Tutorial imobilizat cablu frana de mana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial imobilizat cablu frana de mana

    De ceva timp a inceput sa se auda un sunet pe spate. Desi initial ma gandeam ca sunt praf telescoapele spate, au si ele 100.000km, totusi banuiam ca este de la cablul de frana de mana. Tot am sfatuit pe unul altul ce sa faca sa elimine sunetul produs de acest cablu, dar mie nu mi-a facut nimeni )
    Asa ca mi-am facut curaj si in 30 minute am rezolvat foarte usor problema.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Tocmai ma gandeam ce mama supararii poate sa troncane pe spate la denivelari.... cu ajutorul tau am rezolvat problema Multumesc pentru filmulet, a venit la momentul potrivit.

    Comment


    • #3
      domnu cristi iti multumesc frumos. si pe mine ma omora de ceva timp zgomotul ala pe spate cand treceam peste limitatoarele de viteza, denivelari si gropi. maine daca tot schimb rotile de vara cu cele pentru sezonul rece. o sa imobilizez si eu cablul pt frana de mana.
      iti multumesc inca odata pentru ca m-ai luminat.
      o seara buna.
      http://www.auplod.com/u/poudal5a95e.png

      Comment


      • #4
        Si eu cred ca am rezolvat-o.Maine asta am de gand, daca nu LUNI!
        Mersi!

        Comment


        • #5
          am sa incerc si eu ... ma rog nu ma deranjeaza asa mult ca-i masina de servici .. dar ca sa nu zic ca nu am facut si eu ceva la ea

          Comment


          • #6
            Astazi, de dimineata m-am apucat si cam in 45 de minute am rezolvat pe ambele parti problema.La mine persista pe partea stanga, dar am facut si pe partea dreapta in caz de orice eventualitate.
            Recomand in loc de acel cheder folosit de Cristi, o camera de bicicleta, din care puteti taiat si inveli de 2-3 ori mansonul cablului de la frana de mana.
            L-am prins apoi cu "soricei", si pe final am prins tot cablul sa stea cat mai fix cu un "soricel" mai mare, mai rezistent.

            Pozele isi spun cuvantul:


            O seara buna!

            Comment


            • #7
              Culmea dupa cum ziceam si in alt post.....mah ce masini aveti azi mi-am pus rotile de iarna si am zis sa-mi pun si eu garnitura...dar nu am avut unde sa pun pentru ca avea de la mama ei.....
              Am tras impins etc...si e liniste, nu arata asa de uzat desi am si eu 70000 km.
              Incep sa cred, ca tot romani suntem, adica pentru altii putem sa avem grija, la unele detalii, iar pentru RO " da-i draqu ca mere si-asa " penibili mai suntem.

              ______________________

              Vlad, cred ca nu este prea ok ca, cablul sa fie " intepenit" asa cum l-ai prins....cu siguranta, acolo trebuie sa joace, sa fie un pic flexibil, deoarece exista acele miscari ale punti de sus/jos....parerea mea.
              Attached Files
              Last edited by danic; 4 November 2012, 00:10.

              Comment


              • #8
                Si eu am 70000 peste 100km, si s-a uzat... acum depinde de drumurile pe care mergi si cum mergi.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by VlaD2803 View Post
                  ...Recomand in loc de acel cheder folosit de Cristi, o camera de bicicleta...
                  nu conteaza ce pui atata timp cat pui ceva acolo

                  Originally posted by danic View Post
                  ...dar nu am avut unde sa pun pentru ca avea de la mama ei...
                  precizeaza si tu ca masina ta a fost luata din Ungaria, prea putini stiu acest lucru
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #10
                    Si troaca mea are acel cheder pus acolo...si e luata de la noi,printre primele modele-2005.Oricum,am pus si eu mansoane de cauciuc pt ca era ros cablul in zona prinderii de punte,plus ca facea zgomot in zona clemelor de plastic.Multumesc colegul Streulea pentru tutorial!!!la mai mare!
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      La fel si la mn ca la dragman aveam acel mic cheder dar tot era mancat mansonul la acea prindere de punte . Model 2006 .

                      Comment


                      • #12
                        Esti o mina de aur Cristi, sper sa nu ai bani sa-ti iei alta masina, sa mergi cu golanul inca multi ani. E o gluma nesarata, dar adevarul e ca si acest tutorial, e la fel de bun ca toate celelalte ce le-ai facut pana acum. Sa-ti dea D-zeu multa sanatate, idei si putere de munca. Multumim.

                        Comment


                        • #13
                          @ crististreulea

                          si s -a facut lumina. de mai bine de 3-4 luni ma chinui sa depistez ce zdranganea pe dreapta spate.
                          am zis ca e amortizorul, bucsile de la punte, tamburi ferodouri, plastice prin portbagaj, butelia de gaz....toate in zadar

                          urmarind tutorialul asta...m am dus si am infipt o bucata de cauciuc intre cablu si punte...s a facut liniste

                          Comment


                          • #14
                            am scapat si eu de acel zgomot fantoma pana acum, am pus camera de bicicleta dar am uitat soriceii aia de plastic acasa si am legat cu sarma de la vulcanizare) se putea sa nu pun sarma si pe asta)

                            Comment


                            • #15
                              Noroc cu criss...multumin
                              http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google