If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
raspuns la intrebarea ta (ca sa nu mai umpli forumul aiurea inainte sa dai un search) , daca te referi la uch de logan1 , raspunsul este NU , intervalul pt temporizare este fix , nu se poate schimba.
Am postat aici pentru ca acolo nu-si avea rostul intrebarea, am pstat aici dupa ce am dat search, am postat aici pentru ca voiam sa stiu daca se poate seta din UCH.
Multumesc oricum pentru raspuns.
- Panne mémorisée voyant alerte température eau = Pana/eroare memorata, datorata martorului alerta temperatura apa => la un moment dat ti s-a aprins
martorul ala in bord si s-a memorat evenimentul. De ce s-a aprins, e alta poveste.
- Pannes mémorisées sur une des sorties = Daca are legatura cu cea de sus, e posibil ca sonda de temperatura/cablaj etc. sa fi generat problema.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Niciodata nu s-a aprins becul in bord si nu am avut probleme de racire. Totusi am vazut ca senzorul de temperatura se invarte in soclu lejer. Deci cred ca tb sa schimb senzorul de temperatura
Pot vedea cu o interfata de acest gen, parametrii de functionare a injectiei pe motorina? Daca da, cum se face acest lucru si care sunt parametrii normali? Vreau sa imprumut de la cineva o interfata de genul si as vrea sa stiu daca-mi ajuta la ceva. Daca o interfata ELM 327 nu mi-a gasit nici o eroare, este posibil ca DDT2000 sa gaseasca? Problema la mine este oprirea in mers si pornirea grea la cald cateodata, Logan an 2007, 1.5 dci 85 CP, 83.000 km, am testat injectoarele la un service Delphi Point si am inteles ca lucreaza in parametri, nu stiu pompa daca au testat-o.
Pot vedea cu o interfata de acest gen, parametrii de functionare a injectiei pe motorina? Daca da, cum se face acest lucru si care sunt parametrii normali? Vreau sa imprumut de la cineva o interfata de genul si as vrea sa stiu daca-mi ajuta la ceva. Daca o interfata ELM 327 nu mi-a gasit nici o eroare, este posibil ca DDT2000 sa gaseasca? Problema la mine este oprirea in mers si pornirea grea la cald cateodata, Logan an 2007, 1.5 dci 85 CP, 83.000 km, am testat injectoarele la un service Delphi Point si am inteles ca lucreaza in parametri, nu stiu pompa daca au testat-o.
'interfata de acest gen' ??? aici se vorbeste de softul ddt2000 . Deci corect era sa intrebi daca cu el poti alfa ceva in plus... da si nu. Daca cu elm327 ai reusit sa intrii pe ECU si nu a gasit nici o eroare , atunci nu exista. Daca le gaseai , si iti arata doar codul de eroare, fara sa-l interpreteze, da, puteai cauta dupa codul de eroare, sau puteai incerca cu CLIP sau DDT.
Nu exista 'parametrii normali', ei variaza in functie de multi altii. Ceea ce ai putea sa verifici ar fi presiunea pompei , in sarcina de exemplu, dar si aici , daca nu are face pompa presiune , probabil ar da eroare, gen 'presure too low' .
si offtopic , la tine poate sa fie de la injectoare sau pompa... mai ales daca se opreste si in mers... Dar daca zici ca le-ai testat, se exclud . Fum scoate masina, gen mai mult decat normal?
Buna ziua. Cum pot aprinde martorii din bord cu ddt2000, pentru a verifica daca functioneaza normal? Multumesc
poate precizezi si la ce masina. Daca te referi la logan 1 , nu ai cum sa-l aprinzi pe diag pentru ca nu are asa ceva tabloul de bord, poti doar sa-l pui din buton+contact in modul test, si vezi acolo cum se aprind.
Last edited by djcristi; 11 June 2014, 19:52.
Reason: Automerged Doublepost
All Tools => Output Control si apoi cauti Voyant MIL si
Voyant alerte température eau.
da, astea merg, pentru ca led-urile sunt legate direct la ECU , deci le comanzi de acolo . pentru a lumina tot tabloul , tb sa intre pe modul test. banuiesc ca la symbol merge lafel ca la logan
cum pot sa vad presiunea freonului din instalatia de aer conditionat ? am ddt2000 si interfata kkl si masina e logan 1,4 mpi din 2007 , problema e ca daca pornesc ac-ul se aprinde ledul acela mic rosu dar compresorul nu porneste ....poate nu or mai avea suficient freon
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment