Tutorial Schimbat Flansa Si Rulment Amortizor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial Schimbat Flansa Si Rulment Amortizor

    Am cumparat din toamna lui 2011 toate piesele necesare pentru directie. Desi la ITP mi-au spus ca totul este conform, de cateva saptamani am inceput sa simt o lipsa de precizie in directie, dar nu aveam nici un fel de bataie in volan sau macar sa o aud.
    Asa ca m-am pus si-am schimbat toata directia, printre care si acest rulment si flansa amortizor.
    Multumiri lui Marius pentru sprijinul acordat.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Salut.
    Cristi SMD-ul tau este pe post de cobai.Dar un cobai bun,pentru ca mai invatam si noi una,alta.
    Este un tutorial util,ca-ntodeauna dealtfel.
    Multumim ca arati si altora.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      bravo Cristi ,ai tot respectul din partea mea ,super lucrarea !

      Comment


      • #4
        Multumim pentru toata munca depusa la realizarea tuturor acestor tutoriale.

        Comment


        • #5
          te rog sa ma ajuti cu un tutorial in care sa imi arati cum se schimba rulmentul de la evacuare cred ca al meu sa stricat si face urat
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #6
            Un mic sfat imi permit: desi nu e chiar o greseala, data fiind usurinta cu care au iesit, este de evitat a se lovi direct in capetele filetate (suruburi). Se lasa piulita infiletata cateva spire si loveste usor, ori cu o bucata de lemn pusa direct pe surub, in caz contrar se aplica alte metode
            Este vorba de minutul 1:50, de suruburile de fixare ale amortizorului.
            In unele situatii, cand iese mai greu un surub, risti prin lovire sa afectezi spirele filetului.
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #7
              Multumim Cristi pentru tutorial.
              Originally posted by unknown View Post
              te rog sa ma ajuti cu un tutorial in care sa imi arati cum se schimba rulmentul de la evacuare cred ca al meu sa stricat si face urat
              Mare figura esti, maine-poimaine o sa-i ceri imprumut o galeata de ambreiere.... Eu astept tutorialul cu schimbul becului din cutia de viteze, al meu s-a ars si-mi caraie cand bag marcharierul.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Urs View Post
                Eu astept tutorialul cu schimbul becului din cutia de viteze, al meu s-a ars si-mi caraie cand bag marcharierul.
                Te referi la asta... http://www.loganclub.ro/forum/tutori...er-t28577.html

                Bun si acest tutorial cu telescoapele/amortizoarele..s-a notat.. bafta in continuare Cristi.

                Comment


                • #9
                  cristi ajuta-ma si pe mine
                  am un trancanit mai mult cand virez se aude am fost la 3 service-uri au verificat cica nu are nimik articulatie buna,am capetele de bara noi,bucsele de la bara stabilizatoare noi ,ce poate fi, sa fie de la flansele de la amortizor?????

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Urs View Post
                    Multumim Cristi pentru tutorial.


                    Mare figura esti, maine-poimaine o sa-i ceri imprumut o galeata de ambreiere.... Eu astept tutorialul cu schimbul becului din cutia de viteze, al meu s-a ars si-mi caraie cand bag marcharierul.
                    offtopic: eu cred ca ti s.a scurtat piciorul
                    ontopic: cristi, util ca de obicei!
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      77sky: in momentul in care te pui sa faci un schimb la partile mecanice, totusi trebuie sa ai si cateva notiuni de baza despre acestea. nici eu nu bat tare in suruburi daca merg greu, ba chiar nu bat deloc dac este posibil
                      bogdan_radu: tacanitul nu e de la flansele respective. n-am idee de unde ai putea avea acel sunet.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        E un lucru de care nu m-am dumirit: de ce afirmi ca este eronat sensul indicat de manual, pentru montaj?
                        Cand ai piesele in fata, "calca" ciudat conform asamblarii din fabrica?
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #13
                          De ceva timp am o bataie foarte deranjanta in viraje mai in viteza chiar daca soseaua este perfecta. Am spus sa incerc sa gasesc problema si pe langa bieletele de directie care au un mic joc am cam schimbat tot la directie si am ajuns la flansele de amortizoare. Am dat jos amortizoarele si am gasit flansa care face foarte urat. Atasez un filmulet in care se observa si aude jocul destul de mare. Acum nu stiu daca sa schimb si flansele si rulmentii.

                          Si cred ca am descoperit cum sa iti dai seama ca ai joc in flansa de la amortizor fara a mai da jos amortizorul. In momentul in care ai rotile drepte te uiti la oale si daca acel capac nu are lipita marginea de oala inseamna ca flansa este tocita si acel spatiu este jocul.

                          Last edited by crististreulea; 23 October 2012, 14:43.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 77sky View Post
                            E un lucru de care nu m-am dumirit: de ce afirmi ca este eronat sensul indicat de manual, pentru montaj?
                            Cand ai piesele in fata, "calca" ciudat conform asamblarii din fabrica?
                            nu doar ca ele calca ciudat, sunt inversate si este stipid ce se intampla. cand virezi stanga/dreapta, arcul se misca odata cu telescopul. acel rulment permite rotirea in timp ce bucsa de cauciuc este fixa pe caroserie. in manual au intors bucsa cu susul in jos, si direct pe flansa arcului iar rulmentul este urmatatoarea piesa. din acest motiv, pe langa faptul ca acea bucsa nu se pozitioneaza corect sus in oala telescopului, atunci cand virezi stanga/dreapta, bucsa de cauciuc se freaca de caroserie odata cu arcul. absurd, deoarece acea bucsa nu se va invarti, dar o sa sara arcul de pe pozitie.

                            Originally posted by o8MeLC View Post
                            ...Si cred ca am descoperit cum sa iti dai seama ca ai joc in flansa de la amortizor fara a mai da jos amortizorul.
                            noi fiind la mine acele componente si tot misca, nici o diferenta fata de cele uzate. diferenta o face rulmentul care nu mai are ungere si se poate bloca iar cauciucul de pe acea bucsa se taseaza.
                            vechea bucsa si rulment

                            noua bucsa si rulment

                            vezi? nici o diferenta
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #15
                              Eu am acum o bataie in viraje, se simte ca si cum se rupe roata, este o senzatie greu de descris dar mie imi da senzatia ca pur si simplu roata pleaca de pe traiectoria normala si revine imediat. Asta e senzatia pentru ca in realitate nu se intampla nimic, doar se aude.
                              Si mai am o intrebare la oale... Cand sunt rotile drepte bucsa aceea de deasupra, cea vizibila cand deschizi capota, este lipita de oala sau are o distanta?
                              Mie normal mi.ar parea ca acea piedica sa nu iasa amortizorul sa fie lipita de oala pentru ca altfel se face joc cand kucreaza amortizorul. Nu stiu daca asa e dar dupa cum am inteles eu sistemul nu este ok sa fie ridicata , cum e la mine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google