Cum se pot fixa spoilerele mai bine de caroserie?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare tuturor. Masina este din 2008 si aceleasi probleme le-am sesizat si la mine. Bara fata si bara spate s-au lasat foarte mult, efectiv se vede sistemul de prindere (la bara spate). Am fost in service, le-am demontat si montat la loc insa nici un efect. Sistemul de prindere e foarte "fragil" spun "mesterii" din service. Rog insistent pe cel/ cei ce a/au reusit sa dea de cap acestei probleme sa expuna cat mai pe larg solutia, cu poze, eventual video daca se poate. Week-endul acesta voi incerca solutia colegului TONEL pentru ridicarea si fixarea barei spate, sa vad daca prin prinderea cu surub si piulita se rezolva problema. Pentru bara fata, exista o alta solutie decat cea a lui VALERIUCIPRIAN ?
    Multumesc anticipat!

    Comment


    • Salutare! Revin cu un update in ceea ce priveste problema lufturilor la bara fata si bara spate. Dupa vizionarea filmuletului despre cum se demonteaza bara spate, vazand si cele cateva solutii abordate de alti colegi de pe forum am reusit remontarea barei spate si implicit reducerea distantei dintre caroserie si stopuri . Din pacate operatiunea am realizat-o pe inserat, in graba, si nu am reusit sa realizez si niste fotografii. In urmatoarele randuri va voi descrie pe scurt "operatiunea:
      -pasul nr. 1:am identificat toate suruburile si elementele de fixare/sustinere a barei spate;
      - pasul nr. 2: am demontat bara spate( aveti grija la lampa pentru numar) , am curatat noroiul si alte prostii care s-au depus in si deasupra pasajului rotilor;
      -pasul nr.3: am inlocuit elementele (bradutii)din plastic care fixeaza suportii din plastic cu suruburi de 6 cu piulite autoblocante. Datorita faptului ca acesti suporti de plastic ce sustin bara spate nu se fixeaza de aceasta, nu va exista niciodata riscul la un impact mai puternic sa sa "duca tot spatele" . Aceste elemente nu sunt solidare , asadar bara va sari de pe suportii aia foarte usor.
      - pasul nr.4: remontarea barei se face cu atentie ,sa nu zgariati vopseaua pe lateralul masinii; este de preferat intreaga operatiune sa se realizeze in doua(2) persoane;
      - pasul nr. 5: se strang toate suruburile cu grija, incepand de la cele pozitionate in spate avand grija si la ghidajul acele de plastic sa intre complet in spatiul destinat pe buza aripii. Din ce am constatat eu, acel ghidaj din plastic se rupe usor (nu am patit-o totusi)
      Veti constata dupa ce veti realiza aceasta operatiune ca bara este fixa iar spatiul dintre bara si stopuri s-a micsorat considerabil sau a disparut complet. Rezultatul depinde de urmatorul aspect: sa nu fi suferit masina un impact mai dur care sa-i fi afectat armatura sau elementele de fixare ale barii.
      Sper ca v-am fost de ajutor, spor la treaba!

      Comment


      • eu dintr-un mic accident am schimbat bara fata cu una din aceea de mcv si nu mai cadea deloc bine bagai mana pe langa ea si far...azi am desfacut lateralele si la gaura de la surubu care o prinde in aripa am dat alta in bara si am mai tras un pic de ea si a disparut acea crapatura...chestia aia din plastic care cica o tine prinsa de aripa ori erau rupte de cand mia puso ori leam rupt eu acum ca au cazut imediat cand am tras putin de ea...asa a fost la mine pentru ca se vedea ca nu e lasata doar ca nu cadea bine...acum sper ca mati inteles cand am zis ca am tras de ea mam referit spre roata masini pentru ca parea si un pic cutata si de aceea

        Comment


        • bazandu-ma pe ideea lui valeriuciprian din postul #18, am filmat un tutorial pe aceasta tema

          si din cauza ca nu mi-a iesit bine din prima incercare, uite aici cum am rezolvat
          Last edited by crististreulea; 21 May 2011, 22:03.
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • crististreulea multumim Sarbatori fericite !!!!
            House is in the house

            Comment


            • Pentru gaura de langa tai clemele si largesti suruburile de pe aripa.

              Asa am facut eu pentru lateral, se poate vedea in ultimele poze.

              http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=497


              Sarbatori fericite !!!
              sigpic
              "BRABUS" STYLE

              Comment


              • am si eu aceesi problema am dat bara fata jos am repozitionat-o cum trebuie toate la locul lor insa a ramas acelasi luft intre bara si far,acum care dintre ideile de la postul 18-109 sau 111 e mai buna s-a mai lasat la vreunul din voi de atunci?

                Comment


                • eu am facut exact cum a facut cristi si cum a facut si mateo adica am prins bara de armatura prin autofiletante si am largit gaura de pe lateral tragand bara inspre masina...si nu mai am nici un luft intre bara si far
                  low....&.....slow

                  Comment


                  • ok, ma gandeam ca daca tai ghidajele o sa se lase iar in jos,dar o sa fac si eu cum spui ca ai facut tu,o sa revin si cu poze inainte si dupa lucrare sper sa iasa cum imi doresc.

                    Comment


                    • Originally posted by dorupopa2006 View Post
                      s-a mai lasat la vreunul din voi de atunci?
                      Mai jos gasesti poze cu datele cand sunt facute pe ele.
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • si din cauza ca nu mi-a iesit bine din prima incercare, uite aici cum am rezolvat
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • mie nu-mi merge sa deschid filmuletul

                          Comment


                          • Pe mine m-a mancat sa desfac spoilerul pe spate ca statea distantat fata de aripa si mai rau am facut. Acel surub de langa roata nu se desface orice i-as face, se invarte cu tot cu saiba sau ce are acolo, acea tablita. M-am chinuit 2 ore aproape numai acolo, apoi am incercat sa desfac restul suruburilor si sa fixez asa spoilerul - rezultatul 0 Ma bucur pt cei care au reusit sa-l prinda, cazul meu fiind o exceptie din cauza unei panarame de surub gripat. O sa apelez la un service pana la urma, sa-si bata aia capul. Cert e ca acum arata mai nasol respectivul spoiler, e un pic mai evazat pe partea stanga decat pe dreapta

                            Comment


                            • multumesc colegilor pt. sfaturi,pe care le am si pus in aplicare,am desfacut suruburile care vin pe lateralul barii 2 torx si cel care prinde bara de aripa se desface cu o tubulara de 10,am slabit suruburile de sus de la motor am taiat acel bumb de plastic iar la clema de ghidaj am mai adancit scobitura cu un cutter,am dat o alta gaura la aprox. la 5mm de cea initiala care se prinde cu surub de aripa,am strans toate suruburile mai putin cele de la motor,am bagat cricul sub bara fata cu o scandura si am ridicat pana a ajuns la nivelul dorit dupa care am dat 2 autofiletante,rezultatul in vedeti mai jos,
                              Attached Files

                              Comment


                              • A iesit foarte bine
                                sigpic
                                "BRABUS" STYLE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google