am studiat problema la mine. merge modificat si fara a fi indoit. se poate taia o bucata din acel material si sudat sa prins cu gauri platbanda si loctite. o sa incerc zilele astea
Tutorial cum scapi de acel "V" lasat de stergatoare pe parbriz
Collapse
X
-
baga suruburi si loctite sa-ti sara alea in cap )))
Sudat sau indoit..e cel mai safesigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Gandeste-te ca bratul ala mic duce tot stergatorul care mai e si apasat pe parbriz(la peste 100km/h efortul e si mai mare).Garantez ca acea parghie a fost testata si are cel putin sectiunea minima garantata pentru a rezista la efortul acela , pentru multi ani . Ce ai zice tu, daca la peste 100km/h stergatorul dreapa ar incepe sa balangane in vant ca o vela rupta. Ori faci un lucru calumea ori mai bine stai in banca ta.Last edited by madi; 12 October 2011, 22:58.
Comment
-
il sustin pe matheo...sudura e sfanta :-)... sau indoit...sau...lasat asa :-).
Eu mi-am propus sa caut o solutie, mai precis alt mecanism de la o masina gen Citroen C4, care sterge precum autocaru'....atunci nu mai am V-ul...dar nici partea care ma enerveaza de 100 de ori mai tare...cea de la pasager...e-mail: office@stickere.info
Comment
-
E Logan Alex....
Investitie minima cu maxim de castig.
Eu o sa-l tai si-l sudez.La masina tatalui meu, un Renault 9 Broadway, are cursa mai lunga,deci masina mai vecheLast edited by matheo66c; 12 October 2011, 23:03.sigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
trebuia doar mai scurt. tot au proiectat piesa odata !!!! nu puteau sa o proiecteze mai scurta ?
am analizat la o toyota sistemul. este vizibil mai scurta acea tija. la peugeot la fel tija mai scurta. era asa greu ?Last edited by alessandro; 12 October 2011, 23:07.
Comment
-
Si ce daca e Logan...nu tre sa aiba si el stergatoare ca lumea :-)) ?
Alessandro...daca sudezi de ce mai pui suruburi....???? O clema sau prins in menghina e suficient...Nu de alta, dar e o piesa mica...poti sa o tii si cu patentul cand ii dai un punct de sudura...(nu e prea recomandat...eu asta am avut la indemana cand am sudat niste platbanda)...
Per total...eu las asa cum e piesa aia...4 ani de cand am masina nu m-a deranjat (de fapt am ignorat) ;-))))))))e-mail: office@stickere.info
Comment
-
-
pai asta e problema...trebuiau 2 matrite...una mica si una mare...nu poti sa faci doua piese diferite la o matrita...doar daca se folosea o presa...si manual fiecare tabla...:-)e-mail: office@stickere.info
Comment
-
ce tangenta ? chiar nu iti dai seama ca piesa aia putea fi facuta din prima mai mica in dimensiuni, mai scurta. fara a face piesa mare care este ineficienta. nu e vorba de indoire, este vorba de lungimea piesei care trebuia mai scurta. o proiectau si o executau mai scurta din prima de cand a fost proiectat Loganu
sau mai bine spunem ca este o greseala de fabricatie pe care nu au vrut sa o corecteze din lipsa de interes. Clio 1, clio 2, megane 1, megane 2 toate au aceiasi problema : V ul format de stergatoare. a fost mai simplu sa le dea la fraieri masinile asa cu piesa nasoala. era intradevar un capat de tara si o problema imposibila pentru un mega-constructor care se intituleaza ostentativ Créateur d'automobiles . daca aveau o problema cu ECU de injecvtie care da rateuri sau ca se caleaza pistonul 1, intelegeam ...sunt probleme cu care se confrunta un constructor...dar tija de la stergator ??? este jenant este penibil . poate unora nu le pasa dar merg in oras spal geamurile si de cel putin 7 8 ori mai trebuie sa dau din stergatoare sa se duca acea picatura care intr un finar tot revine triumfator si imi lasa o dunga pe parbriz. sunt chestii mici care par neinsemnate dar pentru mine conteaza. chestii care adunate si coroborate ma fac ca urmatoarea maina sa nu mai fie din gama Dacia Renault. si uite asa se mai duce un client satul de mizeriile si panaramele lor, si ca mine mai sunt si altii. nu e bataie de joc nu ? nu e Loganul este cea mai buna masina !!!
Comment
Comment