Tutorial verificat joc la capat de bara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cristi, eu o simpla intrebare am, de ce nu folosesti piese premium? Chiar acum ma uitam la un capat de bara Lemforder care este mai scump cu 20 de lei pe acelasi site.
    Eu am 20.000 km cu bielete+capete de bara (lemforder) si saptamana trecuta am facut itp-ul unde s-au verificat alaturi de pivoti (de origine) care la 90.000 km se prezinta exceptional dupa spusele injinerului. Exista doar un joc in caseta de directie prezent de vreo 20.000 km cred ca din cauza mea de cand am schimbat bieletele, ca am cam fortat in cremaliera, gresala de incepator.
    ON : cele de origine si nici lemforderul sunt fixe pe fuzeta, nu au arc sus-jos.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #17
      Ce aiurea ...inseamna ca de aia am capatat si eu un miiiic joc la caseta (zic eu ca e de acolo) dupa ce am schimbat bieletele de directie...nu am bruscat nimic, dar la montare am strans destul de serios bieletele in caseta/cremaliera, fara sa bag socuri, asa treptat, dar ma gandesc ca am fortat oleaca cremaliera si am f..t..t bucsa aia de teflon.

      Comment


      • #18
        Ai fortat-o bineinteles pentru ca trebuie sa strangi bieleta. Trebuie prinsa si tinut contra cu ceva.
        Cand stai pe loc cu motorul oprit daca dai de volan usor stanga-dreapta se aude cum cloncane, daca ai verificat bieletele si capetele de bara e clar joc din caseta.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #19
          Pe loc nu cloncane (inca...) cu motorul oprit, sigur ca am facut/incercat asta.

          Stiu ca e un dispozitiv de blocare cremaliera, dar m-am gandit ca daca nu bag socuri, nu se intampla nimic.
          S-o ia naiba.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google