Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diagnoză în mers, după înlocuirea galeriei de evacuare

    De data asta am urmărit parametrii de funcționare în mers, motorul fiind deja cald (80°):
    1. Rezistență încălzire sondă amonte = 1,89 ohm
    2. Tensiune sondă amonte = 90 ... 950 mV, fluctuație continuă și rapidă
    3. Rezistență încălzire sondă aval = 0 ohm (la fel ca înainte de plecarea de pe loc)
    4. Tensiune sondă aval = 2488 mV, perfect constantă (la fel ca înainte de plecarea de pe loc)


    După vreo 5 minute de mers, tensiunea și rezistența de încălzire a sondei aval încep în sfârșit să se modifice:
    Rezistență încălzire sondă aval = 2,89 ... 3,66 ohm
    Tensiune sondă aval = 600 ... 750 mV

    La Info OBD îmi apare clar pană prezentă pe sonda aval și, firesc, Allume MIL demandé în timp ce sonda amonte apare OK, doar cu o pană memorată.
    Conchid că trebuie schimbată sonda aval.
    sigpic

    Comment


    • Tensiunea pe sonda aval trebuie sa fie 410mv constanta pana incepe sa lucreze dupa care trebue sa oscileze lent la tine este ciudata acea valoare de 2488 mV,scoate mufa de la sonda si vezi daca indica 410mv.
      Motorul cum merge acum?

      Comment


      • Rareori mai dă în nas doar la pornire, în rest merge normal. Am fost până la Sibiu și înapoi, a mers țuț.
        sigpic

        Comment


        • revin cu problema mea : ECU. am sunat la cei de la obdtuning care nu vor sa resofteze ecu doarece dureaza prea mult si nu ai timp. Este vreun constantean pe aici care cunoaste pe cineva care se ocupa cu resoftari de ecu ?

          Comment


          • Originally posted by bromeo View Post
            cu ddt 2000 se poate verifica daca ecu este functional? ma refer daca are erori de soft ! am un logan diesel din 2006, din sutele de pagini citite am intalnit cateva postari in care am regasit si problema mea. ideea este ca masina se opreste in mers sau la relanti, dupa zecile de testere si inlocuit multi multi senzori si verificat pompa+injectoare, concluzia ecu defect dar nu stiu daca fizic sau de soft!
            se poate rescrie ecu cu acest ddt?

            ma bag la orice chestie pt ca oricum este stricat ) asa ca nu-mi pare rau !
            Salut,

            Aceleasi simptome le-am avut la un dci de 85 cp. Mers de n ori in service si nici o eroare. Concluzia a fost cablajul de pe motor care se frecase se carcasa cutiei de viteze. Facea un scurt aleator. Incearca sa misti de cablaj cu motorul pornit si vezi ce se intampla. Dupa ce s-a schimbat totul a revenit la normal.

            Multa bafta!

            Comment


            • am fost la un electrician inainte si a verificat tot cablajul ca si el pusese problema cablurilor, a scos toate mufele din senzori si lea strans piciorusele ... am pus si masa de pe baterie pe motor...iar concluzia dupa mai multe pareri fiind ecu. am gasit la cineva un ecu "virgin", urmeaza sa mil trimita si revin cu rezultatul !!!

              Comment


              • Diagnoza evacuare - Sezonul 1, Episodul 3

                Am schimbat azi sonda aval, în mod inutil. Înainte de a începe o nouă diagnoză, am șters toate erorile. La pornirea motorului, martorul MIL era însă tot aprins. Rezultatele noii diagnoze sunt similare, aceeași tensiune de 2488mV pe sonda aval la pornire iar după câteva minute de mers începe să oscileze în jur de 400mV. Ce am remarcat în Pannes des Sorties este că am de a face cu un circuit întrerupt pe ieșirea circuitului de încălzire al sondei aval. După șuturile de la pornire, mașina merge normal deși pana pe sonda aval rămâne prezentă.
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • Cum am scris și aici


                  Sonda aval e terminată, asta dacă are cablajul intact.

                  Luate schemele și verificat cablajul
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Păi tocmai zisei că am înlocuit-o cu una nouă. Înseamnă că undeva e un fir întrerupt.
                    sigpic

                    Comment


                    • ReadDTC with error

                      Am activat condamnation automatique en roulant și închidere portiere la 10km/h dar nu funcționează. Am ținut și butonul de închidere apăsat până la bip, degeaba. În ecranul de erori văd mesajul atașat. O fi din cauză că nu e tras semnalul de viteză la UCH din fabrică ?
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • credca trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH.

                        Singuru dezavantaj este ca nu ti vor debloca singure usile

                        Comment


                        • Da, banuiesc ca nu e tras din fabrica.

                          Sent from my P6Life using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • firul nu este tras din fabrica la nici-o masina. Trebuie tras firul.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • Aha, mersi. Întelesesem ca unele le au trase pe majoritatea.

                              Sent from my P6Life using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • Da marea majoritate a X90 aveau trase fire și pentru info viteză, și pentru releu de alarmă și senzor capotă doar că erau/sunt versiuni de X90 pentru America de Sud și Rusia
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google