Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut!
    Imi poate spune cineva daca se poate da o revenire la setarile de fabrica , gen basic settings la motorasul de relanti ?Folosind DDT2000 ?
    Problema este ca un prieten a schimbat corpul clapetei ce include si motorasul pas cu pas , etc si masina are in continuare niste intreruperi.Masina in cauza este o SuperNova , iar piesele schimbate provin de pe Logan 1,4.
    Banuiesc ca trebuie adaptat pe noua masina dar nu am reusit sa imi dau seama cum.
    OnTopic : Pentru ABS-ul de la Logan folosesc cu succes AutoCom Cars.Am luat-o cu alte scopuri dar am ramas placut surprins de acest detaliu.

    Comment


    • Buna,
      sunt recentul posesor al unui logan laureate 1.4 mpi sh din 2007.
      Citind posturile anterioare, am inteles ca se pot citi undeva kilometrajul real, numarul de ore de functionare sau alte date care sa fie un indicator al kilometrajului real. Fostul proprietar a fost doar un intermediar care mi-a zis ca nu e real kilometrajul de la bord, dar nu mi-a zis care e cel real.
      Am folosit ddt 2000, cu o mufa Vag-Com, dar nu am gasit nicaieri nici o informatie folositoare. Ma poate ajuta cineva?
      Si inca ceva: la fereastra de dialog unde ar trebui sa pot obtine grafice cu parametrii de functionare a motorului, nu am afisat nici un parametru pentru a putea selecta ceva. Sa fie de vina mufa, sau nu ma descurc cu softul?

      Comment


      • N-ai unde sa vezi kilometrajul, daca a fost modificat in bord...
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • Originally posted by loganturda View Post
          Fostul proprietar a fost doar un intermediar care mi-a zis ca nu e real kilometrajul de la bord, dar nu mi-a zis care e cel real.
          Incearca la RAR, din 2007 a trecut prin 2 ITP-uri si s-a notat kilometrajul in fisa de constatare.

          Comment


          • Multumesc, nu stiam ca RAR ofera astfel de informatii.

            Comment


            • Buna seara! Am urmatoarea situatie. La Loganul meu am pierdut o cheie si pentru ca este pus in vanzare trebuie sa o "clonez" pe a doua. Un coleg de serviciu are cablu OBDII sau interfata VAG cu care sa ma conectez la UCH, laptop cu ddt2000. Daca trimit ISK, ma rog, un print screen din ddt2000 la un tip din Iasi care se ocupa cu asa ceva si-mi face un "blank" cu cipul care are codul apv corespunzator masinii mele , este suficient pentru a functiona cheia? Blankul il pot prelucra si la Suceava! Ma gandesc sa scap de un drum la Iasi sau sa scot uch-ul de pe masina, trimis prin curier, venit prin curier...ceea ce este cam riscant dupa parerea mea? In Suceava am gasit pe cineva dar costul este mai mult decat dublu! Multumesc!

              Comment


              • pai tipul de la iasi ce a zis?!
                Mai este mult pana departe ...sigpic

                Comment


                • @ianos10 : cheia noua trebuie inregistrata in UCH, altfel nu va functiona. Cu ISK-ul se afla APV-ul si astfel poti face cheia, deci APV nu reprezinta o problema. Totul e ca trebuie facut asta - programarea cheii cu APV-ul tau si inregistrarea ei in UCH -, adica mai pe scurt cheia sa stie de masina si masina sa stie de cheie.
                  Ti-a cerut UCH-ul si ISK-ul pentru ca se poate face si in atelier, cu citeva sirme legate la UCH si o bucsa ( antena ) pentru interogat cheia, nu trebuie sa te duci cu masina pina la mester dar trebuie inregistrate in UCH ambele chei pe care le vrei sa mearga.

                  Comment


                  • Originally posted by ianos10 View Post
                    Buna seara! Am urmatoarea situatie. La Loganul meu am pierdut o cheie si pentru ca este pus in vanzare trebuie sa o "clonez" pe a doua. Un coleg de serviciu are cablu OBDII sau interfata VAG cu care sa ma conectez la UCH, laptop cu ddt2000. Daca trimit ISK, ma rog, un print screen din ddt2000 la un tip din Iasi care se ocupa cu asa ceva si-mi face un "blank" cu cipul care are codul apv corespunzator masinii mele , este suficient pentru a functiona cheia? Blankul il pot prelucra si la Suceava! Ma gandesc sa scap de un drum la Iasi sau sa scot uch-ul de pe masina, trimis prin curier, venit prin curier...ceea ce este cam riscant dupa parerea mea? In Suceava am gasit pe cineva dar costul este mai mult decat dublu! Multumesc!
                    Vorbeste cu sssilviu,te va ajuta sigur E DIN ROMAN
                    Daca vrei nr lui ti-l las in PM

                    Comment


                    • cine ma ajuta si pe mn cu ddt2000dau o bere

                      Comment


                      • Dau si eu una .....

                        Comment


                        • eu dau vacanta daca mai cereti softuri piratate pe aici...
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Tot citind raspunsurile voastre la care pentru mine nu gasesc nici un raspuns ,as avea si eu o intrebare
                            De ce nu se pot vedea km reali ai masinii?
                            Sau o alta intrebare ce-mi trebuie pentru a vedea km reali ai masinii,la reprezentanta?
                            Intreb deoarece o sa achizitionez un tablou bord cu cb si are mai putini km si vreau km reali ai masinii

                            Comment


                            • Chiar nimeni nu poate sa-mi dea un raspuns

                              Comment


                              • Km reali nu ii poti vedea 100% sigur ce poti sa faci e sa verifici cartea de service cu ce arata CB-ul masinii, cu starea masinii si sa ai noroc.
                                STOP ACCIDENTELOR DE CIRCULATIE!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google