Cati dintre voi nu au schimbat guma care atenueaza vibratiile dintre filtrul de aer la 1.5 DCi si capacul motorului? La mine dupa 6 ani acea guma arata jalnic din cauza uzurii termice. Am atasat cateva poze cu aceasta guma si locul unde se afla ea mai exact.
Am jupuit aceasta guma de la locul sau, destul de usor, fiind motorul cald, si am aplicat in locul ei o alta guma improvizata de la o use de termopan dezmembrata, ea arata ca in ultimele poze. Aceasta guma dupa ce am taiat-o la dimensiunea celei vechi am aplicat-o pe vechiul lipici existent care a fixat-o destul de bine. Pentru cei carora nu li se va fixa sunt sigur ca pot aplica un fel de adeziv sau un silicon rezistent la temperatura, dupa ce curata bine vechiul lipici.
Vechea guma poate fi o sursa de zgomot destul de mare si poate duce la vibratii transmise carcasei filtrului de aer din partea motorului.
Spor la munca!
Am jupuit aceasta guma de la locul sau, destul de usor, fiind motorul cald, si am aplicat in locul ei o alta guma improvizata de la o use de termopan dezmembrata, ea arata ca in ultimele poze. Aceasta guma dupa ce am taiat-o la dimensiunea celei vechi am aplicat-o pe vechiul lipici existent care a fixat-o destul de bine. Pentru cei carora nu li se va fixa sunt sigur ca pot aplica un fel de adeziv sau un silicon rezistent la temperatura, dupa ce curata bine vechiul lipici.
Vechea guma poate fi o sursa de zgomot destul de mare si poate duce la vibratii transmise carcasei filtrului de aer din partea motorului.
Spor la munca!
Comment