Salut , mi-am montat si eu actuatorul, am legat firul verde la masa, mentionez ca vreau buton separat, cum e cel de sonerie.. Unde leg firul albastru la o sursa de curent, ca sa nu il leg direct la baterie??
Tutorial montat actuator si modul deschidere capota portbagaj
Collapse
X
-
Colegilor, cititi cu mai mare atentie totul de la inceput si daca nici atunci nu va dati seama cum merge treaba asta, apelati la cineva care stie cum se face treaba asta.
Nu sariti la gatul meu dar credeti-ma este spre binele vostru !
Toate bune!Mai este mult pana departe ...sigpic
Comment
-
Revin si eu cu un post mai vechi...am renuntat pentru o perioada la ideea de a deschide portbagajul de la butonul cheii briceag. Dar in saptamana ce a trecut am inceput sa am probleme cu deschiderea portbagajului (in sensul ca nu mai puteam invarti cheia in butuc, mi-a ramas pe pozitia inchis), asa ca vreau sa rezolv cumva cu deschiderea din cheie. Problema este ca desi inchiderea functioneaza foarte bine, actuatorul montat la portbagaj nu are destula forta sa impinga tija ce deschide portbagajul. Am montat actuatorul exact in prelungirea tijei (putin inestetic) si am anulat deschiderea prin apasarea pe butonul portbagajului. Concluzie: nu stiu de ce nu are forta destula. Are cineva vreo idee?
Comment
-
Vezi ca tija care o montezi tu trebuie sa fie in fata celei de la butuc ( | | ) rosu fiind tija pusa dupa de tine. Asa am pus si eu prima data tija mea in spatele celei din fabrica iar actuatorul nu avea putere sa impinga si tija masinii. Sper ca ai inteles ce vreau sa spun.[/COLOR]
Comment
-
Problema nu e de la tija (cel putin asa ma gandesc eu). Am pus curent la actuator direct de la bricheta si merge foarte bine(nu am tras firele, doar am pus niste fire pe o mufa ce o aveam pentru bricheta). Mie mi se pare ca nu primeste curent cat ar trebui.
Comment
-
Incearca sa te uiti daca sunt exact ca in poza asta puse tijele. Cea gri fiind cea pusa ulterior iar cea galbuie e din fabrica. Nu iti ia mai mult de 1min sa faci inversarea in caz ca le ai prost puse si sa incerci dupa.Attached Files
Comment
-
Originally posted by gabonz View PostIncearca sa te uiti daca sunt exact ca in poza asta puse tijele. Cea gri fiind cea pusa ulterior iar cea galbuie e din fabrica. Nu iti ia mai mult de 1min sa faci inversarea in caz ca le ai prost puse si sa incerci dupa.
Multumesc foarte mult pentru poza, e destul de explicita si am inteles cum e cu tijele, dar pana sa fac legaturile trebuie sa descopar de ce nu se misca actuatorul. Si oricum loganul meu e Logan 2 (facelift, sau cum ii zice), deci are putin schimbata parghia acolo la inchidere, fata de cum arata in poza.
Oricum trebuie sa rezolv cumva cu actuatorul(poate daca nu resusesc la cheie, il leg pe direct cu un buton in interior) si apoi poate va stresez inca o data cu legarea tijelor . Va multumesc inca o data pentru raspunsuri.Last edited by gunneru; 13 April 2013, 11:17.
Comment
-
salut
Am cumparat de la Real un set complet de inchidere centralizata marca Pilot si sincer habar n-am cum s-o montez pentru ca am descoperit ulterior ca nu seamana actuala inchidere centralizata cu ceea ce am cumparat eu..
Ma gandesc ca trebuie s-o iau de la capat cu montajul adica sa conectez unitatea de comanda si apoi sa pun actuatoarele cele noi pe usi....cred ca m-am tepuit
Comment
-
Originally posted by nicu_rcn View Postdaca ai legat 100% unde trebuie, ar trebui sa mearga...
probabil ai gresit undeva, ori alarma nu da suficient curent pe canalul ala, la mine e ceva similar cu ce ai tu si merge din cheie...
Comment
Comment