Da stai tu linistir ca si la rar nui sigura treaba,eu de exemplu cand ma intreaba cati km am pot sai dau mult mai putin decat am pe bord ca nu controleaza nimeni.Ms oricum.
Scurt Tutorial Ddt2000
Collapse
X
-
Mecanicul de la ITP nu te intreaba pe tine citi km ai, vede el cind baga masina pe stand, cind testeaza frinele ( asta o face el ca mecanic nu tu ca proprietar ), crezi ca el nu vede km ? Te intreba pe tine ? Am cam trecut prin 20-25 de ITP-uri pina acum cu diferitele hirburi ce le-am avut de-alungul timpului, niciodata nu m-a intrebat pe mine, a citit el km pe bord.
Asa ca la ITP e cea mai sigura treaba, in vest insa trebuie sa platesti pentru a avea istoricul masinii de la RAR-ul tarii respective. O sa le dea si la noi ideea, e un mod bun de a scoate ceva banuti acolo...Last edited by alfabit; 7 September 2012, 10:03.
Comment
-
Sincer iti spun mereu cand am fost la itp pe mine m-a intrebat mereu,bine ca nici nu m-am gandit sai zic mai putin fiind masinile de la firma,si tot am fost cu vreo cateva.In general e buna chestia asta cu rar-u dar mai sunt masini cu kilometrajul defect care nu mai bate si atunci ce te faci,ca omu vede pe bord ce a ramas ultima data.Apropo daca te duci la r.a.r. sa ceri informatii despre o anumita masina ei au obligatia sa-ti dea s-au ramane la atitudinea lui daca esti atent cu el?
Comment
-
Normal ar fi sa fie cu taxa ca in occident, toate info despre masina, accidente si ce mai au ei pe acolo, daca mai au si altceva in afara de km din 2 in 2 ani.
Dar e posiblil sa fie la mica intelegere, il rogi frumos pe sefu ... cu ceva ... in plic ...
Comment
-
cine ma ajuta si pe mine cu aceasta eroare? ce vrea sa spuna despre frana? mersi!Attached Files
Comment
-
Nu cred ca te ajuta baza de date prea mult, ecuurile sunt pe CAN si fara Derelek nu le vezi.
Comment
-
Vezi ABS-ul cu interfata ta ? Esti norocos, eu mi-am cumparat " norocul " asta de a vedea ABS-ul lundu-mi un clip. Am si testat un ABS la Logan, dadea defect " incoerenta viteza roti " ( bine, asta nu are legatura cu defectul de la masina ta ). Si in Dialogys explica pe larg ce inseamna defectele astea, coduri si " tot complet absolut ", reparatii etc.
Dar Megane 1 este in orice baza de ddt2000, daca nu vezi ABS la Megane 1 e din cauza interfetei, nu a bazei, incearca si selecteaza manual ABS-ul tau, poate merge...Last edited by alfabit; 19 September 2012, 11:44.
Comment
-
Ce modul ti-a dat acea eroare ? ABS sau care ? Ma voi uita in Dialogys sa vad ce inseamna pana asta "Composant ", n-am mai intilnit pina acum, daca gasesc ceva semnificativ o sa-ti raspund mai tirziu.
Si acuma fie vorba intre noi, nu trebuie sa te duci in service, n-ai si tu vreo un prieten cu un Clip sa vedeti exact ce se intimpla acolo, ca panarama asta de DDT e bun el la anumite chestii pe care Clipul nu le face, in rest e varza.
Daniel, ai MP. Sper ca te-am lamurit macar un pic..
Comment
-
Salut. Incerc sa vad erorile de la ECU injectie (am avut martorul check engine aprins) cu DDT2000 si o interfata VAG409 (blue cable). Masina e un PH2 fabricat prin oct. 2009. Problema e ca DDT nu-mi vede ECU injectie, ci doar alte 3 ECU (ABS, airbag si UCH, daca imi amintesc bine). Banuiesc ca e din cauza bazei de date prea vechi (am vazut ca majoritatea xml-urilor cu configuratia ECU-urilior sint de prin 2006-2007). E corecta presupunerea? Ma poate ajuta cineva cu o baza de date ceva mai noua?
Comment
-
@livas : DDT2000 n-o sa mearga in veci pe 64 biti, e soft pe 32, asa ca instaleaza si tu ca toata lumea un Win XPsp3 ( cel mai bun win care s-a inventat ) Pe W7 chiar x32 n-or sa-ti mearga o gramada de softuri, numai probleme vei avea cu el.
@f10rin : ce ecu este ? Uita-te ce scrie pe el, nu-l vede din cauza ca nu ai xml-ul coreaspunzator, nu-ti trebuie toata baza de date decit xml-ul respectiv pentru ecu-ul tau, asta s-ar putea rezolva decit daca ne spui ce ecu este. Oricum nu e pe CAN, nu exista pe lgn 1.4 chiar ph2 diag pe CAN.
Cred ca e tot EMS ca la ph1 care ar trebui sa-l vezi cu ddt-ul tau chair mai vechi ( 2006-2007 ).
Comment
Comment