Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ djfoxklaudyu - poate vrei sa zici GMV-ul
    Mai este mult pana departe ...sigpic

    Comment


    • gMV??

      Bun GMV-ul de unde se activeaza??? din ce meniu OUTPUT CONTROL??

      Comment


      • Din OUTPUT CONTROL dai click pe injetion-gmv grand vitesse sau alalalt de viteza mica (nu stiu cum ii zice exact in franceza) si dai test si o sa se auda cum funtioneaza!
        fara linkuri externe

        Comment


        • am ddt2000`

          Pe Logan in ddt2000 v 2.0.9.0 nu am asa cv la output control. Injectia mio vede cu DCM12 - v.6.2 ... ma puteti ajuta cu un ddt mai nou sau cu date mai noi si mai multe?

          Comment


          • macar atat
            Last edited by X@by; 22 June 2012, 17:58.
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • uiti ceva, fara ddt 2.9 cu licenta nu o sa aiba lumea ce sa faca cu usb-diag3 ;)
              djcristi, cine a zis ca o sa fie UsbDiag3?

              o sa fie...UsbDiag - prima versiune rev:1.01. Aia care NU ARE NEVOIE de inregistrare si care merge PERFECT pe DDT2.0.9.0 - dar care STIE CAN pe DDT. Ori la DDT ce conteaza? Softul? Nici pomeneala...ci BAZA DE DATE si interfata.

              Asadar ramaneti pe pozitie.

              Comment


              • e grele tati, e grele....
                Mai este mult pana departe ...sigpic

                Comment


                • salut, sunt posesor de sandero 1.6,8v, din 2011.
                  mi-am luat interfata de diagnoza, am luat si ddt2000, dar nu am baza de date cumpleta. uch mi-l vede, mi-am activat inchiderea automata a usilor, dar nu vad ecm. mi-l arata, dar nu il am in baza de date.
                  vreau sa urmaresc presiunea de la AC, ca imi face figuri compresorul. suspectez ca imi creste presiunea de freon, datarata unei raciri insuficiente a radiatorului, dar as vrea sa fiu sigur.
                  am gasit pe cineva care ma poate ajuta contra unei sumei modice cu o baza de date mult mai completa, dar mie teoretic mi-ar trebui doar un fisier.
                  atasez o poza cu date ecm.
                  Attached Files

                  Comment


                  • urmatorul care cere fisiere de genul asta pe forum a zburat.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Cristi are dreptate, exista google si pentru cine nu au auzit de el este un motor de cautare.
                      I HAVE A !sigpic
                      fara linkuri externe in semnatura

                      Comment


                      • ma poate ajuta si pe mine cineva care se pricepe cat de cat?

                        mi se aprinde un senzor MIL, motor/injectie/sonda... am instalat DDT2000 (cred ca e o versiune mai veche) si asta e rezultatul atasat
                        eu am schimbat sonda, dar tot apare eroarea... Injection - SIRIUS32 - EMS3132 - Soft RE1 Failures detected
                        este alta problema sau trebuie doar sa-i dau erase si sa vad daca mai apare?
                        iar a doua problema UCBIC/BFR - UCH transv 5_3 Failures detected nu inteleg ce vrea de la mine

                        ajutor

                        PS: este un logan 1.6 benzina
                        Attached Files

                        Comment


                        • @ripnix : UCBIC/BFR, toate indica defectele alea, de fapt nu sint defecte propriu-zise, la toate Loganele arata asa-ceva, este din captarea semnalului RF de la o cheie de la o masina din vecinatate intr-o parcare de supermarket, in fata blocului etc. Nu ai motive de ingrijorare la UCH, dar ceea ce urmeaza e mai rau...

                          La sonda lambda amont ( cea din fata catalizatorului ) acolo e o problema mai serioasa, pana memorizata si pana prezenta, arata un defect constant ( neintimplator ). Normal trebuie sa stergi defectele alea ( cu motorul oprit si decit contactul pus ), dai erase failures, le va sterge dar, din experienta iti spun, va reaparea . Mergi citiva km dupa ce le-ai sters si se vaaprinde MIL din nou, pana depoluare . Indica pana de incalzire sonda lambda amont, sonda lambda are o rezistenta in interior de incalzire ca sa functioneze din primul moment cind pornesti motorul, dupa ce merge motorul se incalzeste de la gazele de evacuare, pina atunci ( citeva minute ) trebuie incalzita de rezistenta ei interna. Daca zici ca ai schimbat-o, controleaza cablajul care poate face probleme ( intrerupere asa cum si zice diagnoza, contacte slabe - oxidate etc).
                          Controleaza si daca nu te descurci revino cu amanunte.

                          Comment


                          • @alfabit, mersi de raspuns, sonda am schimbato precum am zis, la indicatiile unui mecanic ... dar din cauza ca eroare inca imi persista, am zis ca poate mi-am luat teapa si am schimbat sonda degeaba ca poate nu e aia problema... o sa incerc si cu ceva sprai de contacte la cablurile de acolo... sa vedem

                            diseara o sa incerc din nou, voi da erase la erori si sa vad daca apar din nou problemele cu sonda

                            Comment


                            • ai sters eroarea dupa ce ai schimbat sonda ?
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                                ai sters eroarea dupa ce ai schimbat sonda ?
                                nu
                                firul povesti e in felul urmator:
                                cumparat masina,
                                vazut eroarea cu MIL
                                mers la mecanic schimbat sonda
                                eroare inca persista
                                imprumutat interfata+soft mai vechi de ddt2000
                                verificat erorile
                                postat rezultatul aici

                                in rest nu i-am facut nimic, pentru ca nu stiam ce... intre timp am mai citit si aici pe forum si in alte parti, am vazut ca e recomandat sa sterg prima data erorile, si sa scaneze din nou ca poate nici nu mai apar... asta o sa fac diseara cand ajung acas

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google