Foarte buna ideea, eu am insa din fabrica treaba asta dar ma gandeam la un torpedou refrigerat. Ma gandesc ca se poate cu acelasi tip de furtun numai ca nu il duci in spate ci faci o gaura undeva in interiorul compartimentului si tragi acolo furtunul.
Cum mi-am facut incalzirea pentru locurile din spate
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Teoretic, da, e o idee buna, dar de unde tragi furtunul respectiv? La ce iesire din aeroterma il legi?
Ca daca il legi la iesirea pentru picioare, deja fluxul este impartit in patru. La fel si la aeratoarele centrale. La parbriz nu mai vorbim, ca iarna ai nevoie de dezaburire.
Si mai e ceva: iarna o sa ai torpedou incalzit... Pentru un ceai, cafea, etc.
Dar daca se intampla vreun "accident" si se varsa ceva? Ce faci cu mufa de conexiune la tester? Umezeala, condens, etc o poate afecta.
Sunt multe modificari de facut si destul de dificil. Nu cred ca Loganul se preteaza la asa ceva.
Parerea mea este ca e mai util sa investesti intr-o lada frigorifica auto, tragi o mufa de 12V in portbagaj si ai rezolvat problema.
Comment
-
Mai bine se incearca tragerea unor conducte in cele doua locuri(sau macar in unul) unde este pozitionata scrumiera....Astfel vara vom avea o sticla de suc/apa/bere(cutie) rece iar iarna ceai/cafea calda...Eventual se poate pune un dop pentru atunci cand nu avem ce incalzi/raci...Ce spuneti?sigpic
Comment
-
Originally posted by danielliviu View PostModelele care au din fabrica sunt: Dieselul cu AC si MCV-ul (cel cu 7 locuri are iesiri suplimentare atat sub scaunele faa cat su sub prima bancheta).
Mai sunt si modelele vandute in Rusia parca. Nu stiu daca sunt la Prestige pe benzina...In tara momentan.
Comment
-
Si unele dCi-uri de 70/85 CP fara AC au asa ceva. Al tau e unul dintre ele...
Comment
-
Alea fara AC nu au toate, sigur.
Comment
-
90% nu o sa fie puse.
Comment
-
Pentru ca dieselul are randament mai mic si nu da asa de multa caldura incat sa ajunga destula si in spate si e mai scump ca masina cu motor pe benzina.
Comment
-
-
Aici se discuta despre incalzirea in habitaclu...iar dci-urile de 70/85 cp "baga" mai repede aer cald in habitaclu decat mpi-urile datorita rezistentei suplimentare care intra in functiune in momentul pornirii motorului si cuplarii ventilatiei.
Referitor la nivelul temperaturii "apei" din motor da...mpi-urile se incalzesc mai repede...sigpic
Comment
Comment