Izolati Duzele Cu Silicon/Mastic !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.
    Eu nu cred că e o problemă aşa mare. Eu cred că mai mare e problema când spălaţi motorul, ţinând cont că motorul din poză zici că este nou ! Sau poate mă înşel.
    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Eu observam apa in acea zona, foto1 din postul anterior, doar dupa o ploaie torentiala. Experimentul cu sticla nu poate fi edificator intotdeauna.
      @Gozmin.
      N-am spalat NICIODATA motorul cu apa. Daca intra apa la bujia nr. 4 si ramane mult timp acolo, chiar poate deveni o mare problema acest lucru.
      Last edited by IancuMIC; 26 June 2013, 21:29.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        E bun de stiut o sa-l verific. Multumesc pt. sfat :-)

        Comment


        • #19
          Originally posted by Gozmin View Post
          Eu cred că mai mare e problema când spălaţi motorul, ţinând cont că motorul din poză zici că este nou ! Sau poate mă înşel.
          Daca te referi la motorul meu,,nu este nou,,are 5 ani si 37500 de km.
          Spalat cu apa nu a fost niciodata. Doar sters foarte bine cu o carpa umeda si cu vreo 2 pensule de diferite marimi pe unde nu intra carpa.
          Problema este cat se poate de reala, dar asta se vede in decursul a vreo 4 ani (cazul meu) cand am schimbat bujiile cu altele noi.
          Daca nu mi se punea mie pata sa le schimb, nici in ziua de astazi nu as fi stiut ca apa se infiltreaza si ajunge in bobina 4.

          Comment


          • #20
            eu stau si ma intreb cum rezista apa aia acolo avand in vedere cata cadura e...eu zic ca e specific masinilor care stau mult nepornite

            Comment


            • #21
              Am incurcat mainile mai sus, ma refeream la partea drepta de fapt si ma gandeam ca in zona aia se afla bobina de inductie.
              Asta cred ca e cauza pentru care uneori gaseama apa pe bobina la fostul benzinar....
              Mai este mult pana departe ...sigpic

              Comment


              • #22
                Este de ajuns o zi/doua maxim ca masina sa stea nepornita @skd_ozenel, mai ales cu sezonul asta ploios. Apa se strange acolo si apoi ai probleme la pornire, mai apoi iti tremura in mers sau nu iti trage cum trebuie pt ca scanteia este VARZA CU CARNE din cauza apei acumulate acolo si pana se evapora apa tot mergi in suturi cu masina.
                Sau sa vezi ce misto este toamna dupa o ploaie din aia mocaneasca de vreo 2/3 zile.
                Sau iarna cand ninge, se topeste zapada cand este mai cald ziua, apa intra acolo si peste noapte se face o gheata de mai mare frumusetea. Toate astea in timp se aduna si cand vrei sa schimbi bujiile ai parte de surprize,surprize.,,ca ai bujia ruginita si bobina vai steaua ei.
                Sau pana la schimbarea bujiilor ti se arde bobina si pe urma te intrebi de ce.
                Last edited by Ivan Marian; 27 June 2013, 08:50.

                Comment


                • #23
                  la duzele de c4 am niste garnituri finute si nu cred ca trece apa pe langa dar nu se stie dupe se scoc ce se poate intampla
                  cum zice colegu mai sus ca e specific masinilor care stau mult nepornite..........

                  Comment


                  • #24
                    las' sa se stranga...bagam si niste pesti...ii braconam cu fisha de la bujie
                    facem un gratar... noi sa fim sanatosi, ca eu am ajuns la concluzia ca de ce bibilesti mai mult la ea de ce descoperi mai multe de facut...
                    asa ca nu mai bag bani decat in lucruri esentiale:
                    frane
                    directie
                    preventie rugina
                    intretinere
                    anvelope.
                    chestia asta cu apa o sa o verific ca am duze perdea si gluma gluma, dar eu am tras doua zile de o bujie sa o scot. nu de alta dar s-ar incadra si la intretinere si la coroziune

                    Comment


                    • #25
                      Nu era bujia de la pistonul 4?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        Din aceasta cauza la cei cu DCI-uri, injectorul 4 nu iese la 90% din Logane, eu am patit-o, are dreptate cu apa pe la duze. La mine este mai nasol ca ajunge numai la injectorul 4 adica cel din stanga de sub busonul umplere ulei (injectoarele sunt numerotate invers de la 4 la 1). Astfel injectorul 4 la scoatere nu cedeaza, baietii din service mi-a trimis chiuloasa la erodat in solutie speciala sa se macine ce a ramas din injectorul ruginit/rupt.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Super treaba cu duzele astea si la diesel din cate vad la Rychy.
                          Pt un rahat de duza care ar fi trebuit sa aiba un cauciuc/garnitura sub ea, ajungem sa demontam tot motorul si sa platim sute de lei pt reparatie, ca se rupe bujia/injectorul in blocul motor.

                          Comment


                          • #28
                            Eu am rezolvat simplu si elegant problema dupa ce mi-am inlocuit vechile duze cu cele noi de logan 2.

                            Ca sa nu ma ajunga lichid de parbriz pe compartimentul motor NU am folosit mastic sau silicon ci putina banda de teflon pusa pe tija de plastic care intra in capota. ATENTIE--> banda de teflon am pus-o in citeva straturi pe tija de plastic de la baza stropitorii pina la aripioarele de plastic care asigura prinderea de capota.
                            Dezavantajul utilizarii masticului este reprezentat de faptul ca demontarea duzelor se va face mai dificil.
                            Rezultatul: etansare perfecta si un aspect estetic de 10X.

                            Bafta la imbunatatiri.
                            Last edited by usr1; 30 June 2013, 15:28.

                            Comment


                            • #29
                              Tutorial etansat sprituitoare pe capota

                              Pe mine nu m-a deranjat apa care se scurgea pe sub sprituitoarele care nu etansau pe capota, in stanga nu picura pe nimic critic iar in dreapta garnitura de la buson si-a facut treaba foarte bine. Asa ca nu mi-am batut capul cu o rezolvare.
                              Asta pana mai multi dintre voi mi-ati atras atentia ca au fost probleme la masinile voastre din cauza cas-a scurs apa pe rampa de injectie GPL iar la dci injectorul 4 ruginit si care s-a rupt la scos.
                              Multi au fost radicali, lipit cu silicon si asta intradevar pare solutia ce-a mai simpla. Am mai vazut undeva o poza cu niste burete care nu absoarbe apa, fixat strategic si care dirija acele scurgeri de apa in laterale.
                              Eu zic ca solutia aleasa de mine este cat se poate de eleganta si deloc definitiva.
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment


                              • #30
                                e foarte bine, mai ales la DCI unde e problema cu injectorul 4.eu am pus la cel din dreapta o garnitura de cauciuc.am gasit o garnitura de cauciuc care avea gaura aproape cat tuspicul ala de la sprituitoare.eu gaseam uda mereu captuseala aia de la capota motor.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google