Tutorial schimbat colector vapori ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial schimbat colector vapori ulei

    In urma problemei intampinate in decembrie 2011, vezi aici, am dat vina pe acest colector vapori ulei. Mai exact pe membrana din interior care posibil sa se fi blocat, in consecinta turbina a tras fara jena ulei direct din capacul culbutori si am scos un fum enorm dupa mine.
    Desi de atunci n-am mai avut absolut deloc probleme, m-am decis sa o schimb. Pretul a fost de 50lei si foarte greu de gasit. Normal vine cu tot cu furtunul de admisie aer in turbina la pretul de 200lei.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Abia azi am vazut acest tutorial, eu nu am reusit nici sa gasesc cum se chiama acea cipercuta. Anul trecut s-a desfacut capacul de la ea, nu a cazut doar nu mai etansa si ca manifestare masina nu mai avea putere. Am desfacut-o, am spalat-o si pus inapoi merge bine. Nu arunca ulei pe afara si nici nu scotea fum, sau nu am remarcat.
    Multumesc pentru denumirea ei acum o voi cauta sa am si eu una de schimb. Inauntru nu are decit o membrana si un arc.

    Comment


    • #3
      O intrebare pentru cei mai experimentati ca si mine, am observat ca pe la acel furtun pe care se afla ciupercuta la imbinarea care intra in valva EGR e murdar de ulei, e normal acest lucru sau ar trebui sa-mi fac griji in aceasta privinta? Motorul merge normal, nu am observat sa scoata fum in exces.

      Comment


      • #4
        furtunele alea nu inchid etans, nu este anormal ce ti s-a intamplat. dar il poti schimba si singura problema e ca face mizerie.
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google