Va recomand sa izolati cu silicon sau mastic partea duzelor din compartimentul motor.
Cei mai afectati de problema asta sunt cei ca mine cu motor 1.6 16v.
Apa se prelinge de la ploi,zapezi topite,etc printre duze si capota, apoi se scurge pe furtunase si pica exact pe blocul motor sau bobina 4 de la duza stanga sau in gol printre furtune la duza din dreapta.
Mai departe, apa ajunge si umple direct golul ala unde vine bobina si bujia.
Eu cand am schimbat bujiile, am avut probleme cu cea din stanga, adica de la bobina 4.
Bujia era pur si simplu ruginita si deabia am scos-o pt ca se "sudase" de blocul motor. Imi era frica sa nu o mai pot desfileta sau rupe si sa ramana in interior.
Canto a schimbat si el bujiile odata la Polivalenta si a avut aceiasi problema, rugina la bujia 4.
Vali(VRN-ul) a scos si el atunci bobina aia 4 afara si surpriza,,lacasul ala era pur si simplu plin de apa.
Daca acolo este apa, pot aparea diferite complicatii: pornire mai grea,mers aiurea al motorului,arderea bobinei sau ruginirea bujiei,etc.
Asa ca IZOLATI acele duze cu ce vreti,,numai sa le izolati pt ca creeaza numai probleme, cel putin posesorii de 1.6 16 v sunt cel mai afectati.
Ps,,pt a face proba si sa vedeti daca se prelinge apa printre capota si duze si mai apoi pe furtunasele alea, turnati o sticla de apa pe capota in dreptul duzelor si vedeti daca este ud si pe unde pica.
Cei mai afectati de problema asta sunt cei ca mine cu motor 1.6 16v.
Apa se prelinge de la ploi,zapezi topite,etc printre duze si capota, apoi se scurge pe furtunase si pica exact pe blocul motor sau bobina 4 de la duza stanga sau in gol printre furtune la duza din dreapta.
Mai departe, apa ajunge si umple direct golul ala unde vine bobina si bujia.
Eu cand am schimbat bujiile, am avut probleme cu cea din stanga, adica de la bobina 4.
Bujia era pur si simplu ruginita si deabia am scos-o pt ca se "sudase" de blocul motor. Imi era frica sa nu o mai pot desfileta sau rupe si sa ramana in interior.
Canto a schimbat si el bujiile odata la Polivalenta si a avut aceiasi problema, rugina la bujia 4.
Vali(VRN-ul) a scos si el atunci bobina aia 4 afara si surpriza,,lacasul ala era pur si simplu plin de apa.
Daca acolo este apa, pot aparea diferite complicatii: pornire mai grea,mers aiurea al motorului,arderea bobinei sau ruginirea bujiei,etc.
Asa ca IZOLATI acele duze cu ce vreti,,numai sa le izolati pt ca creeaza numai probleme, cel putin posesorii de 1.6 16 v sunt cel mai afectati.
Ps,,pt a face proba si sa vedeti daca se prelinge apa printre capota si duze si mai apoi pe furtunasele alea, turnati o sticla de apa pe capota in dreptul duzelor si vedeti daca este ud si pe unde pica.
Comment