Baieti, daca ati sta putin sa va ganditi...eu la loganul tatalui meu am facut ceva f simplu, nu a trebuit sa desfac motorul cu tot subansamblul, cu toate tijele, sa tai , sa sudez, sa....bat cu ciocanu?!?!?!? ce dracu?? santem pe tarla?
zicea cineva pe aici ca din fabrica vin cu 510 mm..ok..daca marim lungimea si la sofer si la pasager (chiar si inegal), nu este adevarat ca nu scapam definitiv de "v" ul acela? este...
bun, solutia se imparte in 2:
ori punem unul mai lung doar la sofer si atat (dar asta implica un stergator f lung la sofer ce e posibil sa depaseasca marginea parbrizului), ori punem unul un pic mai lung fata de cel stock LA SOFER iar la pasager scoatem, atentie, doar bratul si il montam cu 10 grade mai sus...foarte simplu...sau, punem unul mai lung si la pasager si la sofer, si facem acelasi lucru (cu cel de la sofer un pic mai lung)
nu cred ca deranjeaza pe nimeni bratul stergatorului de la pasager ridicat cu 10 grade, sa fim seriosi...eu am facut chestia asta de 6 ani de zile si e perfect..si in plus reglati-va corect spritierele sa bata pe mijlocul parbrizului, nu mai sus...ca de-aia curge apa
zicea cineva pe aici ca din fabrica vin cu 510 mm..ok..daca marim lungimea si la sofer si la pasager (chiar si inegal), nu este adevarat ca nu scapam definitiv de "v" ul acela? este...
bun, solutia se imparte in 2:
ori punem unul mai lung doar la sofer si atat (dar asta implica un stergator f lung la sofer ce e posibil sa depaseasca marginea parbrizului), ori punem unul un pic mai lung fata de cel stock LA SOFER iar la pasager scoatem, atentie, doar bratul si il montam cu 10 grade mai sus...foarte simplu...sau, punem unul mai lung si la pasager si la sofer, si facem acelasi lucru (cu cel de la sofer un pic mai lung)
nu cred ca deranjeaza pe nimeni bratul stergatorului de la pasager ridicat cu 10 grade, sa fim seriosi...eu am facut chestia asta de 6 ani de zile si e perfect..si in plus reglati-va corect spritierele sa bata pe mijlocul parbrizului, nu mai sus...ca de-aia curge apa
Comment