Deschidere Portbagaj Manuala De La Sofer (principiu Deschidere Capota)!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deschidere Portbagaj Manuala De La Sofer (principiu Deschidere Capota)!

    Salutare tuturor. Am o idee de deschiderea portbagajului, din interiorul masinii, cu ajutorul unei manete" actionata manual (acelasi principui ca la deschiderea capotei cu cablu).

    Ma voi folosi de un cablu inserat in furtun special, care este folosit la schimbarea vitezelor la bicicleta. Acest cablu va fi prins de parghia de deschiderea portbagajului, va fi adus pana la scaunul sofer unde va fi actionat de un schimbator de bicicleta. Am incercat si totul decurge ca la carte. Urmeaza sa cumpar maine acel cablu impreuna cu furtunul special pentru a-mi ajunge trasarea prin mascarea lui pana la locul soferului unde il voi prinde de un schimbator de viteze bicileta, voi reveni cu poze dupa terminarea operatiunii.

    Aceasta modalitate de deschidere portbagajului este foarte utila celor care nu au buton la portbagaj si pentru deschiderea sa este necesara scoaterea cheii din contact si oprirea motorului. Eu cred ca este o operatiune de montare mai ieftina decat cea electrica, si simpla, pentru cei care nu au buton la portbagaj.
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    Mai, buna idee...dar mai ieftina?...Esti sigur?......un actuator portbagaj costa 10 ron, un buton contact 3 ron, 4 papuci electrici 2 lei , vreo 5-6m de fir (asa preventiv) pana in 8 ron, ceva banda izoler si gata treaba. Total cost lei -27-30 ron....Tinand cont ca totul trebue cumparat....nu ca ai deja pe acasa!
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #3
      da ai dreptate cristi3775, insa trebuie sa te pricepi sau macar sa te documentezi despre montaj, mai mult... daca nu te pricepi, altfel te mai costa si instalatorul, darsa zicem ca il montezi tu documentandu-te. Si ideea ta este buna, acuma poate pentru inceput voi alege varianta ce-a mai ieftina cu adevarat: 1 metru de cablu special este 2,5 lei, in total 4 metri ajung deci 10 lei. schimbator, folosit pe post de buton", am de la bicicleta, insa unul costa 5 lei. in rest vointa sa ai si totul iese ca la carte
      sigpic

      Comment


      • #4
        ma intereseaza si pe mine varianta cu cablu. cand termini poate dai detalii. succes

        Comment


        • #5
          Atunci multa bafta. Hai ca m-ai facut curios, despre montaj. Asteptam poze dupa, si un filmulet eventual.
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #6
            ok, chiar o sa incerc montajul revin cu poze sau video...
            sigpic

            Comment


            • #7
              si eu sunt interesant...si nu suna prea greu...mi se pare super simplu

              Comment


              • #8
                m-am uitat astazi nitel la portbagaj acolo si cam merge legata....o sa incerc si eu

                Comment


                • #9
                  principala provocare o reprezinta transformarea miscarii de tragere a cablului de bicicleta in miscare de impingere a sistemului de deschidere a portbagajului. Aici se cam complica, ar trebui un scripete micut.
                  http://www.imbunatatiri-logan.weebly.com

                  Comment


                  • #10
                    tin sa te contrazic ciprishor....daca desfaci acolo la portbagaj...ai sa vezi ca trebuie doar sa prinzi cablul undeva in josul sistemului si poti sa agati de undeva de unde iti impinge tie butonul...restul vine de la sine

                    Comment


                    • #11
                      Eu stiu sistemul de deschidere foarte bine. Dar asteptam poze cu lucrarea concreta sa vedem ce solutie ai adoptat.
                      http://www.imbunatatiri-logan.weebly.com

                      Comment


                      • #12
                        Am fost plecat din localitate, am reusit sa fac cateva poze, ma apucasem de montaj si a trebuit sa aman pana zilele astea. Totul este posibil insa m-a pus pe ganduri locasul prea stramt, locul de actionare a mecanismului de deschidere portbagaj. Dupa ce l-am montat ca in poza 01 (cablul acela metalic trage spre exteriorul portbagajului, prin gara mica existenta ce se pupa cu chederul) in momentul in care actionam manual cu mana cablul de la capul celalalt al furtunului, aveam nevoie de o forta mare pentru a actiona mecanismul, adevarat imi alunecau si mainile si nici timp nu aveam, sper ca acel schimbator sa produca forta necesara de tragere a firului pentru a actiona perfect.

                        Inca astept mici pareri despre acest montaj.
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          salut baieti, o intrebare pt cristi de unde iau toate componentele pe care le-ai descris mai sus si cum se face montajul daca a facut careva sa ne spuna si noua

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cristi3775 View Post
                            Mai, buna idee...dar mai ieftina?...Esti sigur?......un actuator portbagaj costa 10 ron, un buton contact 3 ron, 4 papuci electrici 2 lei , vreo 5-6m de fir (asa preventiv) pana in 8 ron, ceva banda izoler si gata treaba. Total cost lei -27-30 ron....Tinand cont ca totul trebue cumparat....nu ca ai deja pe acasa!

                            vorbesti serios? oare eu de ce am dat 100 de lei pe el? sa nu mai vorbesc ca acum stau cu el in dulap ca mi-e frica sa umblu la uch

                            Comment


                            • #15
                              DAP...detalii la my ride
                              Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google