Excelenta idee! La mine am observat ca apa nu e fix in dreptul sprituitoarelor ci sa prelinge un pic pe furtunase si apoi picura... in stanga, pe langa cutia de rezonanta ajunge undeva jos pe carcasa cutiei de viteze iar in deapta, nasol, in jurul bobinei de la pistonul 4.
Dca motorul merge nu-i problema ca se evapora dar e belea cand ploua peste noapte si masina e parcata. Atunci apa sta bine mersi acolo. Trebuie sa iau si eu masuri.
Asa ca voi urma acest tutorial (multumesc) dar o sa il adaptez putin-putin: o sa fac operatiunea cand va fi mai cald, masticul mai maleabil...si o sa fac un fir mult mai subtire de mastic pe care o sa incerc sa il pun pe partea inferioara a sprituitorului pentru a murdari mai putin capota.
Dca motorul merge nu-i problema ca se evapora dar e belea cand ploua peste noapte si masina e parcata. Atunci apa sta bine mersi acolo. Trebuie sa iau si eu masuri.
Asa ca voi urma acest tutorial (multumesc) dar o sa il adaptez putin-putin: o sa fac operatiunea cand va fi mai cald, masticul mai maleabil...si o sa fac un fir mult mai subtire de mastic pe care o sa incerc sa il pun pe partea inferioara a sprituitorului pentru a murdari mai putin capota.
Comment