Cum mi-am facut incalzirea pentru locurile din spate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Foarte buna ideea, eu am insa din fabrica treaba asta dar ma gandeam la un torpedou refrigerat. Ma gandesc ca se poate cu acelasi tip de furtun numai ca nu il duci in spate ci faci o gaura undeva in interiorul compartimentului si tragi acolo furtunul.
    http://www.loganclub.ro/forum/masinu...e-t742p11.html

    Comment


    • #17
      Teoretic, da, e o idee buna, dar de unde tragi furtunul respectiv? La ce iesire din aeroterma il legi?
      Ca daca il legi la iesirea pentru picioare, deja fluxul este impartit in patru. La fel si la aeratoarele centrale. La parbriz nu mai vorbim, ca iarna ai nevoie de dezaburire.
      Si mai e ceva: iarna o sa ai torpedou incalzit... Pentru un ceai, cafea, etc.
      Dar daca se intampla vreun "accident" si se varsa ceva? Ce faci cu mufa de conexiune la tester? Umezeala, condens, etc o poate afecta.
      Sunt multe modificari de facut si destul de dificil. Nu cred ca Loganul se preteaza la asa ceva.
      Parerea mea este ca e mai util sa investesti intr-o lada frigorifica auto, tragi o mufa de 12V in portbagaj si ai rezolvat problema.
      GL-22-TOF

      Comment


      • #18
        Mai bine se incearca tragerea unor conducte in cele doua locuri(sau macar in unul) unde este pozitionata scrumiera....Astfel vara vom avea o sticla de suc/apa/bere(cutie) rece iar iarna ceai/cafea calda...Eventual se poate pune un dop pentru atunci cand nu avem ce incalzi/raci...Ce spuneti?
        sigpic

        Comment


        • #19
          Am analizat problema si nu prea iese. Nu vad cum se poate ajunge cu un furtun sub consola, nu este loc. Doar daca decupati consola... Eu nu sunt dispus, ca o sa arate urat. Dar daca vrea cineva sa incerce, eu imi ofer ajutorul...
          GL-22-TOF

          Comment


          • #20
            Originally posted by danielliviu View Post
            Modelele care au din fabrica sunt: Dieselul cu AC si MCV-ul (cel cu 7 locuri are iesiri suplimentare atat sub scaunele faa cat su sub prima bancheta).
            Mai sunt si modelele vandute in Rusia parca. Nu stiu daca sunt la Prestige pe benzina...
            Eu am AbsPlus 1.5DCI fara aer conditionat si am vazut ca am conductele astea din fabrica puse.
            In tara momentan.

            Comment


            • #21
              Si unele dCi-uri de 70/85 CP fara AC au asa ceva. Al tau e unul dintre ele...
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Din cate stiu eu toate dci-urile euro 4 au aceste conducte din fabrica.Pe verificate

                Comment


                • #23
                  Alea fara AC nu au toate, sigur.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Stiti ceva pe facelift prestige vor fi puse aceste conducte?

                    Comment


                    • #25
                      90% nu o sa fie puse.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Nu prea inteleg de ce daor la diesel sunt prezente aceste conducte. Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine

                        Comment


                        • #27
                          Pentru ca dieselul are randament mai mic si nu da asa de multa caldura incat sa ajunga destula si in spate si e mai scump ca masina cu motor pe benzina.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            motoarele pe benzina se incalzesc mult mai repede decat cele pe motorina,am probat acest lucru

                            pentru scaunele din fata cum se poate face incalzire cu trepte?
                            Last edited by onnu_SBL; 28 December 2008, 10:34. Reason: mai era ceva de adaugat
                            God is my copilot

                            Comment


                            • #29
                              Aici se discuta despre incalzirea in habitaclu...iar dci-urile de 70/85 cp "baga" mai repede aer cald in habitaclu decat mpi-urile datorita rezistentei suplimentare care intra in functiune in momentul pornirii motorului si cuplarii ventilatiei.
                              Referitor la nivelul temperaturii "apei" din motor da...mpi-urile se incalzesc mai repede...
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                @b76sbl: mai exact,la ce te referi prin "incalzire in trepte" pentru locurile din fata? Reglaje sunt deja la aeroterma / climatizare.
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google