Dispozitiv Aerisire Frana DIY

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dispozitiv Aerisire Frana DIY

    Pentru aerisirea franelor am mesterit acest dispozitiv.Pe Ebay ajunge la aproape 100USD.E ceva mai simplu de utilizat decat acela pe care il folosea un coleg de forum in care implica si aerul din roata de rezerva.Vermorelul de 3L cu pompa centrala nu prea se gaseste pe la noi.L-am comandat de pe Ebay,din UK.S-a atasat un manometru pentru a sti ce presiune avem in recipient.Am mai folosit o cupla de aer pentru usurinta in folosire si un capac de rezervor de frana de Dacia.

    20130729_142535.jpg

  • #2
    din cate stiu la astfel de recipiente atunci cand se face presiune ( se da la pompa ) se si barboteaza lichidul din recipient si asta nu da bine la ceea ce vrei sa faci cu el . ideea e buna dar cred ca presiunea in bidon de poate realiza prin alta pompa care sa nu barboteze lichidu atunci cand se face presiune , incerca sa montezi inca o priza de presiune si la aia sa atasezi pompa .

    Comment


    • #3
      Trebe sa faci ceva prestatii sa scoti banii, e dispozitiv de inlocuire lichid de frana FARA aerisire, tocmai de aia se face sub presiune.

      Ceva mult mai ieftin cu acelasi principiu de funtionare la tutorialul lui Streulea

      Comment


      • #4
        Al meu a iesit mult mai ieftin decat ce foloseste el acolo cu roata de rezerva.Dupa mine e o prostie chestia aia.Nu barboteaza pentru ca i-am facut un dispozitiv care inlatura problema asta.

        Power Bleeders available here: https://goo.gl/iijpmWAre you ready to make your fluid bleeding job as simple as changing your oil? Typically, two people are n...
        Last edited by B36LUK; 29 July 2013, 18:26. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Stai ca sunt bou, acum vad ca tu l-ai facut ! Felicitari, la ceva de genu ma gandeam sa fac cu o spritiera sub presiune de udat florile, ma rog, cred ca va ramane la staiu de idee.

          Comment


          • #6
            Foarte buna ideea! Si eu ma gandeam sa fac ceva identic, dar am considerat ca pretul si munca depusa nu merita, asa ca am cumparat scula gata functionala.
            Ai zis ca a iesit mult mai ieftin, cat de ieftin?
            Vermorelul, manometrul, capacul recipientului de lichid frana si furtunul costa ceva si nu se pune daca le aveai pe acasa, nu toata lumea are
            N-am inteles de ce este o prostie folosirea rotii de rezerva? Roata iti asigura pe toata perioada de executie exact aceiasi presiune si nu trebuie sa o verifici mereu. La vermorel trebuie sa ajustezi de 2-3 ori ca sa mentii presiunea. Nu ca ar fi greu, doar asa ca idee
            La ce am cumparat eu, dezavantajul mare este lipsa de etansare 100% si asta ma enerveaza, fiind de altfel si singurul defect pe care l-am gasit
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • #7
              Da un tutorial sef...cum se foloseste exista ????????
              Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

              Comment


              • #8
                DEDEMAN - cel mai expansiv retailer de materiale de constructii dezvolta cel mai complet site DIY, comunicand esentialul despre: ofertele de produse, servicii si companie


                Vermorelul este 29 lei la dedeman (si probabil si al altele...). Manometru special pentru asta nu e nevoie daca folosesti roata de rezerva (care e chiar o idee f. buna).

                Ce nu se gaseste intr-adevar este busonul pentru vasul de lichid.
                Mai greu se gaseste un buson care sa se potriveasca (cel de dacie 1300 NU merge la Logan).

                Apropos, pentru cine cauta pentru logan - se potriveste cel de la vasul de servo, pe care l-am vazut cu 7 lei pe un magazin online (codul este 7700816919).
                Pe la magazine normale, toti dau din umeri... e probabil prea ieftin si nu il cere nimeni.

                Cand o sa il obtin voi face un dispozitiv similar.
                Last edited by crististreulea; 7 August 2013, 10:27.
                O informatie face cat o mie de sfaturi...

                Comment


                • #9
                  E asa de greu sa gasesti pe cineva sa dea o pedala?
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #10
                    Pentru evitarea barbotarii in interiorul vasului am introdus o teava pvc de 50mm inchisa la capatul de jos si am practicat doua gauri la partea superioara a ei unde lichidul de frana nu ajunge.Busonul de la rezervorul de frana de la Dacia veche se potriveste PERFECT la Logan.Am folosit si o cupla de aer comprimat.Metoda pomparii pentru aerisire este invechita si in plus poate distruge garniturile pompei de frana datorita zonei in care de obicei nu lucreaza pistonasul din pompa si unde se formeaza unele neregularitati si coroziune.Vermorel cu furtun si cu pompa serioasa aici gasesti doar de la 5L in sus ceea ce este cam mare.
                    Attached Files
                    Last edited by B36LUK; 1 August 2013, 07:45.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      E asa de greu sa gasesti pe cineva sa dea o pedala?
                      Nu este greu,dar exista o problema pe care pana acum o ignoram...coroziunea din cilindrul principal.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Eu cand schimb lichidul de frana din sistem sau umplu sistemul dupa lucrari majore bag pe la roti, cu presiune, pana imi ajumge lichidul fara aer in vas.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Parca mai zicea cineva de o metoda: "prin cadere libera", completezi in acel rezervor pe masura ce curge pe la aerisitoare.
                          Dureaza ceva mai mult, dar.....na.
                          ex:
                          Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                          Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                          Comment


                          • #14
                            foarte buna ideea. te descurci singur, si garantat ajungi la un rezultat bun fara zeci de pedale.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ZFMFLORIN View Post
                              Parca mai zicea cineva de o metoda: "prin cadere libera", completezi in acel rezervor pe masura ce curge pe la aerisitoare.
                              Dureaza ceva mai mult, dar.....na.
                              Nu merge asa, am incercat eu. Ramane aer in zonele inalte ale conductelor.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google