Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am si eu o problema, nu porneste deloc sau porneste foarte greu la rece. cu motorul cald, porneste. postez si eroarea. stie cineva despre ce ar putea fi vorba? multumesc anticipat. renault megane 2
    Attached Files

    Comment


    • Cauta un dizelist bun, daca are nevoie pune el Clip-ul pe masina, DDT nu prea te ajuta in cazuri de-astea.
      Problema ta destul de greu sa gaseasca rezolvare pe forumuri.

      Comment


      • am gasit un link interesant in limba rusa, l-am tradus cu google
        Renault Megane является транспортным средством, оснащенным мультиплексной сетью. Это позволяет производить диагностику неисправностей посредством


        se dau codurile de eroare de la Renault
        pun si in atasament
        Attached Files

        Comment


        • Se pare ca ai problema pe regulatorul de presiune sau pe pompa de injectie ,ai presiune prea mica la injectie .
          Cauta un service specializat in sisteme de injectie si o vei rezolva ,nu este prea scumpa reparatia(poate scapi doar cu o-ringul de la regulator)

          Comment


          • Stie cineva daca la benzina se poate monitoriza pozitia reala la MPP fata de cea ceruta de ECM?

            Comment


            • nu se poate monitoriza pozitia reala, nu are senzor de pozitie ca la clapetele electronice
              Last edited by gabigafu; 29 June 2016, 11:31.

              Comment


              • sal
                am dat tuatia la relanti cu 50 rot mai mult acum nu mai merge sa o dau inapoi ,imi da eroare ddt-ul.ce trebuie facut/

                Comment


                • Trebuie sa mearga. Ce scrie jos in loguri cand incerci?

                  Comment


                  • Originally posted by cristian1968 View Post
                    E un Duster FL din 2014. Poate i se spune si PH2. Nu stiu. Totusi gasesc pe cineva sa faca modificari in UCH???
                    yes with ELM V2
                    click here

                    Comment


                    • Salutare. Am si eu un Stepway din 2014. Mi-am luat aceasta interfata. Poate sa imi spuna cineva de unde pot lua si eu programul DTT2000 care sa mearga pe masina mea?

                      Sper sa fie sectiunea corecta pentru aceasta intrebare.

                      Comment


                      • La astea noi trebuie sa mearga pe CAN diagnoza.
                        DDTul ala cu interfata KKL nu o sa mearga, doar pe derelek, deci nicio sansa.

                        Originally posted by ibuzescu View Post
                        Am schimbat azi sonda aval, în mod inutil. Înainte de a începe o nouă diagnoză, am șters toate erorile. La pornirea motorului, martorul MIL era însă tot aprins. Rezultatele noii diagnoze sunt similare, aceeași tensiune de 2488mV pe sonda aval la pornire iar după câteva minute de mers începe să oscileze în jur de 400mV. Ce am remarcat în Pannes des Sorties este că am de a face cu un circuit întrerupt pe ieșirea circuitului de încălzire al sondei aval. După șuturile de la pornire, mașina merge normal deși pana pe sonda aval rămâne prezentă.
                        Lambda trebuie sa aibe semnal intre 0V si 1V.
                        In general valorile oscileaza de la 100mV pana la 800-900mV, cu cat diferenta intre minim si maxim e mai mare, cu atat indica ca sonda e in stare buna.
                        Last edited by Cristi_Xp; 15 June 2017, 17:01. Reason: Automerged Doublepost
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Anul trecut, după ce schimbasem sonda veche cu una NTK nou nouță, așa cum am mai spus, am fost și la Dacoserv, doar doar or găsi ei întreruperea pe circuitul de încălzire al sondei aval. Am plătit o diagnoză la ei în speranța că vor ști exact ce trebuie să remedieze dar dezamăgire; au descoperit fix aceeași tensiune de 2488mV și eroarea de circuit deschis pe aval și au concluzionat că noua sondă e incompatibilă și că trebuie să iau una OEM de la ei cu 700 și ceva de lei. Dar nu puteți depista unde este întreruperea ? întreb. Foarte rar se întâmplă să fie nevoie de așa ceva și oricum e foarte complicat, zic ei. În scurt timp, au încetat și șuturile de la pornire, nu s-au mai repetat nici măcar iarna, așa că merge și cu MIL aprins. În rest, consum absolut normal, putere ok etc.
                          sigpic

                          Comment


                          • Si nu cunosti tu un service care comanda piese auto aftermarket, sa iti aduca o sonda sa o puna pe masina, daca se stinge becul, sa o platesti, daca nu se stinge becu sa o trimita inapoi si in cazul ala vezi clar daca e sonda cu probleme sau e intrerupere? Sunt o gramada care fac asa, exclus la piesele de origine.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Nu am nicio relație de genul ăsta, în plus, e vorba tocmai de o piesă de origine, cel puțin așa pretind ei că trebuie.
                              sigpic

                              Comment


                              • Orice service care schimba piese poate comanda pe original sau aftermarket. Avantajul la aftermarket e ca poate comanda de la 10 producatori, incerca toate si trimite inapoi daca nu sunt ok.
                                Daca comanda pe original, nu merg trimise inapoi. Una aftermarket tot s-o nimeri buna, daca nu e problema de cablaj.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google