Tutorial Schimbat Flansa Si Rulment Amortizor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    bucsa aia nu trebuie sa stea lipita de oala. daca te uiti pe spatele ei, are un fagure pentru amortizarea socurilor cand se extinde amortizorul.

    Comment


    • #17
      Originally posted by o8MeLC View Post
      Eu am acum o bataie in viraje, se simte ca si cum se rupe roata
      pare mai degraba pivotul de pe bascula
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #18
        a schimbat deja bascula.

        Comment


        • #19
          Originally posted by crististreulea View Post
          pare mai degraba pivotul de pe bascula
          Idem si de la mine, e pivotul de la bascula.

          Originally posted by o8MeLC View Post
          Eu am acum o bataie in viraje, se simte ca si cum se rupe roata, este o senzatie greu de descris dar mie imi da senzatia ca pur si simplu roata pleaca de pe traiectoria normala si revine imediat. .................................................
          Si mai am o intrebare la oale... Cand sunt rotile drepte bucsa aceea de deasupra, cea vizibila cand deschizi capota, este lipita de oala sau are o distanta?
          .........................................
          La viteze mici sau mari?
          Si la mine era ca si cum se rupea roata si era de la pivot.
          Vezi ca poti sa iei bascule echipate cu pivoti de rahat. Ce bascula ai luat?

          Busca aia de deasupra nu trebuie sa stea lipita.

          Acum doua luni am muncit mult la treaba asta si m-am uitat si eu un pic ciudat )

          Chiar si cu flansa noua, exista un pic de joc asa cum ai aratat in clip. Nu se duce asa usor flansa de amortizor.

          Eu am schimbat si rulmentul, pana la urma s-a adeverit ca era de la pivot...
          Nu e chiar asa de usor sa verifici.

          Pe partea dreapta l-am schimbat acum 3 zile, aveam impresia ca roata se rupe, dar demontat nu avea joc, doar ca era clar pe duca, se invartea lejer de tot.

          Acum nu mai bate nimic la mine
          Last edited by Octavian; 24 October 2012, 20:21. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Am schimbat bascula doar pe partea dreapta unde se auzea un zgomot ingrozitor la denivelari si nu se mai aude mai nimic. Pivotul era praf de cand l-am verificat pe masina. Bascula este luata de pe forum si pivotul avea cod de lemfoerder si faza e ca acel sunet vine tot din partea dreapta si se simte si in podeaua masinii.

            Imi puteti spune si mie cum pot sa aflu daca am joc in caseta de directie?

            Comment


            • #21
              daca ai joc la caseta de directie, o simti in volan, nu auzi pur si simplu sunete. sunetul se propaga si poate veni din multe parti. iti vine a crede ca un preten avea suportul de la proiector rupt si se lovea de filtrul de motorina? din acel motiv a schimbat bascula, bielete si bucse bara stabilizare, telescop, flansa si rulment telescop, capat de bara. toate pe rand si evident, sunetul persista. pana i-am tras un picior la bara si am vazut ca misca proiectorul. problema rezolvata
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #22
                In directie mai exista un joc foarte mic pe care il aud destul de bine din masina pe loc. Am facut test cu cineva, eu eram sub masina si el era la volan, misca foarte putin volanul si se auzea un sunet ca si cum ar juca o bila in lacasul ei plin de vaselina. In momentul in care pun pana pe bieleta de directie acel sunet se diminueaza sau chiar dispare dar totusi nu cred ca de la bielete sa faca asa urat.

                Saptaman viitoare o sa o desfac iar si o sa mai fac cateva filmulete poate vedeti/ auziti ceva suspect.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google