Salutare.
Eu mi-am montat pe MCV o instalatie DRL, conceputa de mine.
Am montat pe lampile Xe H4 niste becuri halogen H1.
Functioneaza astfel.
Comutator lumini pozitia 0 - pun contactul - lumini stinse- la pornirea motorului se aprind luminile de zi. Daca apoi se pune pozitia sau XE, DRL-ul se stinge. In consecinta DRL-ul functioneaza atata timp cat motorul e pornit si comutatorul e pe pozitia 0.
Eu avind pompa servodirectie electrica, am gasit semnal de "+" la pornirea motorului. Daca nu aveti puteti sa va legati de la senzorul de vas lichid frana. Este legat in paralel cu frana de mana. Atunci cand lasati frana se aprinde DRL-ul, daca trageti frana de mana, DRL-ul se va stinge, asa au masinile din state, (asta in loc de semnal motor pornit)
Instalatia e simpla. Am folosut 2 relee unul legat pe normal inchis si unul pe normal deschis. Practic unul imi alimenteaza instalatia cand pornesc motorul, apoi alt releu inseriat in instalatie, deschide circuitul la punerea pozitiilor. Ambele circuite ale releelor sunt trecute prin sigurante.
Functioneaza perfect si nu mai trebuie sa pornesc mereu faza scurta, si mai presus de atat, lungesc viata Xenoanelor.
O sa revin cu poze su cu ele aprinse.
PS Apropo, nu deranjeaza deloc lumina, deoarece becul H1 nu este pus in focarul oglinzii si nu focalizeaza lumina. M-am uitat de la departare si nu deranjeaza deloc, se vede chiar super.
Eu mi-am montat pe MCV o instalatie DRL, conceputa de mine.
Am montat pe lampile Xe H4 niste becuri halogen H1.
Functioneaza astfel.
Comutator lumini pozitia 0 - pun contactul - lumini stinse- la pornirea motorului se aprind luminile de zi. Daca apoi se pune pozitia sau XE, DRL-ul se stinge. In consecinta DRL-ul functioneaza atata timp cat motorul e pornit si comutatorul e pe pozitia 0.
Eu avind pompa servodirectie electrica, am gasit semnal de "+" la pornirea motorului. Daca nu aveti puteti sa va legati de la senzorul de vas lichid frana. Este legat in paralel cu frana de mana. Atunci cand lasati frana se aprinde DRL-ul, daca trageti frana de mana, DRL-ul se va stinge, asa au masinile din state, (asta in loc de semnal motor pornit)
Instalatia e simpla. Am folosut 2 relee unul legat pe normal inchis si unul pe normal deschis. Practic unul imi alimenteaza instalatia cand pornesc motorul, apoi alt releu inseriat in instalatie, deschide circuitul la punerea pozitiilor. Ambele circuite ale releelor sunt trecute prin sigurante.
Functioneaza perfect si nu mai trebuie sa pornesc mereu faza scurta, si mai presus de atat, lungesc viata Xenoanelor.
O sa revin cu poze su cu ele aprinse.
PS Apropo, nu deranjeaza deloc lumina, deoarece becul H1 nu este pus in focarul oglinzii si nu focalizeaza lumina. M-am uitat de la departare si nu deranjeaza deloc, se vede chiar super.
Comment