit, mersi de raspuns, sonda am schimbato precum am zis, la indicatiile unui mecanic ... dar din cauza ca eroare inca imi persista, am zis ca poate mi-am luat teapa si am schimbat sonda degeaba ca poate nu e aia problema... o sa incerc si cu ceva sprai de contacte la cablurile de acolo... sa vedem
diseara o sa incerc din nou, voi da erase la erori si sa vad daca apar din nou problemele cu sonda
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postai sters eroarea dupa ce ai schimbat sonda ?
firul povesti e in felul urmator:
cumparat masina,
vazut eroarea cu MIL
mers la mecanic schimbat sonda
eroare inca persista
imprumutat interfata+soft mai vechi de ddt2000
verificat erorile
postat rezultatul aici
in rest nu i-am facut nimic, pentru ca nu stiam ce... intre timp am mai citit si aici pe forum si in alte parti, am vazut ca e recomandat sa sterg prima data erorile, si sa scaneze din nou ca poate nici nu mai apar... asta o sa fac diseara cand ajung acas
Comment
Comment