Montaj Blow Off Pe Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montaj Blow Off Pe Diesel

    Salutare!
    Ma gindeam ca sint si altii care vor acel "pssssssssst" la masina si m-am hotarit sa fac un mic tutorial al montajului(pe conducta de origine).
    Dupa ce iti comanzi kitul(eu am astepat sa vina vreo 2 saptamini) incepe adevarata nebuneala.
    Preventiv e bine sa ai o electrovalva de rezerva in caz ca cea care vine in kit e de disfuntionala,in caz contrar poti praji integratul de pe modul.
    Ai nevoie de un adaptor prezentat in poza 2.
    In poza 3 sint locurile identificate de mine ca fiind cele mai ok pentru montajul valvei.
    In poza 4 am facut(modificat) o schema a montajului, iar in poza 5 locul unde m-am legat la pompa de vacuum.
    Se poate monta si pe cele fara intercooler,singura diferenta este ca valva e mai bine sa fie cu piston si nu pe membrana deoarece o garnitura o gasesti mult mai usor decit o membrana.
    Recomandarea mea este sa fiti 2 persoane fiinca merge mai usor treaba,si,ATENTIE! cititi instructiunile de montaj ele putind sa difere de la un tip la altul(montajul electronic)
    Un film in timpul montajului nu am facut deoarece meseriasului nu-i place sa fie filmat.
    Puteti urmari filmuletul asta ca punct orientativ,iar aici este cu montajul meu.
    Citeva poze cu montajul meu,zilele astea urmind sa fac un filmulet mai ok.
    Attached Files
    Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

  • #2
    bravo domnu,
    sigpic

    Broker de asigurari DESTINE

    Comment


    • #3
      super tare daca asi avea diesel mi-asi pune

      Comment


      • #4
        Si la ce folosește? Să știm și noi că poate vrem dar nu știm.

        Comment


        • #5
          la diesel , la nimic
          Doar suna frumos.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            citeva lamuriri aici
            o discutie mai lunga aici;aici etc....
            si fazele : ti se rupe turbina,ti se indoaie supapele si alte blesteme d-astea sint zero..
            Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

            Comment


            • #7
              un mic montaj de incepator...
              Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

              Comment


              • #8
                Misto da in general pe benzina cu turbo merg calumea,benzinaru merge in 6-8 rpm pe cand dieselu......

                Comment


                • #9
                  n-are nicio legatura ce ai zis tu cu restul...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    @jambon,valva se deschide la o anumita presiune(in cazul meu la 0.5bar) nu la o anumita turatie.
                    valva,initial,avea arcul destul de tare incit la 0.9bar abia se deschidea si am ales sa-i schimb arcul(nici acum nu sint multumit pe deplin) si merge mai bine.
                    cele cu piston merg mai ok la presiunea asta decit HKS-ul.
                    Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google