De mult tot zic ca o sa pun un voltmetru pe masina, ca sa fie acolo, rau oricum nu face.
Am comandat de pe aliexpress/ebay acum mult timp in urma si tocmai i-a venit randul sa-l montez. La cei vreo 15lei cat a costat, merita fiecare banut.
In final a ramas legat la plus continuu. Si casa va fie mai usor, firele de culoare rosu au plus continuu iar firele de culoare galbem au plus dupa contact.
Si cum maestral a adus in discutie faptul ca un voltmetru legat direct pe baterie arata un voltaj mai mare ca si cel legat undeva pe instalatia electrica, ba mai mult, ati sarit o gramada cu gura pe mine ca legarea voltmetrului imi consuma bateria si asta dauneaza sau ca o sa ma trezesc a doua zi cu bateria descarcata din cauza lui, a aparut si aceasta filmare.
Confirm ca voltajul afisat este mai mare daca se leaga direct pe baterie fata de un voltmetru legat undeva pe instalatia masinii.
Stati linistiti ca acest voltmetru este egal cu zero la consumul de curent din baterie. Dupa cum greseam in calcule(grea matematica uneori) si am corectat ulterior printr-un text afisat pe filmare, o baterie de 75Ah este consumata de acest voltmetru in vreo 4 ani si cateva luni, deci...
Si cum Vasile din Constanta mi-a zis ca voltajul de pe baterie difera mult de voltajul de pe instalatia electrica, m-a pus pe ganduri si am testat. Asta a iesit:
Am comandat de pe aliexpress/ebay acum mult timp in urma si tocmai i-a venit randul sa-l montez. La cei vreo 15lei cat a costat, merita fiecare banut.
In final a ramas legat la plus continuu. Si casa va fie mai usor, firele de culoare rosu au plus continuu iar firele de culoare galbem au plus dupa contact.
Si cum maestral a adus in discutie faptul ca un voltmetru legat direct pe baterie arata un voltaj mai mare ca si cel legat undeva pe instalatia electrica, ba mai mult, ati sarit o gramada cu gura pe mine ca legarea voltmetrului imi consuma bateria si asta dauneaza sau ca o sa ma trezesc a doua zi cu bateria descarcata din cauza lui, a aparut si aceasta filmare.
Confirm ca voltajul afisat este mai mare daca se leaga direct pe baterie fata de un voltmetru legat undeva pe instalatia masinii.
Stati linistiti ca acest voltmetru este egal cu zero la consumul de curent din baterie. Dupa cum greseam in calcule(grea matematica uneori) si am corectat ulterior printr-un text afisat pe filmare, o baterie de 75Ah este consumata de acest voltmetru in vreo 4 ani si cateva luni, deci...
Si cum Vasile din Constanta mi-a zis ca voltajul de pe baterie difera mult de voltajul de pe instalatia electrica, m-a pus pe ganduri si am testat. Asta a iesit:
Comment