Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Solenza ph1 ? Aia cu UCB/IC ( de-ala micu cu mufa albastra ) ? Ecu Sirius 32 N ?

    Se virginizeaza Siriusul se pune pe masina se pune contactul cu cheia originala a masinii aia recunoscuta de UCB/IC 4 sec se taie contactul si se da la demaror trebuie sa porneasca imediat.
    Cum virginizezi Siriusu e alta discutie, oricum nu are locul aici la " tutoriale ddt " Nici problema pe care ai pus-o cu imperecherea asta nu prea are legatura ...

    Comment


    • Da solenza PH1 cu ecu sirius 32N si UCB cu mufa albastra!

      multumesc de corectare!
      deci virginarea ECU-ului e problema! cum se face? nu cu DDT-ul?
      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

      Comment


      • Se poate si cu ddt dar sint metode mai simple si mai rapide, de obicei la masinile generatia aia Solenza ph1 / DSN se face immo off ( scapi de tot de UCB/IC ). Immo off cu ddt este mai complicat decit metodele clasice de citire - scriere a unui flash .
        Scapi de tot de chei si UCB/IC, mai ramine problema inchiderii centralizate care se rezolva cu un modul inchidere separat ( 60-80 lei )

        Oricum cheile Reno cu 1 buton DSN / SLZ ph1 nu sint prea rezistente, daca mai si ploua in UCB /IC ( si de obicei ploua ) e cel mai bine sa scapi de el pentru totdeauna. Pornesti cu lamela si IC cu modulul montat suplimentar
        Last edited by bogdan_cr; 8 August 2014, 21:41.

        Comment


        • pai masina nu are inchidere centralizata de la UCH, are de la un modul separat, aftermarket!
          crezi ca nu e locul discutiei aici?
          trebuie sa deschidem alt topic, nerezolvand asta cu DDT-ul?
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • ar fi super daca ar sti cineva si binenteles ar avea timp sa faca un mic tutorial , sau un fel de dictionar cu tot ce contine ddt 2000 ....

            Comment


            • DDT-ul il inveti pe propria piele nu de pe forumuri.

              Comment


              • Originally posted by nebundemult View Post
                DDT-ul il inveti pe propria piele nu de pe forumuri.
                e, atunci ar trebui sa se sterga topicul; sa experimenteze toti pe propriile jucarii si gata.
                PS: e mai frumos cand greseste cineva si impartaseste tuturor greseala ca ceilalti sa aiba grija sa se fereasca...zic si eu;
                adica este ca mersul prin intuneric, avertizezi pe ceilalti de groapa in care ai cazut, ceilalti sa se fereasca...eu asa as face.

                @troubleman, este muult prea amplu programul, contine multe chichite..practic trebuie sa lucrezi in domeniu ca sa stii ce si cum face fiecare "chestie" de pe acolo...
                Last edited by mariannn; 13 August 2014, 12:02.
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • sigur, e mai simplu sa ceri mereu tutoriale facute de altii in loc de il butonezi si sa experimentezi... lene mare...
                  Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                  Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                  Comment


                  • are cineva o foaie de catalog gen cum variaza sonda lambda in functie de cantitatea de aer pentru orice fel de masina pe benzina?

                    Comment


                    • Sonda lambda nu variaza, variaza tensiunea pe care o citesti de pe sonda lambda. Ea " miroase " gazele de evacuare si scoate o tensiune.
                      Si aceasta tensiune de pe sonda lambda e functie de cantitatea de oxigen din locul in care e pusa sa " miroasa " ( amonte catalizator, aval catalizator ... )
                      Last edited by bogdan_cr; 11 September 2014, 14:42.

                      Comment


                      • Originally posted by klax187bz View Post
                        are cineva o foaie de catalog gen cum variaza sonda lambda in functie de cantitatea de aer pentru orice fel de masina pe benzina?
                        Pentru orice motor pe benzina (amestec omogen), tensiune > 500 mV amestec bogat, tensiune < 500 mV amestec sarac. ecu imbogateste si saraceste amestecul intre anumite limite astfel incat tensiunea la sonda de oxigen sa varieze intre approx 150 mV la approx 850 mV, daca pui un tester care stie sa randeze grafic tensiunea pe sonda lambda amonte, o sa ai ceva gen sinusoida, cu perioada de approx. 1 secunda. Tensiunea pe sonda de oxigen aval trebuie sa fie similara cu cea amonte dar cu amplitudine mai mica (0,4 - 0, 6V). Asta este valabil cand ecu functioneaza in bucla inchisa, adica cu feedback de la sonda de oxigen.
                        Last edited by gabigafu; 11 September 2014, 16:51.

                        Comment


                        • Va salut . Doresc sa imi pun leduri pe pozitie si frana ce modificari trebuiesc aduse ? Pe semnal am tot led , am rescris eroarea si merg , dar pe pozitie imi sta la maxim aprins iar cand calc frana nu se intampla nimic . Ma puteti ajuta?

                          Comment


                          • Originally posted by mister021692 View Post
                            Va salut . Doresc sa imi pun leduri pe pozitie si frana ce modificari trebuiesc aduse ? Pe semnal am tot led , am rescris eroarea si merg , dar pe pozitie imi sta la maxim aprins iar cand calc frana nu se intampla nimic . Ma puteti ajuta?
                            ai postat aiurea , nu are legatura cu ddt2000 !
                            Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                            Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                            Comment


                            • Originally posted by djcristi View Post
                              ai postat aiurea , nu are legatura cu ddt2000 !
                              Nu cred ca am postat aiurea .Explicatia: pentru a rescrie o eroare folosesti DDT2000 . Din cate vad, aici se discuta despre acest soft . Nu inteleg de ce unii se baga aiurea in seama . Astept raspuns de la cineva capabil.

                              Comment


                              • pentru a rescrie o eroare folosesti DDT2000 ??!
                                Folosești DDT2000 pentru a modifica timpii de comutație ai "releului de semnalizare" din UCH pentru a nu clipii rapid cu becuri LED.

                                Pozițiile și lămpile de frână nu au legătură cu UCH-ul și implicit cu DDT-ul ci cu tipul de "becoLED".

                                Postează unde trebuie.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google