am si eu o problema, nu porneste deloc sau porneste foarte greu la rece. cu motorul cald, porneste. postez si eroarea. stie cineva despre ce ar putea fi vorba? multumesc anticipat. renault megane 2
Scurt Tutorial Ddt2000
Collapse
X
-
Originally posted by cristian1968 View PostE un Duster FL din 2014. Poate i se spune si PH2. Nu stiu. Totusi gasesc pe cineva sa faca modificari in UCH???
click here
Comment
-
La astea noi trebuie sa mearga pe CAN diagnoza.
DDTul ala cu interfata KKL nu o sa mearga, doar pe derelek, deci nicio sansa.
Originally posted by ibuzescu View PostAm schimbat azi sonda aval, în mod inutil. Înainte de a începe o nouă diagnoză, am șters toate erorile. La pornirea motorului, martorul MIL era însă tot aprins. Rezultatele noii diagnoze sunt similare, aceeași tensiune de 2488mV pe sonda aval la pornire iar după câteva minute de mers începe să oscileze în jur de 400mV. Ce am remarcat în Pannes des Sorties este că am de a face cu un circuit întrerupt pe ieșirea circuitului de încălzire al sondei aval. După șuturile de la pornire, mașina merge normal deși pana pe sonda aval rămâne prezentă.
In general valorile oscileaza de la 100mV pana la 800-900mV, cu cat diferenta intre minim si maxim e mai mare, cu atat indica ca sonda e in stare buna.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Anul trecut, după ce schimbasem sonda veche cu una NTK nou nouță, așa cum am mai spus, am fost și la Dacoserv, doar doar or găsi ei întreruperea pe circuitul de încălzire al sondei aval. Am plătit o diagnoză la ei în speranța că vor ști exact ce trebuie să remedieze dar dezamăgire; au descoperit fix aceeași tensiune de 2488mV și eroarea de circuit deschis pe aval și au concluzionat că noua sondă e incompatibilă și că trebuie să iau una OEM de la ei cu 700 și ceva de lei. Dar nu puteți depista unde este întreruperea ? întreb. Foarte rar se întâmplă să fie nevoie de așa ceva și oricum e foarte complicat, zic ei. În scurt timp, au încetat și șuturile de la pornire, nu s-au mai repetat nici măcar iarna, așa că merge și cu MIL aprins. În rest, consum absolut normal, putere ok etc.sigpic
Comment
-
Si nu cunosti tu un service care comanda piese auto aftermarket, sa iti aduca o sonda sa o puna pe masina, daca se stinge becul, sa o platesti, daca nu se stinge becu sa o trimita inapoi si in cazul ala vezi clar daca e sonda cu probleme sau e intrerupere? Sunt o gramada care fac asa, exclus la piesele de origine.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Orice service care schimba piese poate comanda pe original sau aftermarket. Avantajul la aftermarket e ca poate comanda de la 10 producatori, incerca toate si trimite inapoi daca nu sunt ok.
Daca comanda pe original, nu merg trimise inapoi. Una aftermarket tot s-o nimeri buna, daca nu e problema de cablaj.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment