Tutorial meniu diagnosticare Bord Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial meniu diagnosticare Bord Logan



    Meniu diagnosticare Bord Logan

    Cum se intra in meniul de diagnosticare al Calculatorului de Bord si ce semnifica valorile afisate

    1. Se tine apasat butonul de RESET in timp ce se pune contactul (pozitia M) si se mentine apasat butonul de RESET timp de 5 secunde. Daca se porneste motorul (pozitia D) va fi disponibila si informatia de la pct. 7.
    2. Turometrul şi Vitezometrul incep sa baleieze.
    3. Se elibereaza butonul de RESET, apoi se apasa scurt pe el, trecand astfel cu fiecare apasare prin cele 5 ecrane de informatii, dupa cum urmeaza:
    4. Prima apăsare: Toţi martorii luminoşi ai bordului se aprind (doar la primele versiuni de software – in prezent nu mai exista acest test), pe ecranul LCD apare ceasul şi versiunea de software a CB, turometrul si vitezometrul incep sa baleieze aproape toata scala de turatii, respectiv viteze.
    5. A 2-a apăsare: Se aprind toate segmentele afişorului LCD
    6. A 3-a apăsare: Se afişează nr. de litri din rezervor (dacă e vreun defect la senzor apare “—”)
    7. A 4-a apăsare: Se afişează debit carburant în litri/oră dacă e motorul pornit (dacă e vreun defect apare “–”). La primele versiuni de software al TdB (Tablou de Bord) valoarea era afisata si daca ea era mai mica de 1 litru pe ora. La versiunile actuale nu se afiseaza decat valori mai mari de 1 litru pe ora, necesitand fie turarea motorului, fie cresterea sarcinii (de ex. prin pornirea AC).
    8. A 5-a apăsare: Se afişează eventuale defecte memorate la senzori (toate defectele afişate în meniul de defecte de senzori memorate sunt defecte care au fost detectate dar nu mai sunt confirmate prezente, adică au avut loc)
    - 8.1 “- – -TO” – circuit deschis senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t o”) – dacă motorul e rece nu se ţine seamă de el (este normala aceasta eroare cand se porneste motorul rece, probleme sunt doar daca eroarea re-apare dupa un reset cu motorul cald)
    - 8.2 “- – -TC” – scurtcircuit senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t c”)
    - 8.3 “-JO- -” – circuit deschis senzor jojă carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “j o”)
    - 8.4 “-JC- -” – scurtcircuit senzor jojă carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “j c”)
    - 8.5 “D- – - -” – absenţă semnal la senzorul de debit carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “d”)- se ţine seamă de el numai dacă există CB instalat (doar la versiunile de soft 6002 si 7102)
    În caz de mai multe defecte memorate sau prezente, acestea sunt afişate pe o singură şi aceeaşi linie a afişorului.

    Pentru a executa urmatoarele actiuni se apasa lung butonul RESET in timp cat sunteti in meniul de diagnosticare:
    - se şterg defectele memorate
    - se reseteaza datele parţiale din CB (Km parcursi si Litri consumati – restul deriva din ele)
    - se iese din secvenţa de autodiagnosticare
    - se reseteaza circuitul de afisare a nivelului de combustibil (serveste la rezolvarea afisarii incorecte a volumului de combustibil din rezervor)
    Apoi se aduce contactul la pozitia A sau S (stop).

    Daca nu se doreste efectuarea actiunilor expuse mai sus se aduce contactul la pozitia A sau S (stop) pentru a iesi din meniul de diagnosticare si a reveni la functionarea normala a tabloului de bord.

    Trebuie facut testul cu motorul cald, dupa resetarea tuturor erorilor.

    sursa
    multumiri lui Dan
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    mai aflu si ceva nou. mersi.

    off topic

    cum ai reusit sa iei atatea voturi negative pe trafictube?
    Last edited by zeegermans; 20 May 2012, 20:18. Reason: Automerged Doublepost
    internal combustionizer

    Comment


    • #3
      Invidiosii...

      Comment


      • #4
        Acea zisa eroare se poate anula tinand apasat pe butonul de la ceasuri pana aceasta dispare.La reluarea diagnozei eroarea nu va mai aparea.
        Viteza Ucide ... Conduceti cu prudenta !!!
        sigpic

        Comment


        • #5
          Tutorial meniu diagnosticare Bord Logan

          Si daca dupa un reset cu motorul cald (4 linii) aceasta eroare nu mai apare, dar dupa cateva zile la o reintrare in meniul diagnosticarii (TO” – circuit deschis senzor temperatură apă) isi face aparitia ?
          Ce este de facut ?

          Comment


          • #6
            In ceea ce priveste eroarea "to", peste tot pe unde am cautat nu am gasit decat:

            8.1 “- – -TO” – circuit deschis senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t o”) – dacă motorul e rece nu se ţine seamă de el (este normala aceasta eroare cand se porneste motorul rece, probleme sunt doar daca eroarea re-apare dupa un reset cu motorul cald)

            Am observat ca si alti colegi de forum au aceasta problema dar primesc aceeasi forma de raspuns si anume (copy/paste) "probleme sunt doar daca eroarea reapare dupa un reset cu motorul cald".
            Ce putem sa facem cu acest fel de raspuns?
            Ce sa fac cu "probleme sunt doar daca...", sa o pun pe gratar, merge facuta la cuptor sau se mananca cruda si nemestecata?
            Inteleg ca aici stam de vorba si incercam sa ne impartasim problemele si modul de rezolvare a lor (legate de acest tip de autoturism).

            Totusi are cineva posibilitatea de a-mi spune cum pot localiza sonda de temperatura lichid de racire. Vreau sa verific rezistenta electrica a sondei in functie de temperatura motorului.
            Va doresc multa sanatate si sa auzim numai de bine.

            Comment


            • #7
              Hmm, interesant , nu am stiut de toate chestiile astea, trebuie sa incerc si eu.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Se da contact si se tine apasat butonul sau se tine apasat butonul si dupa aceea se da contact ?

                Comment


                • #9
                  varianta B.
                  ex:
                  Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                  Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                  Comment


                  • #10
                    Si la mine apare chiar daca am folosit varianta de resetare cu motorul cald .
                    Am vazut un tutorial facut de Cristi@ in care arata diferite tipuri de soft de la logane cu ani diferiti de fabricatie , toate, dar toate pe care le-a prezentat in tutorial au aceasta 'eroare', tot acolo am vazut unul care avea "d..to" - la care spune si crististreulea@ in tutorial ca aceasta pare a fi o eroare , la restul nu a amintit nimic de ceva grav, o fi din "asa face toate" ?
                    Racirea merge ok la mine , nu urca mai mult de 4 linii , consumul este acelasi ca acum 5 ani , totusi ce inseamna aceasta eroare si ce este de facut ?
                    Sa schimb senzorul ?
                    Last edited by Neohori; 1 August 2013, 21:14.

                    Comment


                    • #11
                      bravo cristi...
                      http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                      Comment


                      • #12
                        felicitari pentru munca depusa pacat ca acum la logan2 nu mai pot face aceste operatiuniii...sau daca se poate si stie cineva cum va rog sa imi spuneti si mie

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google