am cautat azi prin meniul ddt2000 sa vad ce presiune are aerul conditionat dar nu am gasit , ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii , va rog , nu inteleg franceza asta deloc merci mult
Scurt Tutorial Ddt2000
Collapse
X
-
Uite o poza unde trebuie sa te uiti.
Acolo unde scrie " pression du circuit de climatisation ( Bar ) ", in ecranul Etat des entrees.
Sint sigur ca n-ai vazut-o din cauza ca e pusa cam intr-un colt al ecranului respectiv.
Ceea ce am pus aici este valaibil pentru un ecu Sirius32 - EMS3132 care am presupus ca ai tu pe masina.
In poza toate sint pe zero ca ecu era pozat in atelier ( ecu de test ) nu era pe masina.Attached Files
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostIn mod normal sistemul de aer conditionat isi pierde din eficienta, intre 5 si 10%, in fiecare an.
Originally posted by troubleman View Postastazi am vazut , presiunea e de o,2 ...masina e din 2007 e normal sa piarda freonul ? sau are vreo garnitura ceva pe acolo si nu mai e buna ?Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post@djcristi Tu il folosesti, unii nu il pornesc cu lunile.Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business
Comment
-
Originally posted by troubleman View Posteu nu am mai pornit ac-ul de anul trecut , anul trecut mergea , cum imi dau seama daca pierde freon fara sa merg la service ? senzorul ala il pot proba eu acasa daca indica bine presiunea freonului ? merci mult de ajutorDacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business
Comment
-
@troubleman: ca sa-ti dai seama daca pierde freon instalatia, pui ddt-ul sau clipul si vezi presiunea din instalatie, 4-6 bari cu A/C oprit , 15-20 bari cu el pornit.
@adrian22: nu te ajuta o versiune mai noua de ddt decat daca ai interfata Derelek, versiunile mai noi de ecu-uri sunt pe CAN.
Comment
-
Originally posted by k9k2009 View Postam sa verific circuitul electrovalvei...,in prezent nu mai este activa "defectiunea", daca o sterg nu cred ca mai apare. ma intreb oare cum se verifica daca functioneaza cum trebuie aceasta electrovalva, posibil sa fie de la ea schimbarea in comportamentul motorului si sa trebuiasca sa o schimb ca nu mai este buna, azi am rotit doua spire la tija de la turbocomptresor si cu ddt2000 urmaream presiunea dar nu prea m-am lamurit...
atasez doua capturi. ce presiune ar baga turbina in fiecare dintre capturi?
merci
acum din nou se aude usor fasaitul turbinei
Comment
-
Deci!
se da una ipoteza:
una bucata Solenza, cu ECU cu cablaj intrerupt! daca misc de mufa, face contact, porneste totul ok! daca in timp ce functioneaza, misc de mufa ECU, se opreste!
am desfacut ECU, l-am probat si am observat ca doar intr-un colt daca il misc face astfel de probleme!
ideea e ca vreau sa-l schimb cu alt ECU, insa trebuie imperecheat cu UCH-ul!
este versiune de Solenza mai veche, nu are UCH!
cine ma poate sfatui?Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
Comment