Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pune un printscreen sa putem distinge si noi.
    in prima mi-am rupt ochii si nu imi dau seama ce e legat de injectie....
    a doua eroare pare a fi "pb reconnaissance clé " -nu ti-a recunoscut cheia (transponderul din cheie)

    Comment


    • Verifica conexiunile de masa,baterie > caroserie > motor.
      Last edited by nebundemult; 10 May 2014, 19:08.

      Comment


      • @mariannn Ti-ai pus problema daca noul BCM(uch) prezenta pe x52, are K si L.
        Si nu uita sa mentionezi si autorul pozei si comentariului in italic.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • S-au dus vremurile " alea bune " cu liniile K si L cind toata lumea cu o interfata KKL de 10 euro si un soft ddt " invirtit de pe net " facea diagnoza Reno-Dacia... acum trebuie mai mult, alte scule, autorizari pe Reno.net, etc.

          In poza de mai sus se vede clar lipsa linie K si L ( adio, RIP ) insa sint 6 si 14 ( CAN H si CAN L ) precum si 12 si 13 ( de astea nu prea s-a vorbit pina acum, CAN H si CAN L Multimedia ) pentru accesarea sistemelor multimedia de pe vehicul, prezente inca de pe Lgn1 ph2 cu sistemul audio Daewoo ( parca daewoo e daca nu gresesc ) ala cu hands - free bluetooth.

          Cred ca si medianav-ul e tot pe CAN multi accesat pentru diagnoza si probabil resoftari pretentioase cind USB-ul frontal e inutilizabil din diverse motive.

          Comment


          • Atat sistemul de pe Logan I ph2, cat si noul Dacia Plug&radio sunt Daewoo.
            Pentru configurari mai speciale ale MediaNav-ului se foloseste CLiP sau DDT2000, pentru orice altceva se schimba unitatea.
            Si da e conectat la CAN multimedia, poate fi conectat si la CAN dar lipseste inca un calculator(ala de AC).
            Attached Files
            Last edited by t0rquemada; 11 May 2014, 11:03.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Originally posted by nico2001 View Post
              Va rog, poate sa-mi spuna cineva despre ce erori este vorba? Va multumesc!
              Poate asa se poate distinge/vede mai bine.
              Attached Files

              Comment


              • Sterge-l si verifica din nou. Este o eroare memorata si nu permanenta.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • deja ai mai mers de 27 de ori cu masina de cand nu mai ai eroarea... la 40 de ciclcuri se sterge singura oricum.
                  asa ca poti sa o ignori
                  O informatie face cat o mie de sfaturi...

                  Comment


                  • Cum se activeaza aerul conditionat din DDT pe un Logan 1.4 ce urmeaza a-i fi montata o instalatie de AC ?
                    Multumesc anticipat.

                    Comment


                    • cum e normal, thread-ul asta este despre folosirea ddt2000 si majoritatea intreaba chestii care nu-si iau rostul aici...
                      Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                      Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                      Comment


                      • Originally posted by diesel_power View Post
                        Cum se activeaza aerul conditionat din DDT pe un Logan 1.4 ce urmeaza a-i fi montata o instalatie de AC ?
                        Multumesc anticipat.
                        prin montajul efectiv !!
                        Mai este mult pana departe ...sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by diesel_power View Post
                          Cum se activeaza aerul conditionat din DDT pe un Logan 1.4 ce urmeaza a-i fi montata o instalatie de AC ?
                          Ecu injectie EMS3132 invata singur AC daca totul e in regula dupa montaj, adica senzor de presiune, agent frigorific in instalatie la presiune corespunzatoare, instalatia electrica ok, motoventilatorul de racire cu doua viteze, etc. Instalatia electrica facuta OK.
                          La prima pornire a motorului ecu isi da seama de schimbare, la a doua pornire a motoruui va cupla si compresorul AC
                          Incercat de mine prin inlocuire de ecu de Logan 1.4 cu AC cu un ecu fara AC ( cu immo off ) a mers exact cum spuneam, la a doua pornire a pornit si AC.

                          Oricum cu ddt poti face usor o resoftare de EMS de L1.4 fara AC cu un soft de L1.4 cu AC, sau folosesti Clip care activeaza cu un buton de pe ecran.
                          Totul e sa gasesti pe cineva sa te ajute, sa aiba scule si know-how

                          Deci treaba simpla.

                          Comment


                          • Multumesc de raspunsuri.

                            Comment


                            • Originally posted by nico2001 View Post
                              Poate asa se poate distinge/vede mai bine.
                              Originally posted by azid123 View Post
                              deja ai mai mers de 27 de ori cu masina de cand nu mai ai eroarea... la 40 de ciclcuri se sterge singura oricum.
                              asa ca poti sa o ignori

                              Cred ca au aparut la schimbarea bateriei. Erorile le-am sters.
                              Multumesc!

                              Comment


                              • Pentru ca postarea anterioara mi-a fost mutata mai scriu o data reformuland intrebarea.
                                Se poate mari din UCH cu ajutorul ddt2000, la prima treapta a stergatoarelor, intervalul dintre baleieri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google