Tutorial montat actuator si modul deschidere capota portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    probabil e din cauza pozitiei acuatorului. eu am montat fix pe veritcala, daca e montat oblic, fortele care actioneaza parghia de deschidere sunt altele.
    ce intelegi prin nu are forta? detaliaza!
    Mai este mult pana departe ...sigpic

    Comment


    • #32
      Asta e problema, daca se joaca careva in timpul mersului la butoane, se deschide portbagaju. Adica pe butonu de pe consola nu trebuie sa apesi de doua ori.
      sigpic

      Comment


      • #33
        Eu am montate la ambele masini, si am montat o gramada dar nu am auzit ca cineva sa se planga de problema expusa de tine.
        revin cu intrebarea de mai sus, tu ai zis ca nu ai montaj suplimentar?
        Mai este mult pana departe ...sigpic

        Comment


        • #34
          nu.....am fir direct din uch in actuator
          sigpic

          Comment


          • #35
            Daca apesi pe butonul de pe consola centrala ce se intampla cu toate cele 5 acuatoare care sunt pe masina? desigur pe deschis daca apesi?...asta presupunend ca ai PH1
            Mai este mult pana departe ...sigpic

            Comment


            • #36
              @tek am sa incerc sa montez cat mai drept sa vad daca se schimba ceva...mersi pentru sfat
              Traim intr'o tara in care pizza ajunge mai repede decat politia!

              Comment


              • #37
                nu inteleg ce vrei sa spui.
                1. daca masina este incuiata: - la o singura apasare pe cheie se descuie usile, iar la a2a apasare se deschide portbagaju.
                - la o singura apasare pe butonu din masina se deschide portbagajul si se descuie si usile.
                2. daca masina este descuiata, ca sa deschid portbagaju trebuie sa apas tot de doua ori pe cheie.

                asta e singuru dezavantaj la chestia asta, ca daca incurci in mers butonu de la geam cu butonu de la inchidere, ti-se deschide portbagaju
                si masina e aia de la avatar, deci e ph2
                sigpic

                Comment


                • #38
                  eu am asemenea montaj de vreo 2 ani pe masina, se supara cinea daca pun schema la modulul care face toata treaba??( nu e greu de facut.)

                  Comment


                  • #39
                    Daca erai atent la tutorialul lui cristi observai ca se repeta chiar el , ca e necesara apasarea consecutiva in interval de 2 sec ca sa se deschida portbagajul . Deci nu la o singura apasare sau la o dubla-apsare dar la interval de 10 sec. Cred ca e chiar absurd sa apesi fara sa vrei de doua ori consecutiv ..

                    Comment


                    • #40
                      @gabonz - nu ai inteles ce intrebam eu de fapt.
                      La ph1 cu firul direct cum are colegul florinc_99 si activarea functiei cu DTT cu intervalul dorit are urmatorul efect :
                      1- la deschiderea din cheie la o singura apasare se descuie 4 usi si la o a doua apasare in intervalul stabilit este actionat si acuatorul montat la portbagaj si "sare" portbagajul.
                      2- la actionarea butonului de pe consola in directie deschis usile se decuie odata cu usile si portbagajul. (asta eu il consider un dezavantaj)
                      Colegul florinc_99 avand ph2 nu a montat acuator suplimentar ci a tras fir la cel existent de la pinul B4 UCH. Am dreptate?!
                      de mentionat faptul ca rolul acuatorului montat pe PH1 este altul decat cel existent montat din fabrica pe PH2

                      Sper ca m-am facut inteles, daca nu....insistati poate ma exprim eu mai greu. Cat despre publicarea schemei nu cred ca incalci ceva drepturi de autor, asa cum am mai zis daca sapati dati de ea sigur!
                      Mai este mult pana departe ...sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by GICA_B View Post
                        Salut!
                        Am urmarit cam tot ce s-a scris despre montat actuator si telescoape pentru portbagaj.
                        Am si eu de la Dacia veche o instalatie de inchidere centralizata pe care am demontat-o. Are pe langa celelalte 4 actuatoare si un modul de comanda (unitate centrala) pe care as vrea sa stiu cum il pot monta ca sa se deschida portbagajul din cheie. As avea eu o idee dar totusi as vrea sa fiu sigur.
                        Atasez schema electrica, poate ma ajuta cineva
                        Multumesc
                        Echo! Cineva?
                        Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

                        Comment


                        • #42
                          pe ce masina vrei sa montezi inchiderea si modulul ! modulul cine il comanda? o alarma sau cum?
                          Mai este mult pana departe ...sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Bineinteles pe Logan 1,4 2006 fara buton deschidere portbagaj.
                            Tocmai asta e, vreau sa folosesc un singur actuator (numai pentru portbagaj) si ma gandeam sa pun + 12V firul rosu de la modul la B4 - UCH, - nul la masa undeva, albastrul la actuator. Eventual imi pun si un comutator pe undeva langa bord legat cu firele maro si alb din schema.
                            Dar nu stiu daca e bine sau fac vreo prostie.
                            De asta vroiam o parere de la cineva mai avizat.
                            Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

                            Comment


                            • #44
                              ai deschidere pe cheia originala a masinii?!
                              Mai este mult pana departe ...sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Tek_ids View Post
                                Capota se poate ridica si fara telescoape!
                                Cum faci capota sa se ridice fara telescoape?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google